Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Ja voreu jo ha IX!!! flipareu, jejeje :roll: :roll:
ja he vist és teu grup, tolls, pasaràs fàcil!!! vorem mem com mos anirà!! no, i tu Pere (Verassa) també fins a VIII ximateix!!!
Bé, ja vos dic, a sa copa també apuntau-me, segons quan comenseu m'apunt fàcil!!!
Au venga mem, que avui el barça...vorem mem.
Anau per s'ombra vos dic, que jo ja estic ben negre!!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Ara que hi pens, amb sa reestructuració estic a octava i a aquesta categoria ja se jugava sa copa d'Espanya no?
Ido sabeu gens si això segueix igual o canviarà? jo no he jugat mai aquesta copa i per tant no se si ens convé montar-ne una sense saber bé si no tenim compromisos no creis? no ho se, sa veritat
Els que ja han jugat copa d'Espanya ens podrien parlar de la seva experiència
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Verassa. Sa copa sa comença a jugar a novena i tot.

Ara que no et preocupis... amb un equip de vuitena recent ascendit no passaras de segona ronda... això si dus molta sort a sa primera. jejeje. To dic per experiència! Saps que son de bons ets equipos que estan damunt.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Ja he vist que avui ja hi ha els emparellaments de copa i jo no tenc rival, és a dir, no estic a copa i he mirat equips de vuitena com jo i en tenen, no se que deu passar, algú ho sap??.
Ja se que no passaria de primera ronda, però sempre hi ha sa possibilitat de que te toqui un crack i omplir l'estadi, jejeje.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bueno bueno bueno, sa copa! Me toca contra "Barcelona Nuggets" jejej, un equipet de VII amb un parell de medalles...

Estic ben llest, hauré d'anar mentalitzant a nes jugadors que no hi ha res a fer, que ja podem aplegar i tal :D

Sabíeu que un jugador assoleix més experiència en copa que en lliga? Ara m'enter...
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Verassa ha escrit:Ja he vist que avui ja hi ha els emparellaments de copa i jo no tenc rival, és a dir, no estic a copa i he mirat equips de vuitena com jo i en tenen, no se que deu passar, algú ho sap??.
Ja se que no passaria de primera ronda, però sempre hi ha sa possibilitat de que te toqui un crack i omplir l'estadi, jejeje.
És raro... anem a veure: una possibilitat és que el teu equip, malgrat estigui a vuitena, no estigui entre els 32000 millors (aproximadament, dècima amunt dècima avall :D ) i no hagi entrat al sorteig.

De totes maneres, com bé dius, per equipets com es nostro, és un partit... :lol:

Ara que ho pens bé i després de xerrar amb es president, que putes, els hi diré als al.lots que vagin a matar, a mem si aconseguim una victòria d'aquestes èpiques.

Amos equipo conyo!!! :lol: :lol:
Piernas_locas
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00

Bueno aixo de sa copa de retruc m'interesa, aixi que en comensar m'hi apuntau ;) no te quexixis tolls que es meu rival de copa es de VI, aixxx estic pensat de fer partit de sa temporada amem, que cada partit de copa es una pasta, jejejej 8) enga adeuuuu.
supernano
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 0:00

bones a tots frikis!!! es meu equip es nano's team a VII, lo de sa copa, no son tots els de VIII els que juguen pq hi ha un merder amb sa reestructuracio i esta fet un poc a "boleo".

No importa que es rival de copa sigui un megacrack, omplireu igualment, per aixo val la pena, si no, seria una merda jugar un partit pq te facin 6 o 7 i perdre socis.
Be, ja anirem xerrant :P
supernano
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 0:00

Bueno, vos comunic que he creat una federacio a hattrick per tots noltros, es diu Federació de Retruc (FRET)
Alla podem riure molt i xerrar de tot un poc, si vos interessa, ja sabeu.

PD: per ser membre d'una federació d'ha de ser supporter
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo dec ser es més primo de tots. Ma tocat un rival a sa copa de V.

He mirat sa seva darrera alineacio i es migcampistes li treven 8 estrelles cada un.... idoi! a umplir es camp si... pro men ficaran una CARRETADA!

Es meu humil equip es PITAGORAS_POWER! a VIII
tolls
Truquer fix
Truquer fix

A fer calaix!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Primera copa retruc

Au idò, a envestir s'ha dit.

Bueno, vos explic pels que no sapigueu com funciona això.

Jo mateix m'encarregaré de crear sa copa. Això es farà a sa web www.cupmanager.org, a sa qual us heu de registrar. Una vegada registrats, per inscriure-vos a sa mateixa, heu de clicar aquest enllaç: http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=29687

Ara bé, al accedir a sa copa, posau-ho aquí (el vostre nick i equip) i així quan jo ho vegi, us acceptaré.

En principi començaríem dia dos de maig, tot i que es pot allargar. Es nombre mínim d'equips sol·licitats és de 8.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Deu te senti amb això de que s'allargui!!! :roll: :roll:
Perquè ara m'han allargat sa meva copa i no sé quan pu.. acabaré.
Vorem mem!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

No passis pena JJ, seria un crim començar això sense tu jejeje

Ho allargarem, quan preveus que pots començar?

Un aaltra cosa que vos volia comentar és que es número d'equips també és variable, de moment hem decidit 8, cosa que no lleva que en un futur poguem ser 10 o 12...

De moment jo i en piernas ja hi estam registrats, quan volgueu, eh? :D
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Tolls!!! Es PITAGORAS_POWER ja esta apuntat a sa copa RETRUC!!

Aceptem i voras com es nivell de sa copa retruc augmenta.

Salut i euros!!!
Respon