Jo venc una escopeta 20mm. Marca Bettinsoli Tarcisio (Superposta). Té 9 anys i ha funcionat poc. (la vaig comprar de primera mà, es a dir, sempre le tenguda jo). La vull vendre perquè ara m'en vull comprar una altra. Me va anar molt bé quan tenia 14 i 15 anys que una 12mm me tomava de cul.
Amb un bon cartutxo he mort perdius, segues, conills, llebres i tords. Amb això vull dir que no per ser una 20mm no hagi pogut matar de tot. Al contrari és molt lleugera i fàcil de manetjar. Enguany encara me le enduita a veure ses tórteres.
Preu: A convenir. Interessats que m'enviin un missatge privat.
au ido jo tambe
venc una vixicleta de carretera
cuadro olmo vitalicio d'alumini 7005
canvis shimano 105.
9 pinyons des 21 a nes 12
3 plats
tot peses de primera .molt poc emplada.
800 europeos ni pa ti ni pa mi
Booonees! En pipiolos i jo venem un pis a Binissalem.
110m quadrats + 9m quadrats de terrassa + pàrking on hi caben dos cotxes
3 habitacions i dos banys. Tot en perfecte estat. A estrenar.
Per més informació escriviu a n' aquest fil.
jo estic disposat a escoltar una ofera de compra de una jog rr moto GP.(ciclomotor)
Te els baixos pintats de vermell, i l'unic defecte que te es que te el parafango una mica cruiat però es disimula amb una pegatina!
Te 6.000 km tan sols.
Du un escape Hebo Racing (homologat)
Un variaodr hebo racinc
Embragues hebo racing
Carburador 18 mikuni.
Es ven amb els embragues, el variador, l'escape, i el vcarburador de casa (apart).
Te 165m2 + 25 de trastero. 3 habitacions dobles grosissimes, un bany de 16m2 amb jacuzzy. Si cualcu està interessat en deman 186.000eurets Ahh també te calefacció per tota la casa.
Bones, mumare me va comprar l'hivern pasat uns vakeros levis oscurs molts xulos (u meus prefes), però ja no me estan bé, domes els e duit un any, i son pitillo.. estan impecables.
La talla pemir k es una 511 slim, o com a minim es lo unic que veig a l'etiqueta.
Si colcu te un fill magre de uns 15, pues a una trobada lis puc dur o això.
Si me convidau a un parell de beures queda pagat.
SALUT I RADICALISME!