Hattrick
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
No passa res, però jo vaig esperar massa a veure si acceptaves (Tolls) i després em va ser impossible concertar, així que una setmaneta sense entrenar no farà massa mal. Ben pensat encara no han tengut vacacions 

- Malreventis
- Truquer asidu
Malga, no pots guanyar mai amb un jugador que es diu Malagamba!!
La Copa Retruc està en la seva recta final, aquesta setmana es defineixen posicions i començarem a veure els semifinalistes. A veure si puc conseguir la meva 5ª medalla consecutiva o el 3er títol
Això ja seria massa.
Un poquet d'alegria per aquííiííí....

La Copa Retruc està en la seva recta final, aquesta setmana es defineixen posicions i començarem a veure els semifinalistes. A veure si puc conseguir la meva 5ª medalla consecutiva o el 3er títol

Un poquet d'alegria per aquííiííí....

Bones, permi fa molt que no m'acost a dir qualque cosa.
Veig que qui más qui menos marxa bé pes hattrick.
Pes tema de sa copa, vaig reptar al Sonca dimecres passat i avui encara no m'ha aceptat si demà dematí no ha aceptat el repte me cercaré un amistoset.
Salut i força
Veig que qui más qui menos marxa bé pes hattrick.
Pes tema de sa copa, vaig reptar al Sonca dimecres passat i avui encara no m'ha aceptat si demà dematí no ha aceptat el repte me cercaré un amistoset.
Salut i força
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca

Crec que ja podem dir que UELlosetina ja es equip de VII matemàticament.
Esper que altres equips de VIII anigueu mandant tb bones noticies per aqui, que crec que Malreventis i Cocotin ho teniu quasi segur tb.
Salut i força
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Pes tema de sa copa vaig reptar a Sonca divendres i de moment no he tengut resposta.
Si dimarts no ha acceptat amistós .... Cercaré per una altre part
Si dimarts no ha acceptat amistós .... Cercaré per una altre part
- Malreventis
- Truquer asidu
Ufff!! no t'ho creguis que ho tenim tan segur pes barri d'ES CALDERÓ donat que esperàvem una trabalada del segon aquesta setmana i no s'ha produida. Això em deixa amb un calendari molt pitjor que el seu encara que gràcies a Déu tenc un marge favorable que em permet una derrota (la setmana que ve) i un empat. No sé si jugàrme-la amb un MOT contra el 2on la setmana que ve i a fora de casa ja que en el cas de guanyar-li o simplement empatant podria quasi assegurar l'ascens. Ara mateix tenc dubtes tàctics.
Referent a la Retruc, enguany no podrem posar l'artilleria dessitjada degut a aquestes circumstàncies, però ja està bé haver entrat en la disputa del podi.
ENHORABONA LLOSETINA!!!
Ja tens l'equip a un nivell altíssim i en poc temps podràs donar branca per pujar a VIª. Anim!!! a Malreventis estarem pendents de la teva evolució. Salut!! 
Referent a la Retruc, enguany no podrem posar l'artilleria dessitjada degut a aquestes circumstàncies, però ja està bé haver entrat en la disputa del podi.
ENHORABONA LLOSETINA!!!

enga vicisssssssssssssssssssssssssssss
Un tal cocs (1418223)
País: España
Región: Illes Balears
Estadio: Cocs Arena
Idioma: Español
División: # 4 en XI.2495
Un tal cocs (1418223)
País: España
Región: Illes Balears
Estadio: Cocs Arena
Idioma: Español
División: # 4 en XI.2495

