I perque ha sortit moguda sa foto amb sa dona de n'Alonso?
Que estaves nirviós?
Enhorabona als valencians per aquest gran event. El circuit me pareix un passada, a primera vista me pareix massa rapid per ser un circuit urbà, esperem que no passi res.
Jose, cony....podies riure un poc a qualque foto, per quedar bé al menos, homo (que ni a sa que t´has fet amb la dona de n´Alonso); o és que estaves de feines?
Ah, i un altre pic, si vols, te mand sa meva càmara digital per poder fer unes fotos guapes amb un aconteixement com aquest, perque maxo amb so mòvil....."como que no" . De totes maneres, "algo es algo", diuen per allà .
Per cert AMUNT VALENCIA, TIO!!
GRAN ACONTEIXEMENT, ENHORABONA !!
Al Centro y Pa´dentro!!
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
de arribar an arribat!
pero..
e sentit a dir que una entrada val.. minim 200 €
be, jo el vore desde casa meva!!
ser boooo
si ke u es menut n'alonso..
jose..no te va pegar en Fernandito cunan et vares acosta a la dona?
u pilots auran de anar alerta a caure dins ma!
salut!!
tiano ha escrit:Jose, cony....podies riure un poc a qualque foto, per quedar bé al menos, homo (que ni a sa que t´has fet amb la dona de n´Alonso); o és que estaves de feines?
Ah, i un altre pic, si vols, te mand sa meva càmara digital per poder fer unes fotos guapes amb un aconteixement com aquest, perque maxo amb so mòvil....."como que no" . De totes maneres, "algo es algo", diuen per allà .
Per cert AMUNT VALENCIA, TIO!!
GRAN ACONTEIXEMENT, ENHORABONA !!
Estaba de feines, cagondeu per aixó les fotos son de movil ara be
el dumenge que vaig a les carreres ja anire preparat amb una camara mes bona, encara que tambe estare de feina pero al manco traurem alguna fotillo i ja la posare per asi
bernatmano ha escrit:
Joer Jose pareixes cualcu amb sa corbata...
Je, je ahi va un altra de corbates
Bueno i seguint amb l'informació, avui han segut els entrenaments lliures
i fent una volteta he pugut endirsarme per el circuit, fugint un poc de la seguritat , i he tret esta foto on es veu el padock pero per la banda de dins on estan els camions de les escuderies , com podeu vore el primer es el de ferrari, la pasararela que es veu a la dreta es on estan els motor home dels equips, esta image no es facil de vore aixi que asi vos la pose.
I ara un parell de la recta i al fons el pit lane
Dema no anire pero el dumenge crec que si fare feina aixi que ja en fare de la carrera i vos les pose, al manco voreu altre punt de vista del Valencia Street Circuit.
Vos he de confirmar que per una volta la prensa
no mentia cuant deia que Fernando Alonso anaba a una parada.
Lo mal es que ha fet una i no ha tornat a eixir