bueno magradaria saber com a anat aquest events i com pot haver estat es xoque oposisio amb directiva.
ha estat bona sa paella?
mo he perdutttttttt en ses ganes q tenia de venir
si a anat be mel en tornar no mo perdre
com a anat es dinar?
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones,
Veig que s'oposició no ha piulat, pareix que no anassin a cap dinar ahir.
Supòs que no es per sa paella, ja que va ser bonissima, de ses millors que he menjat.
Pentura es perque no vàren tocar voreres jugant a truc? Au au, ho podeu contar, no estigueu empagaits.
I que direm d'es centre? a nes pobre maset li vàren caure retrucs per totes bandes
Res, esta clar que s'equip de govern es molt superior, i esteim molt contents de poder-vos donar classes com sa d'ahir
Supòs que no es per sa paella, ja que va ser bonissima, de ses millors que he menjat.
Pentura es perque no vàren tocar voreres jugant a truc? Au au, ho podeu contar, no estigueu empagaits.
I que direm d'es centre? a nes pobre maset li vàren caure retrucs per totes bandes

Res, esta clar que s'equip de govern es molt superior, i esteim molt contents de poder-vos donar classes com sa d'ahir

caxis si sa pixa fos musica en queralbs i en jocfora serien en mozart i en bethoven
jajajjaja
ahhh sa paella va esser molt bona i es truc molt be,llastima q jo no estava finet i com q na pirri no hi era estava super trist i sensa ganes ni envidar pero mira totom va fer lo q va poder
pero com sempra un horabaixa divertit vaig pasar gust de veura el senyor cobrador i sa madona sufrir
jajjajajaja
de sa partida amb el senyor quierosalbs no dire res pq havien llogat un esterenger per despistarme
auauauau
protestoooooooooooo
jajajjaja
ahhh sa paella va esser molt bona i es truc molt be,llastima q jo no estava finet i com q na pirri no hi era estava super trist i sensa ganes ni envidar pero mira totom va fer lo q va poder
pero com sempra un horabaixa divertit vaig pasar gust de veura el senyor cobrador i sa madona sufrir
jajjajajaja
de sa partida amb el senyor quierosalbs no dire res pq havien llogat un esterenger per despistarme
auauauau
protestoooooooooooo
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Aquell estranger sen va anar amb sos cabels drets
Are fora bromes, mos podem diuscutir totes ses vegades que volgueu, si ses reconciliacions han de ser sempre així

un 10 per tots i molt de gust de coneixer en persona en Desko i n'Estelada

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
La paella, boníssima, els trucs... bé... la sort de n'ayayay ens va descol.locar, no havia perduts tants de tots en tants pocs cantons! això era tongo, segur
Vaig passar gust i sobretot vaig riure molt!

Vaig passar gust i sobretot vaig riure molt!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Badeu, ja me deia sa madona que no begués tan, i jo que vaig partir ben convençut que vos vaig donar una clase magistral....jocfora ha escrit:Bones,
I que direm d'es centre? a nes pobre maset li vàren caure retrucs per totes bandes![]()
I sa veritat de haver piulat ès, que fa tot el dia que vull montar sa película, i me carregat s'ordinador. Així que probablement aquesta setmana no estarà. Això passa quan ets un pirata com jo, que de vegades també te barrines a tu mateix. He acabat els menuts, ja no en sé pus d'informàtica. S'ordinado meu xerra, no se si ès un virus o un fallo de sa bios o hard, pero xerra molt malament, no l'entenc, je,je...
Me tuda tota sa ram, i es pinnacle studio queda penjat...
No me queda mes remei que formatejar, per això som un artista.
Be si qualcú te antibiòtics per això que m'ho digui...
- Franco_El_Generalisimo
- Truquer novell
- Entrades: 7
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Contacta:
Ups...
Me permi que m'he equivocat....
Me permi que m'he equivocat....
- caparrut
- Truquer habitual
- Entrades: 67
- Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
SOLICIT FORMALMENT
UNE DISCUSIO SEMANAL SI POT ESE DE DILLUNS A DIMASRTS
RECONCILIAÇIO ES DIJOUS ALO MES TARDA
Y ES DISABTE SE FOTO DES TRATAT DE PAU
SI NO FOS PES MAL DE CAXAL QUE TENIE Y QUE NO VEIA SES CARTES
NO ARRIBAU A BONES
A MES M'OBLIGAREU A JUGAR EMB MASET Y AQUETS DES CENTRE TENDRIEN QUE FER UNS CURSETS DE TRUC
PER CERT SA PALLISE QUE VOS DORAMEN EN JOVE Y JO VA SE DE PELICULE
VA ESTA MOLT BE
SA PAELLA MOLT BONE
NO SE A ON COÑO VA ANAR A DINA EN JAUME26 PERO NO DEGUE SE A RTE PRIMAVERA
BUENO MEM CUAN SE REPETEIX VA SE UN PLAE DINA Y JUGA EMB VOLTROS
CAPARRUT/ESTEL
UNE DISCUSIO SEMANAL SI POT ESE DE DILLUNS A DIMASRTS
RECONCILIAÇIO ES DIJOUS ALO MES TARDA
Y ES DISABTE SE FOTO DES TRATAT DE PAU
SI NO FOS PES MAL DE CAXAL QUE TENIE Y QUE NO VEIA SES CARTES
NO ARRIBAU A BONES
A MES M'OBLIGAREU A JUGAR EMB MASET Y AQUETS DES CENTRE TENDRIEN QUE FER UNS CURSETS DE TRUC
PER CERT SA PALLISE QUE VOS DORAMEN EN JOVE Y JO VA SE DE PELICULE
VA ESTA MOLT BE
SA PAELLA MOLT BONE
NO SE A ON COÑO VA ANAR A DINA EN JAUME26 PERO NO DEGUE SE A RTE PRIMAVERA
BUENO MEM CUAN SE REPETEIX VA SE UN PLAE DINA Y JUGA EMB VOLTROS
CAPARRUT/ESTEL
MOLT BONA LA PAELLA!!!!
MASSET, QUAN ELS MOSSETS PASSEN DAVANT EL MESTRE MAL ASUMPTE!

MASSET, QUAN ELS MOSSETS PASSEN DAVANT EL MESTRE MAL ASUMPTE!