Canviant de tema, he mirat una mica per damunt els gestors que hi ha a hattrick i la veritat és que no hi veig res que valgui massa la pena, l'únic que té un cert atractiu és el HtCups. Per mirar de provar-ho he creat la COPA RETRUC allà i pens que el que podríem fer és que tots vosaltres us apuntessiu (12 equips). Això és una prova només. La inscripció s'ha de fer a la pàgina http://www.htcups.org i una vegada registrats (canviau idioma) --> menú tornejos --> inscripció oberta --> RETRUC, i pitjau el llàpis.
A veure si ens posam mans a l'obra (acció realitzada atenent a la segona crida den Tolls en aquest tema)
Ruta de l'enllaç http://www.htcups.org/copa.php?id_copa=3130&id_idioma=3
Salut i força!!
Hattrick
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Per cert, una curiositat, volia saber qué tal anau d'aforament d'estadis i si realment és molt important tenir moltíssimes de cadires o si per contra és un tema favorable però marginal.
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Ja me registrat a sa teva copa malreventis..
Mem si no mos feim un ambolic amb sa de cupmanager i aquesta
Es meu estadi per cert tenc només 13855 seients i esper enguany ampliar uns 2000 més
SAlut i força!!
Mem si no mos feim un ambolic amb sa de cupmanager i aquesta

Es meu estadi per cert tenc només 13855 seients i esper enguany ampliar uns 2000 més
SAlut i força!!
2000 no ret...
Es mooooolt important l'aforament, sempre i quan estiguis segur de que l'ompliràs.
Es a dir, a VIII és recomanable un minim aproximat de 18/20.000 si les coses van bé.
A IX, que crec que és on sou voltros no en tenc ni idea, ja que no hi he jugat mai.
Jo tenc 26.000 per VII, però no estaré molt a ampliar mes.
Es a dir, a VIII és recomanable un minim aproximat de 18/20.000 si les coses van bé.
A IX, que crec que és on sou voltros no en tenc ni idea, ja que no hi he jugat mai.
Jo tenc 26.000 per VII, però no estaré molt a ampliar mes.
Jo vaig ascendir a VI amb un estadi de 20.000 i durant dues temporades les he passades canutes... no tenia un centim mai (centim que entrava centim que s'en anava a ampliar s'estadi). Ara el tenc de 35.000 i quan pugui l'hauria d'ampliar minim fins a 40000.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Gràcies malreventis per anar mirant coses. En tenir una estona li pegaré un vistaso mem.
Respecte a lo de s'estadi, també hi ha webs que t'ho optimitzen, tot és qüestió de cercar un poc.
Besitos
Respecte a lo de s'estadi, també hi ha webs que t'ho optimitzen, tot és qüestió de cercar un poc.
Besitos

- Malreventis
- Truquer asidu
Bé, no sé còm és el gestor Cup Mànager, però a priori aquest et permet jugar amb 12 equips, bé en dos grups (6+6) o bé quatre grups (3+3+3+3). Aquesta darrera variant és la que he seleccionat perque es pot jugar anada i tornada (interessantíssim factor revenja) i només passa el primer. Aquest sistema no allarga les setmanes de Copa i pot ser divertit. Posteriorment les eliminatòries al camp del més dèbil.
Pareix a simple vista parescut al Cup Mànager i de moment no sembla que hi ha hagui res millor entre els gestors. Pregunta per en Tolls, ¿el Cup mànager te permet fer 4 grups de 3? Pega't un tomb per HtCups i me dius coses
http://www.htcups.org/copa.php?id_copa=3130&id_idioma=3
Bé, referent a l'aforament jo estreno aquesta temporada les 15.000 butaques. Això vol dir que en dues temporadetes he pujat 3.000 butaques amb els percentatges corresponents per cada tipus, més o manco estic seguint els ratios que et donen però és difícil creixer aviat construint llotges i tribunes.
Pareix a simple vista parescut al Cup Mànager i de moment no sembla que hi ha hagui res millor entre els gestors. Pregunta per en Tolls, ¿el Cup mànager te permet fer 4 grups de 3? Pega't un tomb per HtCups i me dius coses
http://www.htcups.org/copa.php?id_copa=3130&id_idioma=3
Bé, referent a l'aforament jo estreno aquesta temporada les 15.000 butaques. Això vol dir que en dues temporadetes he pujat 3.000 butaques amb els percentatges corresponents per cada tipus, més o manco estic seguint els ratios que et donen però és difícil creixer aviat construint llotges i tribunes.
sobre laforament... a IX nomes le omplit un pic i tenc encara lestadi d 12000, i crec k no lampliare fins k no vegi k la meva situacio millori.
x cert, la copa k es jugara sera la d cup manager no? pk com k veig k s xerra daltres servidors per gestionar copes k no se si maure dapuntar a laltre...
b, m pasare mes x aki mem k deis
x cert, la copa k es jugara sera la d cup manager no? pk com k veig k s xerra daltres servidors per gestionar copes k no se si maure dapuntar a laltre...