Bones gent, he de reconèixer que s'organització de sa copa aquesta vegada ha anat un poc a la puta. He estat desconnectat i no li he pogut parar molt d'esment.
Mem si a sa propera edició surt millor sa cosa, tot i que estaria bé que algú coadministrés sa copa o inclús se'n fes càrrec totsol. Tot és dir-ho i vos diré com funciona s'asunto.
Respecte a enguany, me'n vaig per avall de cap. 2 puntets i dóna gràcies, aquí ja no és tenir bons jugadors, sinó que amb ses tàctiques te fan un set. A V ses coses ja comencen a ser sèries. De totes formes, no li he fet massa cas darrerament...
Salut bergants
Mem si a sa propera edició surt millor sa cosa, tot i que estaria bé que algú coadministrés sa copa o inclús se'n fes càrrec totsol. Tot és dir-ho i vos diré com funciona s'asunto.
Respecte a enguany, me'n vaig per avall de cap. 2 puntets i dóna gràcies, aquí ja no és tenir bons jugadors, sinó que amb ses tàctiques te fan un set. A V ses coses ja comencen a ser sèries. De totes formes, no li he fet massa cas darrerament...
Salut bergants

- Malreventis
- Truquer asidu

- GALILEA
- Llosetina, f.c.
Enhorabona nanos!!!

bonesss, tenc un dubte.. no se si a voltros vos a passat.. jo implei firefox com a navegador i tenia instalat u psicoTSI.. k m'imagin k molts l'impleau... i b, d'un dia x l'altre ja no el tenc, le tornat a instalar pero res, ja no funciona. Tot s'ha de dir k kuan m sortia x actualitzarla, firefox no m deixava x tant no se k fer ara mateix
x altre banda, ls coses van molt millo a Can Escarrinxo on dema assegurare el meu ascens a VIII divisió, on no se k ni ki m'espera
ara s veu xk e caigut aviat d la retruc cup aviat... tenia totes ls forces destinades a la lliga :f :f
au ido, sort a u finalistes!
x altre banda, ls coses van molt millo a Can Escarrinxo on dema assegurare el meu ascens a VIII divisió, on no se k ni ki m'espera

ara s veu xk e caigut aviat d la retruc cup aviat... tenia totes ls forces destinades a la lliga :f :f
au ido, sort a u finalistes!
no se si t'hauras fitxat, pero han estat fet canvis sobre es sistema i es format (coses des suecs). Hi han començat a sorgir problemes, i un d'ells, que com deies, es psicotsi no funciona.
Si vas a aquest foro des HT (11807928.1) trobaràs més informació
Si vas a aquest foro des HT (11807928.1) trobaràs més informació
Uep gent!!
que hi feia d'estona que no passava per aquest raconet!!
Es el que té l'estiu, ens fa anar desbaratats amb tant anar de gresca.
Això del psicotsi, suposo que deu ser incompatible amb els canvis que han fet a la web, però no crec que se torbin gaire a trobar una solució i que torni a marxar com sempre feia.
Jo pràcticament he acabat sa meva temporadeta, sense massa complicacions qued a VI i esper mantenir sa segona posició actual que no està gens malament.
Als nouvinguts informar-los que tenim una Federació a hattrick. Federació Retruc.net (FRN), encara que el fòrum és gairebé anecdòtic ja que gairebé tot ho comentan a aquest fil.
Felicitats als ascendits i als finalistes de sa Retruc cup!!
PS: Com mola entrar de nou, sense haver entrat en una temporadeta, sense haver jugat, sense haver escrit, i trobar-te 4 negatius nous de trinca

que hi feia d'estona que no passava per aquest raconet!!
Es el que té l'estiu, ens fa anar desbaratats amb tant anar de gresca.
Això del psicotsi, suposo que deu ser incompatible amb els canvis que han fet a la web, però no crec que se torbin gaire a trobar una solució i que torni a marxar com sempre feia.
Jo pràcticament he acabat sa meva temporadeta, sense massa complicacions qued a VI i esper mantenir sa segona posició actual que no està gens malament.
Als nouvinguts informar-los que tenim una Federació a hattrick. Federació Retruc.net (FRN), encara que el fòrum és gairebé anecdòtic ja que gairebé tot ho comentan a aquest fil.
Felicitats als ascendits i als finalistes de sa Retruc cup!!
PS: Com mola entrar de nou, sense haver entrat en una temporadeta, sense haver jugat, sense haver escrit, i trobar-te 4 negatius nous de trinca

- Malreventis
- Truquer asidu

Bé, disfrutem el que tenim. Oéééééé, Oé, Oé, Oééééé!!!!