Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Uep!
jejeje, has de pensar que som el millor quip de Balears a Basketsim 8) 8)
I els meus suplents estan a l'altura veig xDD.

Fora bromes, vaig estar a punt d'abandonar el joc, perdia tots els partits d'un o dos punts, fins i tot vaig perdre contra el darrer......
Però després vaig guanyar el derbi felanitxer (els dos equips balears de tercera som de Felanitx) i sa cosa va començar a anar una monada, he sortit de descens directe, acab de guanyar al segon..... veurem meam si me puc salvar encara que sigui per promoció.

Tema hattrick:
Vaig donar un bañete a Sporting S'horta a sa Copa Felanitx segona divisió :dance: :dance: :dance:
Tot lo altre no té importància :few: :few:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

QUE BAÑETE :sh: !!!! Això és perque els teus jugadors son uns bruts! (I es que mos haurem de donar branca :ui: :ui: per tots els forums.

Bon nadal a tothom!
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

tuadeu que feia d'estona per aqui

idoi estic 6è a VIII, amb sa permanencia asegurada i amem si aconseguesc es 5è lloc.
I a mi si que se me nota sa crisis, se me varen lesionar 2 mitjos, i com que eren vells, els faig fer fora i me vaig quedar sense cap duro per comprar-ne més. Vaig fent lo que puc, pero bueno.

MEM, I PER QUANT SA PRÒXIMA COPA DE RETRUC???
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Au dio ja ho podem assegurar

A falta de tres jornades......

Ja som equip de VI, passant com a primer de grup :uep: :uep: :dance: :dance:

Ara hem de sanetjar s'economia i prepara un equipet per lluitar per sa pemanencia a sa nova divisió.

Salut i força.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Felicitats llosetina , gran temporada sa teva , mos veim a VI aunque matematicament no o tenc fet sa veritat es que s'ascens es segur ja que me basta gonyar un partit i de jugar contra un bot , mem si sa sort mos acompanya i mos toca un bon grup i s'objectiu sigui ascendir a V
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

:rabbit: ueps!! enhorabona a tots dos, m'hauria agradat acompanyar-vos però sentint-ho molt, l'equipet ara mateix no dona per massa més. A veure si l'any que ve tinc més potència i puc guaitar per allà adalt. De moment crec que aquesta temporadeta acabaré 5è.

Ja us seguirem des d'aquí abaix. :salut:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Ja vaig dir a nes seu moment que quedaria primer anant darrer... i hi estic a punt, si no fos perquè un rival directe anava perdent i a nes minut 90 fa dos gols. Això des hattrick a vegades no saps per on agafar-ho :scratch:

Hauré fet bon paper encara.

Per cert, s'orgull de Sundays:
Josu Dueñas (139272390)
España 24 anys i 59 dies, proper aniversari: 25-02-2009

Amb forma notable, resistència excel·lent
Un noi carismàtic que és iracund i honest.
Té un nivell insuficient d'experiència i pobre de lideratge.

Propietari: We Love Sundays (des del 12-02-2007)

Índex Total d'Habilitats (TSI): 72 470
Sou: 28 050 €/setmana
Amonestacions: 1
Lesions: Cap

Habilitats actuals
Porteria: desastrós
Defensa: dèbil
Creativitat: pobre
Extrem: dèbil
Passades: acceptable
Anotació: titànic
Pilota aturada: classe mundial

Gols
Gols a la carrera: 73
Hattricks: 5
Gols a la lliga aquesta temporada: 13
Gols a la copa aquesta temporada: 2
Fitxat amb 18 anys i camí des seu tercer pichichi. Si me pega per vendre, de 6 kilos no baixa.

Enhorabona a nes nous equips de sisena, resau perquè no vos toqui una lliga com sa meva...

Salut i bon any a tots
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno idoi, estam d'enhorabona!. A falta de jugar-se la darrera jornada, jo quasi també puc dir que som nou equip de VII!!! :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: . Li he enroscat un 8-0 al 4art classificat i ja tan sols me queda guanyar a sa darrera jornada al bot des grup. Redeu que estic de content!!!Ara, a rebre llosques per VII :ui: :ui:
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

Molt be Malga , enhorabona , es equips de retruc im-presionants , per cert tolls , que tremolin es des grup a qui on caigui , se poden preparar per que esper domes pasar una temporada a VI ,pens pujar a sa meva primera temporada.
Oposició pura i dura
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

No només són uns bons mitjos lo que compta. Jo a V els hi igualava sa mitja amb 3 inners i un extrem cap a nes centre, es problema és si tens sa defensa fluixa per qualque costat, te fan un set que ni t'ho imagines...

