Hattrick
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
En Cocotin aquesta setmana no pot jugar. Està jugant la Copa Envit. Intenta seleccionar un altre repte.
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
Malreventis ha escrit:En Cocotin aquesta setmana no pot jugar. Està jugant la Copa Envit. Intenta seleccionar un altre repte.
quin remei...

sap greu truca pero com tan dit aquesta setmana no puc , un poc mes envant ja farem un partidet.
Oposició pura i dura

Ale Coco, concertat!!!. Tio te basten 2 o 3 gols per guanyar, no importa que men clavis 7 o 8

vadell malga , me comform amb gonyarte per 1-0 a nes darrer minut de penal injust,te puc dir que domes jugare amb un davanter titular,aixo si tots es altres son titulars.
Molta sort a tots
Molta sort a tots
Oposició pura i dura

- Malreventis
- Truquer asidu
Sembla que només he pogut aguantar "es tipo" fins el minut 83 amb 0-1 en contra. Fins aquí hi havia qualque opció, però després amb 0-2, res de res.
Enhorabona Llosetina, ara veurem qui és el teu rival...mmmmm... veig que ha sigut en Coco. Enhorabona a ell també.
Ara he vist la tàctica de Llosetina i pareix una desfilada de formigues del centre cap a la vorereta
M'ha fet gràcia, però té el seu sentit donat que els meus laterals eren més fluixets. Si hagués optat per una altra tàctica me n'haurien caigut 5 ò 6. Crec que dins el que cap he encertat.

Ara he vist la tàctica de Llosetina i pareix una desfilada de formigues del centre cap a la vorereta

Ido si , he arribat a sa final gonyant ben justet , ho veus Malga de 7 o 8 gols res de res 1-2 i gracies .
Esper que juguem sa final molt tart , aixo voldra dir que en Llose o Jo arribarem enfora a sa copa
Esper que juguem sa final molt tart , aixo voldra dir que en Llose o Jo arribarem enfora a sa copa
Oposició pura i dura

- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Enhorabona coco per arrivar a sa final, com bé dius esper que sigui bastant tart, de moment jo sa primera ronda de copa jug contra un bot, o sigui que minim d'aqui 2 setmanes.
Ja la tramarem........
Per cert enhorabona tb als dos germans per els bons partits donats aquestes semifinals.
De cara a sa final coco amb tota s'artilleria o posam un tope de titulars??????

Ja la tramarem........
Per cert enhorabona tb als dos germans per els bons partits donats aquestes semifinals.
De cara a sa final coco amb tota s'artilleria o posam un tope de titulars??????

sa artilleria la deix per sa lliga que es lo mes important , a sa final de copa jugaran es reserves i per rellenar s'equip en jugadors que lis don residual.lo p`rimer es sa lliga
Oposició pura i dura

- Malreventis
- Truquer asidu
De moment hem programat els partits per a aquesta data:
GRAN FINAL 2ª COPA ENVIT
17-06-09 Llosetina F.C. - Atletico Cocotin
FINAL DE CONSOLACIÓ (3er i 4rt)
17-06-09 MALREVENTIS, F.C. - Nottingham Presa
En principi hem contemplat que podríem jugar un màxim de quatre rondes. Si qualcú en pasa la quarta hauríem de canviar dates.

GRAN FINAL 2ª COPA ENVIT
17-06-09 Llosetina F.C. - Atletico Cocotin
FINAL DE CONSOLACIÓ (3er i 4rt)
17-06-09 MALREVENTIS, F.C. - Nottingham Presa
En principi hem contemplat que podríem jugar un màxim de quatre rondes. Si qualcú en pasa la quarta hauríem de canviar dates.

- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
amem, tenc un petit problema... he fet 23 des 24 "retos" per aconseguir sa llicència manager. me falta es 18 que no l'entenc. he mirat de fer-lo però no és lo que me pensava... algu me pot guiar? gràcies!
merci.
hattrick ha escrit: 18 Cambia la formación
Si quieres mejorar tus habilidades como mánager, ¿por qué no pruebas tácticas y formaciones diferentes para ver cuál se adecua mejor a tu equipo? Como sabes, por ahora la formación por defecto es 4-4-2, con cuatro defensas, dos medio centros, dos extremos y dos delanteros. Otras formaciones comunes son 3-52, 3-4-3 o 5-3-2. Pero no es recomendable usar una táctica extrema (por ejemplo, cuatro medio centros o seis defensas) porque entrenamiento completo de toda la semana puede perderse.
Para cambiar la formación, necesitas reposicionar a un jugador usando su menú individual en la página de "Instrucciones". Por ejemplo, un defensa reposicionado a delantero, cambia la formación de 4-4-2 a 3-4-3.
Ahora da las instrucciones del partido usando una formación diferente a las que has usado anteriormente.
Por favor, date cuenta que el reto sólo se completará si las instrucciones se hacen para un partido que no ha sido ya utilizado para completar los retos 8 o 14.
merci.
prova de posar un defensa central com extra medio centro i donali aceptar per jugar es proxim partit
Oposició pura i dura

Bueno senyors, me retir de hattrick fins que en torni tenir ganes. Sundays no mor, faré un equipet per no desaparèixer.
Tota sa meva plantilla està a sa venda, per si heu estalviat i teniu gastera.
Salut i fins aviat
Tota sa meva plantilla està a sa venda, per si heu estalviat i teniu gastera.
Salut i fins aviat

Ostreeees, me sap com a greu llegir això
pero te comprenc una mica, jo ara mateix estic davant sa meva cinquena temporada consecutiva a sa mateixa divisió i això fa que me falti sa motivació. Realment pujar a V ni m'ho he plantejat, quasi que no me fa ganes, pq pens que ja no disfrutaria sinó que passaria més pena que res i tampoc som de mirar-me molt els fitxatges darrerament.
Però aixi i tot no em veig de cap de les maneres abandonant el meu equip de hattrick, així com a altres jocs als que jug se que tenen els dies comptats, el meu Cumxot Team no tenc intenció d'abandonar-lo, és com una criatura meva ja
El que molta gent fa i acabaré fent jo també es cercar reptes ben diferents, ja sigui com tu, fer-me un equiputxo nou, i començar altre cop, anar a per fites, o dedicar-me a altres competicions. Noltros tenim sa federació felanitxera i estam a punt de crear sa tercera divisió ja
, feim sopars amb entrega de trofeus inclosa als campions (trofeus que en J_Jaume s'encarrega de guanyar mitjançant magarrufa) i això dona un alicient molt gran.
pero te comprenc una mica, jo ara mateix estic davant sa meva cinquena temporada consecutiva a sa mateixa divisió i això fa que me falti sa motivació. Realment pujar a V ni m'ho he plantejat, quasi que no me fa ganes, pq pens que ja no disfrutaria sinó que passaria més pena que res i tampoc som de mirar-me molt els fitxatges darrerament.
Però aixi i tot no em veig de cap de les maneres abandonant el meu equip de hattrick, així com a altres jocs als que jug se que tenen els dies comptats, el meu Cumxot Team no tenc intenció d'abandonar-lo, és com una criatura meva ja

El que molta gent fa i acabaré fent jo també es cercar reptes ben diferents, ja sigui com tu, fer-me un equiputxo nou, i començar altre cop, anar a per fites, o dedicar-me a altres competicions. Noltros tenim sa federació felanitxera i estam a punt de crear sa tercera divisió ja

Esper Tolls que aquesta pausa que fas no sigui molt llarga i que aviat te tornem a veure amb actiu , de moment jo no me cansat des joc i si me cans fare lo mateix que tu has fet .
Referent a aquesta temporada vos vull dir que estren categoria , estic a V i de moment ses coses me estan sortin mes be de lo que me imaginava de moment sonc lider i en s'esperit a dalt de tot , crec que si tenc sort amb ses lesions podre aspirar a algo mes que no sigui evitar es descens.
Referent a aquesta temporada vos vull dir que estren categoria , estic a V i de moment ses coses me estan sortin mes be de lo que me imaginava de moment sonc lider i en s'esperit a dalt de tot , crec que si tenc sort amb ses lesions podre aspirar a algo mes que no sigui evitar es descens.
Oposició pura i dura