Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Per cert, no ho he dit, però felicitacions als ascendits , esper que de cara a final de temporada ho poguem celebrar quants mes millor.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Parlant de lesions, m'acaba de caure a aquest amistós un davanter per 4 setmanes. Dona la casualitat que aquest mateix no fa massa, dins aquesta mateixa temporada, va caure per 5 partits. És a dir que tot i ser un bon element no li puc treure el profit. :x :cry:

El que li ha passat a en Malga (14 setmanes de lesions de cop) em va passar a mi a principi de lliga i al final vaig vendre gairebé tot el que tenia la Creu Roja i vaig seguir endavant. Amb això no vull dir que vengui (perque obviament ho faria a preu inferior i perdria euros), però sí que dels que estiguin llargament barrinats i siguin granadets faci una valoració apropiada per tal de veure el que convé més.
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

Mem jove vos voldria fer un consulta, resulta que sa meva plantilla esta plena de blandengues, a cada partit tenc lesionats i sempre solen ser és meus millors jugador, no se si és perque els hi don massa branca a nes entrenos o es per sa seva forma. Tenc s´entreno a un 93% d´intensitat i 5 fisios, en teoria no és aquest es problema, no? Lo fàcil seria vendre a n´aquests jugador i comprar-ne de nous però és que estic en números vermells i no hi ha manera de sortir-ne.

Be si no vos és molta feina m´agradaria que qualcú dels savis de per aquí me donés un cop de ma, li estaria molt agraït!

A per cert molta sort als participants de sa lliga Illes Balears
palacocos
Truquer novell
Truquer novell

Ai perdonau però se m'oblidava que tenia una altra pregunta

-Quines carecterístiques són millors per a un jugador de mig camp? passades, creativitat, anotació.....?
palacocos
Truquer novell
Truquer novell

Ai perdonau però se m'oblidava que tenia una altra pregunta

-Quines carecterístiques són millors per a un jugador de mig camp? passades, creativitat, anotació.....?
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Hola Palacocos, boona pregunta. A ciència certa no sé el motiu pel qual es lesionen els jugadors, però si tens 5 fisios, tranquilament pots entrenar el teu 95% donat que aquest no pareix ser el motiu de les lesions. Altres condicionants podrien ser la resistència o forma baixes però tampoc estic segur donat que d'aquesta manera els que estan baixos mai millorarien.

A mi particularment (no té cap base) la sensació que me dona és que els partits on intervé qualque malintencionat o iracund sempre es salda amb qualque lesió (a vegades del mateix equip i tot). Si els dos equips aporten varis d'aquests jugadors hi sol haver més risc de lesions (que potser sigui un percentatge de probabilitat dirigit a un determinat jugador aleatòriament i basant-se en característiques de forma/resistència d'aquest). Però no és res que hagui llegit, només és una sensació (al cap i a la fi això és una espècie de joc de rol i aquests jocs es decideixen així).

Crec que tots els jugadors tenen un risc de fer mal en base al seu "full de personatge". Els percentatges assignats varien en funció de les característiques personals de cada jugador. Segons aquesta idea, un popular/carismàtic també pot lesionar a un altre però el risc es molt baix. Així doncs, perqué els malintencionats també es lesionen ells mateixos?, està clar, poden "pifiar-la" i a conseqüencia d'una mala acció poden sortir ells mateixos perjudicats. Qualsevos que hagui jugat a rol m'entendrà totd'una (treure un 1 amb 1D20 per exemple).

Dit això com més "legals" siguin els dos equips que s'enfronten, menys risc de lesió haurà (encara que n'hi pot haver). Així és l'única manera de veure un sentit a les característiques personals dels jugadors.

Referent a la segona pregunta, per mí i sense cap dubte creativitat encara que penso que perdrà importància amb el nou motor de joc.

