Malgaroth ha escrit:Ai Xisco, que te veig fent un recte i pegant a sa graderia , espectacle pur i dur donarem . Sirà mel. Si, millor duis roba "adequada", perque si no... vos recoman no anar gaire mudats.
UNA OBSERVACIÓ: Ja que supòs que hi haurà qualcú que ens gravarà, ens hauriem de posar una mica d'acord amb els colors de sa nostra vestimenta... es que si no no ens diferenciarem... que trobau? Jo en principi tenc un chandal de color vermell... i aquest sirà el que duré.
Torn a posar sa llista de "pilots"(per així dir-ho)
redell a mi si que me coneixeran au jo dure es chaleco de sa feina,supos que eu posat benzina colke pic a una repsol ido aixi vendre jo i sa placa de identificacio penjada ale ale encalenteix motorssss brummm brummmmm,es clazons supos que no fan falta ja que lo que mes se vora dins es kart es de cintura peremunt,que si duc tota se equipacio vos pensareu som es mecanic de boxes
Uepp, be, veig que això donarà que xerrar !!! . He llegit un poc aquest fil i dir-vos que jo duré una caçadora de wurth, que me paga una pasta per això..... No vendré a dinar, ja en tenc un , així que devers les cinc procuraré esser al circuit.
Però.... tenim una baixa, na Truquera no podrà venir, així que es primer suplent pot pujar a n'es carro. Si no ho he vist malament és en collonsdepuput, si algú el coneix o el veu, l'hauriem d'avisar no sia cosa que no s'entemi. Au idò, salut i força.
en cas de una altre baixa en gmadrigal ma dit que dissabte tenia feina i per tant pensau que si hi hagues altre baixa es que ve despres es en RAMA,llavors si ni hagues una altre ja vorem com ho feim perke se llista de suplents permi nomes era de 4 pipiolos,collonsdepuput,gmadrigal i rama els dos primers ja tenen plasa el tercer te feina ido es primer suplent que tenim ara es en rama
PROTESSSSSSSSSSSSSTOOO,PROTESSSSSSSSSSSSSTOOOOOOOOOO I TORN PROTESTARRRRRRRRRRRR
MEM MEM MEM I QUANT SA BRE JO SI PUC VENIR A DONARVOS UN
REPASSET ?????????? AIXO NO NES JUST
AU JA DIROU COSES XO SI POT ASSER ANTES DE DISSAPTE AMIGDIA!!!!!!!!!!!
SALUT I BONES FESTES
au ido sa carrera a gonyat calitat confirm es meu volant ..... vadew..vaig a baixarme de internet es traçat per estodiarlo ...ke me coui en poc entreno
au fins dissabte ...jo no vendre a nesw dinar .... no dinare per no coir pes
brummmmmmmmmmmmmm brummmmmmmmmmmmm
P.D lo unic ke tengueu en conte ke baixau un puesto a sa parrila i recordau ke ki frena no guanya......