Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bueno, m'he decidit per fi a crear un equipo de juvenils. Necessitava un alicient per seguir jugant (ja m'avorreix un poc) i què millor que això.

Ara necessit quatre consells des veteranos: com trobar lliga, quants d'assistents recomanau, quines diferències hi ha cercant a una província o a una altra, quan és recomanable pujar a un juvenil, etc etc etc.

Quan activis el teu equip de juvenils, se t'assignarà un cercapromeses automàticament. Pots escollir a quin país i a quina regió vols que busqui promeses, i també pots especificar-li quin tipus de jugadors vols que et busqui. Si li dius que et busqui un tipus concret de jugadors (per exemple, extrems), el cercapromeses t'oferirà aquest tipus de jugadors la majoria d'ocasions però, en general, no seran tan bons. D'altra banda, també hi ha més possibilitats que trobi alguna promesa extraordinària si li encarregues una recerca concreta.
Algú m'explica això?

Gràcies!
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Puc provar de respondre a algunes preguntes

Com has vist, jo tenc un senyor equip de juvenils, fa mes de 6 mesos que no perd un partit xD
Es truco? pues no sabria molt bé que dir, abans els juvenils eren moooolt magres i treies unes qualificacions penoses, després van fer un canvi i van començar a ser tots molt mes bons (jo pensava que massa i tot) resultat d'això va ser que vaig tenir un equiparro i poc a poc vaig millorant.

A s'hora de cercar: jo tenc 3 cercapromeses, no en tenc cap a s'extranger (no sabia que se podia) i els tres que tenc estan a comunitats diferents, ja que diuen que a vegades s'acaben o s'hora de treure es juvenil :scratch: i va millor tenir-los repartits.

Lo que diu que cercar en general o en concret: Això significa que si cerces per "qualsevol tipus de jugador" és més senzill que trobis alguna cosa que no si tens 3 tios cercant un extrem per exemple.
Els millors jugadors que he trobat jo han estat cercant en general, a vegades trob tios amb insuficient de nivell global i han estat els meus cracks.

El moment de pujar-los: primer de tot te costarà trobar un lloc per a cada jugador que t'ha vengut, així i tot crec que ara és més senzill ja que donen més pistes.
Una vegada tenguis s'equip a puesto i ja sàpigues que entrenes ja decidiras que vols fer. Jo entren creativitat i com que estic a apunt de vendre un entrenable per comprar un davanter pujaré un del juvenil.
Però si veig que no val la pena pujar res despedesc.

Per trobar una lliga i això ho desconec, sempre he estat a sa mateixa i varem començar tots junts
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Gràcies artista, aniré informant de com va es negoci.

Salut
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

I quan se suposa que pots cridar a nes cercapromeses per si han trobat algo? Cada setmana? Reps algun tipus d'avís?
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Un pic per setmana, després de l'actualització econòmica. Es a dir, a partir de dissabte demati.
Tu mateix veuras s'opció de "trucar" i no se refereix al joc que se juga a aquesta pàgina :D
tolls
Truquer fix
Truquer fix

De moment, som 7 equips a sa retruc.

Ajornam una setmana sa data d'inici, per tant començam dia 25 d'aquest mes.

Vos pos una altra vegada s'enllaç.

http://cupmanager.org/files/index.php?nCupId=85661

Besos
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

A veure si podem sortir de la Copa Illes. Reservau-me una plaçaaaaa!!!

Per cert Tolls quin escutet més yé-yé que t'has agenciat. M'agrada, és estiuenc i tot. :ditr:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Cagon l'òstia!!!!!!Es meu rival a sa copa illes balears segueix a la copa d'espanya, lo que vol dir que estiré enganxat a sa copa illes balears una setmana més... Jo vull jugar sa retruuuuuuuuuuuuuuuc!!!!!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, jo he posat tots els jugadorets en disposició 3-4-3 amb dos inners només a veure si em despatxen i em quedo disponible. :salut:
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Bones al.lots, necessit assessorament, estic pensat en canviar es mister, en tenc un d acceptable i me fa ganes fitxar-ne un de notable, la cosa esta es rentable q sigui debil de lideratge o el pill pobre i llestos?

Salut.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Fas bé de pillar un notable rei, notaras sa diferència.
Amb lo del lideratge... depen de si fas comptes jugar molts de relajados o no, com mes lideratge t'anirà millor, però si tanmateix no penses fer gaire coses d'aquestes amb un pobre va que xuta, son els que compr jo, notable-pobre
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Meeeerda!!! el rival ha posat una 5-3-2. Ja l'hem cagada, hauré de seguir jugant la copa Illes. No sé, no sé, a veure com va la cosa xq amb aquest motor nou no sé com posar els jugadors.

Respecte amb lo den Tuxy, estic amb en Verassa. Ja era hora que fessis una mica de gasto, batuadena que pareixes inquero... XDXDXD
tolls
Truquer fix
Truquer fix

No passeu pena pes tema de sa retruc, en esser 16 començarem, i que com es que pot ajornar, cap problema.

Respecte a lo des míster... lo seu és un notable / pobre. A mi me va durar 6 temporades. Això sí, a categories superiors (de VII cap amunt) ja convé que tengui algo de lideratge per lo que comenta en Verassa: a més lideratge, més tendència a tenir s'esperit d'equip alt, cosa que ajuda a nes migcamp si un dia vols jugar partit de la temporada.

Però lo millor i més rentable (que és lo que he fet jo) és tenir un jugador amb bones habilitats de lideratge (a partir d'insuficient) i amb experiència per convertir-lo a míster, ja que surt bastant més barato.

Saluuuut
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Mel, idoi fare s'inversio, ara sa cosa esta ofensiu, defensiu o neutre? Estic entrenant defensa, per lo tant massa defensiu no l'he de mester, quin creis q donara mes resultats?

Salut
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo estic cansat d'entrenador ofensiu, en poder el canviaré. M'acaba de baixar el lideratge a horrible fa una setmana però com que no tenc aspiracions a curt termini de moment va bé. Una altra cosa, he vist que l'organitzador de la Copa Illes ha clavat el genoll a terra davant tanta pausa i ha accedit a alliberar equips descontents. Així doncs he vist el cel obert i no m'he pogut resistir:

"Lo siento Zerras, estás haciendo un gran esfuerzo pero no me entero de la copla. Mejor sacas a mi equipo de la Copa. Yo esta semana he jugado contra el rival que me tocaba y luego me he enterado que no valía. Lo siento, esperaba que a un ritmo normal de Copa a estas alturas estaría listo para disputar otra con la que me comprometí, pero si jugamos una de cada tres semanas.... imagínate. Los que juegan Copa nacional no se deberían apuntar a estas copas hasta que no quedasen descalificados. Saludos y ánimo pero si quieres un consejo la próxima vez hazla de dimensiones inferiores (yo me apunté el segundo) o la liguilla inicial hazla a una sola vuelta.

Como podrás ver yo he cumplido todos los compromisos y si no se ha jugado algún partido no ha sido por mi culpa. Hay mucha gente que no se compromete a cumplir y así las cosas no se pueden desarrollar con normalidad. Si haces una próxima edición me gustaría participar siempre y cuando la ejecución sea un poco más rápida.

Saludos, la culpa no es tuya.
P.D. agradecería que me liberaras de la Copa, gracias."

:sick: :sick: Ja ho veurem, va dir un cego!
Respon