Uepaaaa , a mi tambe me va be a nes meu debut a IV ja que a sa jornada 11 vaig lider i li duc 3 punts al segon,si es contes me surten aixi com esper sere campio i lluitare a sa promocio per s'ascens.
Vadell Vera no men xerris des sous , he de fer virgueries per no arruinarme.
Jo tambe he cambiat de entreno i he pasat a entrenar porteria , per comensar es nou entreno he fitxat 2 porterets amb un poc de nivell , un de 20 anyets rescat amb sobrenatural i pobre en defensa i saltre amb 18 anys i devers 80 dies en magnific , aixo me pemet es poder jugar amb una 352 , 343 i 442.es dubte que tenc es que me sigui rentable aquest entreno,ja vorem com me va,tambe li veig sa ventatja a copa
Sort a tots i un saludo.
Hattrick
Oposició pura i dura

Bueno ja vorem mem l`any que ve si miram de pujar, ara vaig tercer i es comptes son acabar segon pero ja vorem mem que passa
Dobers ni un ja que aquesta semana vaig sortir de numeros vermells i necessit un defensa perque en vaig vendre un de 31 anys permi el me ves pogut quedar fins final de temporada pero be ja vorem mem si trob manera de fer colque dober i fem aquest fichaje i colqun mes que fara falta si vull aspirar a algo l`any que ve que
________
PROTEST!
Dobers ni un ja que aquesta semana vaig sortir de numeros vermells i necessit un defensa perque en vaig vendre un de 31 anys permi el me ves pogut quedar fins final de temporada pero be ja vorem mem si trob manera de fer colque dober i fem aquest fichaje i colqun mes que fara falta si vull aspirar a algo l`any que ve que
________
PROTEST!
La HFA (Hattrick Football Association, es decir, la Asociación de Fútbol de Hattrick) ha decidido descender a los equipos bot a la última división posible al finalizar esta temporada, así como no permitirles que asciendan. En su lugar, algunos de vosotros "ascenderéis por la cara" y ocuparéis su lugar en un peldaño más alto de la pirámide de la liga.
"ascenderéis por la cara"
Mem si encare pujare de rebot
Aixo sempre que quedi segon supos
________
PROTEST!
"ascenderéis por la cara"

Mem si encare pujare de rebot

________
PROTEST!
Que no ni ha cap que hagui tengut colque alegria
Jo he quedat segon,crec que he complit i he acabat bastant be el meu primer any a X,ara vorem mem que mos depara la temporada que ve,si me pujen per regulacio de bots pues haurem de mirar de no baixar i si me deixen a X pues l`objectiu esta clar sa de ascendir despres de la temporada que he fet seria una decepcio el no ascendir
No se res de voltros llevat de la marranada que li feren al cocotin
;esper vos hagui anat be
Mem si feim una copa retruc si no vos va be a copa als que neu de jugar
________
PROTEST!

Jo he quedat segon,crec que he complit i he acabat bastant be el meu primer any a X,ara vorem mem que mos depara la temporada que ve,si me pujen per regulacio de bots pues haurem de mirar de no baixar i si me deixen a X pues l`objectiu esta clar sa de ascendir despres de la temporada que he fet seria una decepcio el no ascendir
No se res de voltros llevat de la marranada que li feren al cocotin

Mem si feim una copa retruc si no vos va be a copa als que neu de jugar

________
PROTEST!

Memmmmmmmmmmmmmmm
Que darrerament aixo esta mort per aqui
Bueno veig que ni ha molts de nous per hattrick que tambe son del club retruc,com en jaume26,en granera,en gerard i en mayool aquests dos darrers permi no solen pasetjar pes forum ja les ho fare sabre
Res,dic aixo perque me agradaria organitzar una Copa retruc.He vist que antes estava mes animat pero ara molts de aquells que feien la copa retruc pues ara estan a divisions mes altes i juguen sa copa.
Bueno mem si vos animau i aquests que juguen a copa pues antes de comensar si arribam a fer una copa retruc pues si volen que se animin i se apuntin(imagin si se apunten pues han tengut mala sort a la copa
)
Be jo ara esper me activin usuari de ht-cups mem si vos animau
________
PROTEST!

Bueno veig que ni ha molts de nous per hattrick que tambe son del club retruc,com en jaume26,en granera,en gerard i en mayool aquests dos darrers permi no solen pasetjar pes forum ja les ho fare sabre

Bueno mem si vos animau i aquests que juguen a copa pues antes de comensar si arribam a fer una copa retruc pues si volen que se animin i se apuntin(imagin si se apunten pues han tengut mala sort a la copa

________
PROTEST!

cocs ha escrit:Memmmmmmmmmmmmmmm
Bueno veig que ni ha molts de nous per hattrick que tambe son del club retruc,com en jaume26,en granera,en gerard i en mayool aquests dos darrers permi no solen pasetjar pes forum ja les ho fare sabreRes,dic aixo perque me agradaria organitzar una Copa retruc.He vist que antes estava mes animat pero ara molts de aquells que feien la copa retruc pues ara estan a divisions mes altes i juguen sa copa.
Bueno mem si vos animau i aquests que juguen a copa pues antes de comensar si arribam a fer una copa retruc pues si volen que se animin i se apuntin(imagin si se apunten pues han tengut mala sort a la copa)
________
PROTEST!
Bono, jo encara no se molt be com va aixo

Ps:- Com som copero

¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
podeu apuntar al reial desko..

soyntec mem si feim res

LLUC F.C.

¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
Uep sa cosa pareix se anima de moment ja som 4
Ja se ma activat lo de htcps en sabre mas o menos quans serem fare es cuadro
i vos avisare de com sa de fer per aqui supos necessitare algo mes que es nom de equipo pero vamos si eso ja ho cercare per sa pagina,amos animense i en tenirne un parell mes comensarem a posar fecha que podria comensar de aqui 15 dies si tot segueix viento en popa i esteis tan animats jejeje
________
PROTEST!

Ja se ma activat lo de htcps en sabre mas o menos quans serem fare es cuadro

________
PROTEST!

Que sean 5 !!!

NANOTRUC (1430531)
Un tal cocs (1418223)
Reial desko FC (440328)
soyntec (1332406)
Lluc F.C. (311276)
caimari city (1580911) Aixo es en gerard
El racó (801470)Aixo es en mayool
Aquests dos darrers ja mirare mem de explicarlos com va aixo des forum que de moment van perduts jejeje
Ara si na shadow veu aixo i se apunta ja sirem 8,pero conque fins el primer dimecres de es mes que ve segur que no comensarem pues com mes millor jejeje,ara que per dia 27 que es la semana que ve podria estar arreglat
En cocotin veig que en te per rato de copa,nothhingam presa veig que te un poc abandonat s`equipo
,en xerret mirare mem si li faig sabre que veig que ja no esta a copa
Els altres mirare mem de fer-ho sabre per la federacio de retruc.net
________
PROTEST!

Un tal cocs (1418223)
Reial desko FC (440328)
soyntec (1332406)
Lluc F.C. (311276)
caimari city (1580911) Aixo es en gerard
El racó (801470)Aixo es en mayool
Aquests dos darrers ja mirare mem de explicarlos com va aixo des forum que de moment van perduts jejeje
Ara si na shadow veu aixo i se apunta ja sirem 8,pero conque fins el primer dimecres de es mes que ve segur que no comensarem pues com mes millor jejeje,ara que per dia 27 que es la semana que ve podria estar arreglat
En cocotin veig que en te per rato de copa,nothhingam presa veig que te un poc abandonat s`equipo

Els altres mirare mem de fer-ho sabre per la federacio de retruc.net

________
PROTEST!

gracis per avisar-me cocs, fa molt que no hi passava per aqui
per ara deixau-me com a reserva per si falta qualcu o aixo, perque m'estim més entrenar a nes amistosos es meus davanters (jug regles de copa amb un companyero, i feim tot lo possible per acabar 0-0, i fer sustitucions i aixi entrenaran més jugadors durant sa prorroga). Me convé fer això perque tenc plantilla justa, lesionats i sobretot pocs dobbers
així que si vos falta qualcu, jo la jugaré a n'aquesta copa, i sinó no passa res
saludos
per ara deixau-me com a reserva per si falta qualcu o aixo, perque m'estim més entrenar a nes amistosos es meus davanters (jug regles de copa amb un companyero, i feim tot lo possible per acabar 0-0, i fer sustitucions i aixi entrenaran més jugadors durant sa prorroga). Me convé fer això perque tenc plantilla justa, lesionats i sobretot pocs dobbers
així que si vos falta qualcu, jo la jugaré a n'aquesta copa, i sinó no passa res
saludos

Molt bones companys , aixi me agrada cocs mem si animam un poc aixo , si avans de comensar sa copa Reruc me eliminen de sa copa pots contar amb mi , si ses coses surten com esper no crec que arribi a temps per jugar sa copa , esper que sa gent si apunti i que tornem gaudir de un altre copa retruc .
Ahhh , es meu equip es :Atletico Cocotin (778676)
Aquesta temporada tenc com objectiu es pujar a III,ho tenc molt dificil ja que estic a nes tercer millor grup de IV segons :http://www.htstats.com i http://alltid.org , aixi i tot ho intentarem .
Molta sort per a tots i mem si a poc a poc mos veim a categories mes altes.
Un saludo.
Ahhh , es meu equip es :Atletico Cocotin (778676)
Aquesta temporada tenc com objectiu es pujar a III,ho tenc molt dificil ja que estic a nes tercer millor grup de IV segons :http://www.htstats.com i http://alltid.org , aixi i tot ho intentarem .
Molta sort per a tots i mem si a poc a poc mos veim a categories mes altes.
Un saludo.
Oposició pura i dura