Que passa a Calonge?

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Meam, que vos donen a Calonge!! teniu qualque "Panorámix" que vos fa una poció màgica per saber fer falses? o realment sou "truquers Jedi's" que mitjançant "El poder de la fuerza" vos feis venir l'amo cada vegada?

En tot cas, enhorabona per aquest 1r i 2n lloc del Top.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Aixó deu ser perque ara és Sant Miquel i els deu haver beneït!!!
(Ara que hi pens jo també ho som un poc i no som ni prop fer-hi per es top10 i just just per es top100)
MOLTS D'ANYS CALONGINS!!!
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00
Ubicació: ses salines

Efectivament, se veu que a Calonge, a més de bons cercadors d'esclatassangs -que n'hi ha, i molt bons-, també hi ha molt bons truquers (els millors, mentre no es demostri el contrari).

Ara que, a Felanitx tampoc us podeu queixar de la vostra presència al Top 10, ... això deu ser l'oratge de la comarca.

Per cert, per si no ho sabieu, jo també tenc una cama de Calonge.

Bé, toniadrover i jocfora, sabeu que sóc admirador vostre com a truquers, però si badau un poc els felanitxer@s vos faran sa pell, que tampoc no se cansen de guanyar veig.

Salut i sort a tots, truquer@s.
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Sa veritat es que jo he jugat un parell de partides contra ( toniadrover, jocfora etc ) i son molt fluixets jugant, lo que passa es que tot son peces.

Jejejeje, es broma, jo també vull donar-los s'enhorabona, A partir d'ara
jo també passare més per Calonge a veure si saferra algo.

LLASTIMA QUE DESDE QUE ESTAN ALLA DALT NO PODEM VEURER-LOS JUGA TANT COM ANTES.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola a tot@s,

Vull donar-vos les gràcies per tots aquests missatges de suport, sa veritat es que darrerament mos va bastant bé. Tots sabem que això va per ratxes, i ara mos toca a noltros, com abans hi han estat altres, i per això ho mirare d'aprofitar, ja que com sol passar se baixa molt mes rapid que no es puja.

Secretari, ara ja sabem el teu secret, i d'on te ve lo de que siguis tant bo, havies de tenir part calongina :D :D

Au, res mes i mos veim fent trucs.
Imatge
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

Mira, s'altre dia també vaig passar per Calonge amb "vicicleta de montanya" i mira per on , me vaig topar amb en jocfora i sonsesfestes, vaja dúo,també vicicletejaven pero de ruta.
Ho deia això per si se m'aferra a mi també lo de ser calongins o aquesta ratxa bona que me pugui aferrar, jejejeejeje....

un saludo a tots els calongins , que son bona gent....si no son del Barça.
Respon