Malreventis ha escrit:Puc demanar qué està entrenant la gent?
en el meu cas anotació però a aquests nivells de joc podríem intentar debatre qué és el que ens sembla més convenient de cara a divisions superiors. En aquest aspecte tenen molt a dir en Tolls i companyia.

Crec que tots tenim la sensació de no avançar i potser ens convendria veure quins plantejaments tàctics tenim a la RETRUC.

Mos en podem fer una idea. A divisions superiors si perds es migcamp estàs llest, cosa per sa qual mai està de més entrenar creativitat. Passa que els sous t'arriben a menjar.
No hi ha una preferència clara, basta dir-te que es líder des meu grup entrena defensa i juga amb contraatac...
Totes ses tàctiques tenen els seus avantatges i inconvenients, i jo en aquest sentit sóc molt rígid, no me moc des meu 3-4-3 amb atac pes centre perquè tenc tres borinos a davant que ja en pots posar de defenses per aturar-los...
Me puc permetre perdre un poc de migcamp i tot. Què passa? Que si me vénen amb un bon atac tenc ses de perdre (sobretot si juc a fora).
En definitiva, tot depèn de sa tàctica que més t'agradi i lo que véns entrenant, canviar a V ò VI d'entrenament passant d'anotació a creativitat, amb sa conseqüent reestructuració de plantilla, és poc menys un suïcidi...
Jo me qued amb anotació perquè així es joc per mi té algo d'alicient. Lo que sí veig a divisions altes és que sa gent sa deixa molta pasta en extrems. Tenir dos bons extrems i un bon punta te permet orientar s'atac cap allà on fluxeja es rival amb una pèrdua mínima de migcamp, i això te dóna molt de joc.
Quedar-te amb un entrenament? És que fa mal dir...
Besos