RESULTAT DEL MATX.
Bon verpre a tots, ara estava mirant una conversa den jocfora, joan25, desdemuro etc. Tots deien sa seva ( inclús un dells deia 0-8), Aquets catalans guanyen 2 pics sa Catalunya cup i se pensen superiors al reste del mon jejejeje.
Be ido jo propos que aqui deixin constancia i que es juguin 1 cervesseta ( al próxim sopar), que llavó cuan perden no sen recorden de res ( si les vous perque desepereixen).
JO APOST PEL MEU MADRI 3-1 FACIL ( AH, I EN RAUL MARCA FITXO ).
AU VALENTS AL ATAQUE !!!!!!!!!!
MADRID- BARÇA.
2-1 a favor del madrid
Be, és un poc dificil, això...
El Barça està molt be...
El Madrid molt malament...
Però el Madrid hi posarà tots els collons, en aquest partit...
Així que serem prudents...
VENGA UN 0-4 PEL BARÇA!!!!!!!!!
o... hauré quedat curt? jejejejej
El Barça està molt be...
El Madrid molt malament...
Però el Madrid hi posarà tots els collons, en aquest partit...
Així que serem prudents...
VENGA UN 0-4 PEL BARÇA!!!!!!!!!
o... hauré quedat curt? jejejejej
Jo També vull dir sa meva si me deixau,
i sera dolenta pero molt dolenta,
jajajjajjj.
Per jo podria haver-hi interferencies tot es temps des partit i que nomes poguesiu escoltar cadescu ses locusions d'alabances de s'equip contrari,
jejejejje quin suplici.
Bé no sé que dir més pero si no me tenia masa rabia, també m'apunt a ses cerveses, pero fora xerrar de futbol, o
famelles
o truc, tampoc entenc masa de cap de ses dues coses, pero algo amb de dir.
jejejejjeje
XISCO maset

Per jo podria haver-hi interferencies tot es temps des partit i que nomes poguesiu escoltar cadescu ses locusions d'alabances de s'equip contrari,

Bé no sé que dir més pero si no me tenia masa rabia, també m'apunt a ses cerveses, pero fora xerrar de futbol, o

- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
uf, uf , uf,
n'hi ha que van molt segurs de sa victòria dels culés.
I despres de lo d'ahir amb el Chelsee del simpàtic Mourinho( per cert fan del Barça desde petit,jejejejeje) . Ui Ui Ui jocfora( tu alucines) i escatsa(i tu ets un imprudent) i reservada(i de tu que vols que digui ,que haureu de rescatar n'etoo de l'hospital, beneitarro,jejejeejje), voltros si que poreu preparar un parell de verdes a refredar.
Au , això està infestat de culés, 3 - 2 per el Real Madrid.
faré un poc de feina, adeu
n'hi ha que van molt segurs de sa victòria dels culés.
I despres de lo d'ahir amb el Chelsee del simpàtic Mourinho( per cert fan del Barça desde petit,jejejejeje) . Ui Ui Ui jocfora( tu alucines) i escatsa(i tu ets un imprudent) i reservada(i de tu que vols que digui ,que haureu de rescatar n'etoo de l'hospital, beneitarro,jejejeejje), voltros si que poreu preparar un parell de verdes a refredar.
Au , això està infestat de culés, 3 - 2 per el Real Madrid.
faré un poc de feina, adeu
Hola a tot@s,
Ja sabem que el Barça no pot comptar amb n'Eto'o (que és com no poder dur es segon de tot es truc), … i ja ens conformariem amb en Romàrio.
... Però en Drogba tampoc juga amb el Madriz.
Si l'equip arbitral ho permet (qui no ho entengui que ho demani a en Rivaldo)
... el Madriz no arribarà a bones.
0-3
La cerveseta, una Estrella ben fresca per favor.
Salut i sort, truquers futbolers.
Ja sabem que el Barça no pot comptar amb n'Eto'o (que és com no poder dur es segon de tot es truc), … i ja ens conformariem amb en Romàrio.
... Però en Drogba tampoc juga amb el Madriz.
Si l'equip arbitral ho permet (qui no ho entengui que ho demani a en Rivaldo)

0-3
La cerveseta, una Estrella ben fresca per favor.
Salut i sort, truquers futbolers.
idoi si!! Me pareix que aquest barça tornarà a gonyar (a pesar d'haver perdut ahir).
El Madrid arriba amb un poc d'eufòria (que permi va gonyar a un Steaua de no se on), i el barça,... (tampoc ho va fer tan malament dins a Londres, no? ja està be!! també podem perdre)
Venga idoi provarem amb un 0-1.
Salut i força.
El Madrid arriba amb un poc d'eufòria (que permi va gonyar a un Steaua de no se on), i el barça,... (tampoc ho va fer tan malament dins a Londres, no? ja està be!! també podem perdre)

Venga idoi provarem amb un 0-1.
Salut i força.
Disculpin vostès, però com bé saben, el tema del fil no és un suggeriment. Hi estan d'acord?
Per a tal propòsit tenim un fòrum situat un poc més avall i anomenat "altres herbes".
Esperam que en futures ocasions facin un bon ús dels fòrums dels que aquí disposam.
Moltes gràcies per la seva comprensió i disculpin les molèsties.

Per a tal propòsit tenim un fòrum situat un poc més avall i anomenat "altres herbes".
Esperam que en futures ocasions facin un bon ús dels fòrums dels que aquí disposam.
Moltes gràcies per la seva comprensió i disculpin les molèsties.

Gracis a nes cancer de el barça (Victor Valdes alias mascachicles) en Van que te nom de furgoneta ni ficara devers 2. Per lo tant jo esper 2-1, pq mai se sap amb aquesta gent.
Salutacions.
Salutacions.
Tens ravo Tolls, ara m'he donat conte que no era es lloc més adecuat
per fer aquest tipus de " Enquesta ", peró homo jo fa poc que som per aqui i ancara no se massa com funciona.
Peró pareix que t'ha molestat es tema ( era per riure 1 poc ) perque he vist altres temes anteriors a aquest que tenen ben poc de sugeriments i pareix que te passaren per alt. (reviseu)
Crec que te molesta més es meu color de camiseta que sa posibilitat de que m'hagi errat de forum. "LLASTIMA".
Ara que N'Obrador ho ha corretjit ja pots apostar, si no la vols pagar sa cervessa, ja te convidaré jo homo.
per fer aquest tipus de " Enquesta ", peró homo jo fa poc que som per aqui i ancara no se massa com funciona.
Peró pareix que t'ha molestat es tema ( era per riure 1 poc ) perque he vist altres temes anteriors a aquest que tenen ben poc de sugeriments i pareix que te passaren per alt. (reviseu)
Crec que te molesta més es meu color de camiseta que sa posibilitat de que m'hagi errat de forum. "LLASTIMA".
Ara que N'Obrador ho ha corretjit ja pots apostar, si no la vols pagar sa cervessa, ja te convidaré jo homo.