Ni apretant botonets connectaré amb TL5
________________________________________________________________________________________________________
La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al Manifiesto por la lengua común, que el passat 23 de juny va presentar un grup d'intel·lectuals a Madrid.
La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals hi ha Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen que el parlament espanyol elabore una normativa per fixar que el castellà siga la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pot ser-li suposada' als seus ciutadans'.
Telecinco és la primera televisió que s'adhereix a aquest manifest. A més, Telecinco ha dit, a l'informatiu del migdia, que 'posa a disposició del col·lectiu que porta aquesta iniciativa el seu canal de televisió per donar suport a aquest projecte'.
Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres ens adherirem a una vaga que consisteix en no mirar telecinco.
Això no és un boicot, sinó una vaga.
Junts podrem!
Telecinco, mai més!
PER A QUI NO HO SÀPIGA TELECINCO ÉS LÍDER D'AUDIÈNCIA A CATALUNYA; ELLS A CANVI D'AIXÒ S'ADHEREIXEN A UN MANIFEST QUE PRETÉN QUE EL CATALÀ (ENTRE ALTRES LLENGÜES) SIGUI RELEGAT I MENYSPREAT.
SI ELS CATALANS ENS UNÍSSIM PODRÍEM ACONSEGUIR FER-NOS RESPECTAR; EN EL SEU DIA HO VAM ACONSEGUIR AMB LA MARCA 'PASCUAL', ARA ÉS HORA D'IMPEDIR QUE AQUESTS FEIXISTES QUE NO ENTENEN EL QUE SIGNIFICA EL RESPECTE A UNA LLENGUA IGUAL DE VÀLIDA QUE LA SEVA (AMB LA DIFERÈNCIA QUE ELLS ENS LA IMPOSEN A NOSALTRES), NI CONTEMPLEN UNA DIVERSITAT CULTURAL, ENS SEGUEIXIN PRENENT EL PÈL. JA ESTÀ BÉ QUE ENLLOC D'ESTAR- NOS AGRAÏTS, VAGIN EN CONTRA NOSTRA.
ES CREUEN QUE PODEN TRACTAR-NOS AIXÍ I QUE DAVANT D'UN ATAC CONTRA LA NOSTRA LLENGUA ENS QUEDAREM IGUAL?? DEMOSTREM-LOS QUE NO I QUE HAGIN DE RECTIFICAR!!
DESPRÉS DE PATIR DIA RERE DIA LES BARBARITATS DE LA COPE, ETC. A SOBRE AIXÒ?? JA N'HI HA PROU!
Telecinco s'ha adherit avui al Manifiesto por la lengua comú
JO TAMBÉ FAIG VAGA ... no mirem TELE 5!!!
ens veim dissabte al dinar!!!
salut i radicalisme!
ens veim dissabte al dinar!!!
salut i radicalisme!

Així que com sempre un dit dins el cul i a "callar".
Sort que m'hos queda en Tomeu Penya, je, je..... i altres.....
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
vadew voleu deixar de mesclar sa politica amb akesta pagina des truc.... vadew moderadors si tancau fils pk son dois.......permi ke aixo aunque no sigui un doi es motiu d'enfrentament.... vadew jugau a truc...... i deixau lo demes....
au...i no vos enfadeu.... es ke no vulgui mirar T5 ke no ho miri de totes maneres per lo ke fan.....
au...i no vos enfadeu.... es ke no vulgui mirar T5 ke no ho miri de totes maneres per lo ke fan.....
Uep collons. Entenc que no t'agradi per mor des caire polític des tema (a mi tampoc m'entusiasma), però no veig es per què haver de tancar-ho.collonsdepuput ha escrit:vadew voleu deixar de mesclar sa politica amb akesta pagina des truc.... vadew moderadors si tancau fils pk son dois.......permi ke aixo aunque no sigui un doi es motiu d'enfrentament.... vadew jugau a truc...... i deixau lo demes....
Cadascú es pot posicionar com vulgui, per això som lliures i a dia d'avui vivim a un país amb llibertat d'expressió. Si a un usuari li agrada jugar a truc tant com sa política, trob que ho hem de respectar.
I respecte a nes tema, crec que qualsevol posicionament que no reconegui que s'estat espanyol és plurinacional amb diversitat de llengües i que totes haurien de rebre es mateix tractament, va per mal camí, per això no entenc massa bé aquesta adhesió de telecinco si és que realment això des manifiesto va de lo que se suposa que va.
Me demanava jo què és això des manifiesto. I investigant un poc, he arribat a n'això:
Més de lo mateix. Si no m'equivoc, vénen a dir que es castellà és comú i per tant un té dret i deure a apendre'l, sense obviar ses llengües autonòmiques, que per ells també són mereixedores de protecció institucional (faltaria...) i que el seu aprenentatge només pot ser estimulat, no imposat.4º Política lingüística. Garantizar efectivamente al ciudadano el derecho a emplear cualquier lengua oficial, donde exista más de una, tanto en su comunicación
con las instituciones como en la educación de sus hijos o en el libre desenvolvimiento de su vida diaria. El fomento en el uso de una de las lenguas jamás será objeto de imposición o sanción. El derecho es de los individuos,
no de las lenguas ni los territorios.
Vamos, que has de saber espanyol sí o sí. Ara, si te fa ganes aprende català perquè no el parles, endavant, sinó, tan contents.
Aquests de UPD lo que tenen són ganes de protagonisme.

molt bona sa resposta den Jove ... més clar AIGUA!!!
sempre mos toca callar, perque despres som tic o som tac ...
res, fins dissabte!
salut i radicalisme!!!!
res, fins dissabte!
salut i radicalisme!!!!
lluiseta ha escrit:molt bona sa resposta den Jove ... més clar AIGUA!!!

- flipes_gambes
- Truquer novell
- Entrades: 27
- Membre des de: dl. març 17, 2008 0:00
- Ubicació: Selvaaaa
- Contacta:
Jo estic amb tu nardoo, VULL XERRAR CATALÀ!
( però es dimarts hauré de pecar, només dues horetes..
)

( però es dimarts hauré de pecar, només dues horetes..