b, m pasare mes x aki mem k deis
- Malreventis
- Truquer asidu
L'aforament ja veus que tothom comenta que és important. Jo si que he omplit vàries vegades. En determinades situacions, 1º contra 2º o 2º contra 3º, he omplit, però per això necessites una bona classificació teva i del rival.
Referent a la copa, no te preocupis, la copa bona és la Cup Manager den Tolls però ens estam fent inscripció a la d'HTCups per tal de provar el tema dels sortejos.
Li he enviat un correu al Game Master de HTCups per fer-li la observació que seria molt interessant incloure la disputa del 3er i 4rt lloc.
Ja veurem
Referent a la copa, no te preocupis, la copa bona és la Cup Manager den Tolls però ens estam fent inscripció a la d'HTCups per tal de provar el tema dels sortejos.
Li he enviat un correu al Game Master de HTCups per fer-li la observació que seria molt interessant incloure la disputa del 3er i 4rt lloc.
Ja veurem

Caxis algu me pot dir com registrarse?? es que no va?? Gracies
http://www.hattrick.org/Common/default.asp
Has d'anar a inscripció
Se que un amic meu ha tengut problemes per inscriurer-se, fins al punt que ha deixat d'intentar fer-se equip, això pot passar si te poses noms ofensius i coses aixi.
Esper que no te passi.
Has d'anar a inscripció
Se que un amic meu ha tengut problemes per inscriurer-se, fins al punt que ha deixat d'intentar fer-se equip, això pot passar si te poses noms ofensius i coses aixi.
Esper que no te passi.
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Bones noticies per sa gent que emplei HO.
Ja han tret sa nova versió i funciona perfectament, heu d'anar a sa pàgina oficial de Hattrick Organizer i baixarvos sa versió 1.397.
Per poder mantenir ses dades des jugadors de sa versió antiga heu d'obrir s'arziu zip a dins sa carpeta on ja teniu es HO antic i "reemplazar archivos"
Esper que vos vagi bé, a jo mi ha anat.
Besos i abraxos!!
Ja han tret sa nova versió i funciona perfectament, heu d'anar a sa pàgina oficial de Hattrick Organizer i baixarvos sa versió 1.397.
Per poder mantenir ses dades des jugadors de sa versió antiga heu d'obrir s'arziu zip a dins sa carpeta on ja teniu es HO antic i "reemplazar archivos"
Esper que vos vagi bé, a jo mi ha anat.
Besos i abraxos!!
Me sembla que ja estic registat es problema d'ara es, com fer un equip?? cap on he de tirar i tot aixo!! Si algu me pugues informar....
Una vegada registrat, (si no ha canviat sa cosa en els dos anys que fa que me vaig registrar), has d'esperar a que t'arribi un mail i te digui que ja tens equip.
Si t'has registrat deus haver posat un nom a l'equip un nom d'usuari, una direcció de correu etc... idò en donar-te equip t'envien un mail.
Quan me vaig registrar jo tardaven més d'un mes a donar-te equip, ara permi no arriba a una setmana, trankil que t'avisaran, ves mirant el correu.
Si t'has registrat deus haver posat un nom a l'equip un nom d'usuari, una direcció de correu etc... idò en donar-te equip t'envien un mail.
Quan me vaig registrar jo tardaven més d'un mes a donar-te equip, ara permi no arriba a una setmana, trankil que t'avisaran, ves mirant el correu.