Guanyarà Alonso el Mundial de F-1?
Després d'un inici fulvurant de temporada, Fernando Alonso s'ha tornat posar líder del mundial. Creis que el tornarà guanyar?
Guanyarà, es renault trona una barbaritat i a més, aguanta. L'any que ve ja no es veu tan clar...
guanyara i com fan les gran legendas ,desbancant al millor de tots els temps.
un any pot fallar en shumi 2 es que nhi-a de millors ( o que no era tan bo)
un any pot fallar en shumi 2 es que nhi-a de millors ( o que no era tan bo)
Jo crec que guanyarà fàcil!
Ah! i si qualqu vol dues entrades un col·lega meu les ven: entrades_formula_1@hotmail.com
Ah! i si qualqu vol dues entrades un col·lega meu les ven: entrades_formula_1@hotmail.com
Trob que haurem d'esperar un poc.
L'anys passat va començar igual, però al final veia al raikonen aquest de molt aprop.
Esperem que torni a guanyar
L'anys passat va començar igual, però al final veia al raikonen aquest de molt aprop.
Esperem que torni a guanyar
- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Benvolguts,
Quan només queda per disputar-se el GP del Brasil, crec ara que n'Alonso ho té força bé per guanyar, en tot cas només poden passar dues coses perqué aquest bergant no guanyi:
A.- Que en Schumacher li pegui sa brusca de començar a envestir es cotxo, que amb això és tot un artista.
B.- Que l'equip Renault torni a donar d'alta a sa seguretat social a es mecànic que canvia es perns de ses rodes.

Si passés tot això, idò res, just després donen el MADRID-BARÇA
Quan només queda per disputar-se el GP del Brasil, crec ara que n'Alonso ho té força bé per guanyar, en tot cas només poden passar dues coses perqué aquest bergant no guanyi:
A.- Que en Schumacher li pegui sa brusca de començar a envestir es cotxo, que amb això és tot un artista.
B.- Que l'equip Renault torni a donar d'alta a sa seguretat social a es mecànic que canvia es perns de ses rodes.

Si passés tot això, idò res, just després donen el MADRID-BARÇA
Jo no me fa por en Shumacher. Me fa por en Massa, que ja ha deixat caure que fara "lo que sigui" per ajudar a nen Schumacher a guanyar el mundial... Mem si en Fisico d'es collons fa una cosa be en sa seva puta vida i ajuda algo guanyant sa carrera (és algo utòpic), però per somiar....