Sort igualment
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Puc demanar qué està entrenant la gent?

en el meu cas anotació però a aquests nivells de joc podríem intentar debatre qué és el que ens sembla més convenient de cara a divisions superiors. En aquest aspecte tenen molt a dir en Tolls i companyia.

:scratch: :scratch: Crec que tots tenim la sensació de no avançar i potser ens convendria veure quins plantejaments tàctics tenim a la RETRUC. :ditr:
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Lo primer de tot enhorbaona a Cocotin i malgaroth per els seus ascens.

Jo per sa mev a part esper que me toqui un grupet facil i poder lluitar per sa permanencia.

Es meu entrenament segueix sient defensa i crec que me va bastant bé.

Jug 3-5-2 a lliga i 5-4-1 a amistosos. SAcrific dues posicions d'entrenament per aconseguir un mayor benefici esportiu. I intent tenir s'equip lo mes equilibrat possible. Sense oblidar cap posició ni tenirne cap que descati exesivament.

Mem que mos dieun els experts, mem si revelen els seus secrets

:few: :few:

Salut i molt d'anys a tots
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Malreventis ha escrit:Puc demanar qué està entrenant la gent?

en el meu cas anotació però a aquests nivells de joc podríem intentar debatre qué és el que ens sembla més convenient de cara a divisions superiors. En aquest aspecte tenen molt a dir en Tolls i companyia.

:scratch: :scratch: Crec que tots tenim la sensació de no avançar i potser ens convendria veure quins plantejaments tàctics tenim a la RETRUC. :ditr:
Mos en podem fer una idea. A divisions superiors si perds es migcamp estàs llest, cosa per sa qual mai està de més entrenar creativitat. Passa que els sous t'arriben a menjar.

No hi ha una preferència clara, basta dir-te que es líder des meu grup entrena defensa i juga amb contraatac...

Totes ses tàctiques tenen els seus avantatges i inconvenients, i jo en aquest sentit sóc molt rígid, no me moc des meu 3-4-3 amb atac pes centre perquè tenc tres borinos a davant que ja en pots posar de defenses per aturar-los...
Me puc permetre perdre un poc de migcamp i tot. Què passa? Que si me vénen amb un bon atac tenc ses de perdre (sobretot si juc a fora).

En definitiva, tot depèn de sa tàctica que més t'agradi i lo que véns entrenant, canviar a V ò VI d'entrenament passant d'anotació a creativitat, amb sa conseqüent reestructuració de plantilla, és poc menys un suïcidi...

Jo me qued amb anotació perquè així es joc per mi té algo d'alicient. Lo que sí veig a divisions altes és que sa gent sa deixa molta pasta en extrems. Tenir dos bons extrems i un bon punta te permet orientar s'atac cap allà on fluxeja es rival amb una pèrdua mínima de migcamp, i això te dóna molt de joc.

Quedar-te amb un entrenament? És que fa mal dir...

Besos
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

per sa meva part jo tambe entren anotacio,tenc 3 inners amb molt de nivell amb jugades i es entrenables els fitx que tenguin jugades , es darrer q fitxat es un amb excelent anotacio i jugades amb casi 18 anys al que fare jugar de devanter defensiu per tenir mes mitg camp,tambe e fitxat a un mitg sobrenatural amb notable de defensa per ferlo jugar de defensa central ofensiu, crec que tenc un equipet per poder combatre es totpoderosos 3-5-2 tambe tenc devanters amb bon nivell de lateral per si vull un atac lateral molt fort , es meu extrem es sobrenatural amb lateral i excelent amb jugades , un porter extraterreste i 3 defensas molt bons , un extraterreste , un titanic i saltre clase mundial, es reservas de cada posicio tambe tenen molt bon nivell , esper aquesta temporada fer un bon paper a sa copa i recaudar bastanta pasta , ja vorem com anira sa cosa pero crec que anira be
Oposició pura i dura
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Agarrarse los machos que aqui llego yo con mi equipo NANOTRUC,ya me ireis conociendo por mis victorias :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
Respon