Bon Rollo!!!!

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Copes ha escrit::oops: MARIA1986, amb tu també he passat molts de moments de riure, i amb en PACOTORRES69...
La veritat, en falta molta gent per anomenar, i me sap greu si qualcú es sent deixat de banda, no es la meva intenció, aquest fil el vaig obrir pensant que mes gent estaria dispossada a escriure un record o varis que tenen de moments divertits de la pàgina, a veure si algú mes s'anima a contar coses!!!!

SALUT I RADICALISMEEEEE
:oops: :oops: :oops: snif snif, has pensat amb jo snif snif!
Pots dormir ben tranquil.la!!!! Un besote Copetes!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

jo el meu moment a retruc.net
era sempre que ens enreiom l'un de l'altre
entre en marlon, en pakete, en xesk i jo!
i despres entraven tots els altres
lucho, etoo, ponseti, xifo, fosc, sismes, U_rodolet..
era la OSTIA ! xD

salut i radicalisme!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

No pasis pena copetes qe se qe encara qe no manomenis penses amb jo. Aqui va es meu mini testament.
Fa dos anys vaig sentir a xerrar daqesta pagina i vaig troba qe seria una bona idea registrar-mi, i aixi ho vaig fer
Amb so bon sentit de sa paraula, pareixia una casa de putes, sempre hi havia gent per tot, tres sales plenes vaig arriba a veure.
Amb sa rima qe pot ocasionar "maria" vaig comensa a coneixer gent qe si maria per amunt qe si maria per avall i jo feliç perqe sense coneixerme de res comensava a fer amics.
Comensare amb sa nomenacio: LUCHO, va ser un dels primers amb qe me vaig fer bastant, ETOO, PAKETE, MOREY, SHADOW, NARDO, GUTI, CAPDEMUL, COLLONS (men record qe sempre li demanava com teniel els collons els puputs, jaja), PACOTORRES69, COPETES, NAMARLON, PONSETI, XIFO, :think: present qe me deix una gentada.
I va arriba el prime dina al qe vaig anar, a llucmajor, mare meva de cares desconegudes, sort qe i avia molt de llucmajorer, no matrevia a ana a saluda a ningu. Fins qe va arriba el segon dina, capdepera, i qe voleu qe vos digui? me vaig qeda amb ganes de mes, pareixia un dina dun bateix qe te trobes amb famili qe fa segles qe no veus,... en resum qe mo vaig passa molt be.
I ja no vos marejare mes una abraçada molt forta
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

enhorabona copes, a valgut la pena llegir tot lo que has escrit, :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

TU SI QUE VALS MOLT.

UN BESO I GRACIES PER SES TEVES PARAULES I PER SA TEVA COMPANYIA.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

Eva, fins ara no ho havia llegit, de veritat que has fet una foto molt real del que retruc.net ha significat i significa per molta gent, es un plaer haver conegut un munt de gent maravellosa com tots els que anomenes i qualcuns més...,
Visca Retruc.net, i.....
VISCA CAPDEPERA, ANIMS GABELLINA!!!!!!!
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

:uep: :uep: :uep:

:clap: :clap: :clap:

un no sap que dir despres de lleguir aquest escrit :clap: :clap:

________
PROTEST!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Eva de retruc, anomenada Copes
a fet un rosari d'escrit
on de truqueres ha anomenat a totes
també de tots a deixat algo dit

Pasava es temps i s'enfilava
ben pensat i de tot cor
xerrrant, riguent i sese por
a dit lo que pensava

I com que no se com acabar
no me vull enrollar
a na COPES felicitar
i si queda algú sense anomenar
content també a de quedar
que cualque dia surtirá
un llibre que contará
sa bona gent que a retruc hi ha

:clap: :clap: :clap: :clap:
** Xisco MASET **
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:oops: :oops: Ohhh! Veis el que deia?? aquí hi ha gent molt però que molt especial, teniu la capacitat de fer que una sentimental com jo, sols llegint el que arribau a escriure, s'emocioni... Es per vosaltres que val la pena pensar que els problemes de la pàgina tendran un solució molt aviat i tot serà com abans.
Com molt bé a dit na MARIA1986, som com una familia, jo no puc estar molts de dies sense saber de vosaltres, encara que no entri a jugar (cosa difícil) al menys venc a fer la volta.

Maset :clap: :clap: :clap: en llevaria el capell en cas de dur, no sabia la teva faceta i m'ha encantat!!!! Un besote rei i gràcies per les teves paraules!!

SALUT I RADICALISMEEE
DOSMES
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 29
Membre des de: dg. juny 24, 2007 0:00
Ubicació: CALA RAJADA

Copes, ahir vespre per es moll vaig veura en Pere i hem va donar la noticia, que per cert jo no sabia res, i avui a primera hora he volgut mirar el que va comentarme i hem trob aquest missatge tant maravellos, no puc fer un altre cosa que donarte la enhorabona, tant per el missatge com la teva nova tasca i continua aixi que personas com tu sempre fan falta per aquest mon

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Copes, ets una persona adorable i encantadora :oops: :oops: :oops: :clap: :clap: :clap: :clap:
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

vadew ....eva..... are no trob cleanex per seguir plorant... ets un amor..... es puput na copi i es puputets te donam ses gracies per ...primer per ser com ets.... segon per fermos sentic com a ca nostra cuan som per alla d'alt i tercer.... per fernos riure tant cuan baixes de es velomar :f

jaja.... en serio ....un besoooooo molt molt molttttt grannnnn...
Oposició pura i dura
Imatge
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Si, senyora!! :clap: :clap: :clap:
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Bueno, bueno... Puput, si segueixes fent tanta propaganda de com devall dels velomars hauré de cobrar entrada per mirar als que venguin... :few:
Per cert, ara que ningú ens sent, he millorat l' estil, ja no caic de cara, ara ho faig d'esquena!! :P I no creguies que es fàcil :xx: , tot el mes de juny he practicat per quan vengueu!

Ara en serio, les gràcies a tots vosaltres, que heu fet que aquesta pàgina reunesqui una petita gran familia de tot arreu!! :uep:
Respon