Salutacions i ara a replicar tot el que volgueu :shift:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Principalment creativitat però passades es també molt important als mitjos, com més en tenguin millor ja que potencien s'atac, i si vols que siguin defensius---- > defensa.

te recoman aquesta pàgina, pots aprendre bastant

http://webs.racocatala.cat/manualht/

pel que demanes, a posicions i ordres trobaràs el que no saps.
noceras
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 21, 2006 0:00

Gràcies cracks, segur es vostros consells me serviran de molta ajuda per a pujar de categoria, perque només me falta un pel, jejeje ara ques problemes econòmics persisteixen, bono poc a poc arreglarem sa situació.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

weno veig k aki ningu diu res, supos k tot deu aver anat b a la jornada d diumenge, xk si ningu diu res... jo vaig gonyar al 4t classificat k stava empatat a punts amb jo, i almanco me assegurat el premi de consolacio d la 3a plaça, i a vore mem si la temporada k ve puj ja a VIII, jo crec k tenc ekip suficient x pujar, xo mai s sap...

a mem x kuant la VII Copa retruc... i a mem si en verassa i participa xD
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

jaume_c ha escrit:
a mem x kuant la VII Copa retruc... i a mem si en verassa i participa xD
Mos hi posam o què?
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ara mateix hi ha al manco 4 ò 5 equips nostres a la I Copa Illes Balears. La lligueta és anada i tornada i com a poc ens queden a tots 3 partits més. Amés em sembla que gairebé tots anam ben classificats així que asseguram un mínim d'una setmana més a la següent fase. En trobar que va bé ho deis i jo també arrancaré el tema de la COPETA ENVIT amb Pitágoras_Power que serà el proper organitzador com a guanyador del Torneig.
:roll:
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Idoi com vaig dir a un punt anterior, jo me la jug al partit que jug aquest dissabte. Si guany quasi som equip ascendit. Per cert, seguesc la ratxa de lesions de llarga durada. Avui m'ha caigut un jugador 3 setmanes més.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

I si, montarem sa copa envit! però primer hem de sabre qui queda eliminat de sa copa retruc. jeje

Mem ara vos he de fer una pregunta. De cara l'any que ve vull fer un intent per pujar a cinquena. Ja fa 3 temporades que som a VI i ja me afiançat.

Per conseguir ascendir he decidit millorar una de ses línies més febles del meu equip, la defensa. M'hauré de rascar sa butxaca per fer-ho perquè es defenses estan caríssims! Mi puc gastar ... 2.000.000 i no sé com fixar. Fitxarieu a dos destacats o per contra un defensa magnific? se agrairan totes ses opinions. Sa cosa esta si jugar amb dos defenses destacats o jugar amb un magnific i un exelent.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:think: No em sento ni legitimat, ni capacitat, ni qualificat, per oferir-te una opinió digna del que demanes Bud. Una opinió a aquest nivell només te la pot oferir la gent que "pateix" aquests nivells de rivalitat .

-BALANÇ FASE 1-
Bé, en quant al desenvolupament de MALREVENTIS estam al final d'un cicle. Quan vàrem començar a finals de gener de 2.007 (ara fa just un any) des d' XI vaig plantejar arribar a VIII a mig plaç emprant un sistema de renovació contínua d'equip (alta rotació), recolzant-me també en la venta de davanters mitjanament entrenats per financiar la progressió. L'objectiu s'ha complert una temporada abans del previst i ara puc dir que el sistema emprat ha sigut altament eficaç. No obstant, una vegada aconseguit l'objectiu ens adonam que dit sistema ha quedat obsolet pels nous nivells de competitivitat i per tant s'ha de replantejar una nova estratègia que a dia d'avui no tenim massa clara donats els grans canvis que es presenten.

-PRESENT-
MALREVENTIS considera la VIIIª com un replà d'escala, un lloc on amollar un segon les bosses de la compra, un lloc on analitzar de nou l'entorn i veure una estratègia de futur. Amb la propera temporada començarem la 2ª fase on s'haurà de planificar bé la temporada des del principi si no volem tornar de cap a IX.

-OBJECTIU a C/P (2 temporades)-
Permanència i jugar al manco una ronda de COPA quan abans millor. També ampliar estadi fins a 26.000 seients.

-OBJECTIU a M/P (4 temporades)-
Ascens a VII i estadi amb 35.000 seients.

Ja em direu que tal ho veieu i si qualcú té qualque suggeriment per tal d'afrontar la nova categoria. Invoc al mestre VERASSA al mestre TOLLS i al mestre BUD, entre d'altres, per rebre consells dels de veres.

Salutacions,
Segur que això sera d'interés també per a tots els IX.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Bueno, objectiu complit. JA SOM NOU EQUIP DE VIII !!!!!!!!!!!. Però m'han escorxat un altre jugador i ja son 5 els que tenc lesionats 4 d'ells titulars. Esper que s'acabi ja d'una vegada sa plaga.
Respon