sopar a inca dia 14 septembre 2006

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

bones a tots...... dijous ke ve dia 14 de septembre de 2006 hem quedat a can siglo ...bueno a nes bar den siglo " Es Mistic" a inca, per fer un soparillo...res serio un pa amb oli o ja vorem....i despres donarem uns cursillos acelerats per totom ke vulgui.....per apuntarvos teniu fins dimecres ke ve +/- cadescu pagara lo ke sa menji i begui......aixi no aurem de posar dotbers per adelentat......no som cap caixer jo....

quedau tots convidats......i TOTES sobretot per conexerme. 8) ....a tots dic ...es clar.

esper ke almenos seguem 4 per fer un truc.....

au salud ja ho direu....
ahhhh sa direccio ke le posi l'amo ke jo no la ser

dew...( ah es ke tengui sa camiseta oficial ke la dugui)
hercules
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 24, 2005 0:00
Ubicació: inquero

Collons contau amb jo!!!!!
De totes maneres ja li dire directament a n'en Siglo.
Que es molt reputa no m'havia dit res!!!!!

Au ido

Al manco ja sirem tres, nomes en falta un per fer un truk jajaja

Salut i força a n'es canut!!!!!

P.D. Esper que qui doni ses clases de truc no sigui en siglo sino anam ben apanyats!!!
siglo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00

es sopar se fara a la plaça sta. Maria la major, a inca just on hi ha liglesia la plasa es molt bo de trobar, esper que sigem bastants per en acabar de sopar pore fer un truquet. Be es qui si vulgi apuntar a naquest mateix foro perque hauria de menester saber cuants serem mas o menosper gordar taula. Quedam tots al bar deves les 21'00 h. y comensarem a sopar debes les 21'30.Be res mes a dir grasies y fins dijous que ve
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Jo també m'hi apunt!!!

Contau amb jo!!!
Thor_2006
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 02, 2006 0:00
Ubicació: santa catalina (sa capital del mon per es k no heu saben)

Au ido...preparauvos k en thor i en sony si no ehia cap denou serem alla per dona ses corresponens clases a totas akellas victimes k en vulguin aprende.....
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jajajjaja,jo tambe venc.PERO FORA SA DONAAAAAAAAAAA.i aixi podre fer un parell de piscolapis,pq lo q es truc magra magra
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Jo crec que no hi podré assistir, però que vos ho passeu bé!!! ah! i feis FOTOS!!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

En farem de fotos, ves!!! Jo duré sa camara preparada, i les has de publicar, que sirà gros!!!
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

molt bones i molt be collons , jo tambe i sere
siglo? em de dur cartes o en tens ? be totom q pugi q en dugi
tambe dure sa camara de fotos
i preparauvos per q vos dare un parell de llisons de jugar a truc
mos veim a can siglo
deu
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon vespre.

Jo ho sent molt, pero si hi ha en collonsdepuput, no venc, :twisted: jejeje. No se veritat es que començ sa clase i mumare no me deixa trescar de nit :oops: , i mes amb desconeguts/desconegudes. :lol:

Bé pero aviat seré major d'edat i faré com tots el que podré............, o sa diu el que voldré. jajaja.

Au a pasar-ho bé i amb un altre ocasió mos coneixem.

Adeu

:P :P xisco M A S E T :P :P
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Mem Siglo, una coseta, és pràcticament impossible q el sopar en lloc de dijous es faci divendres??? Ho dic pq "SI HAY Q IR SE VA", però siquedam a les 9, entre que el sopar s'allarga i feim un parell de cantons mos donaran les tantes...A més, molta gent de fora poble segur que es privarà de venir per motius laborals... Només és una sugerència. Si pot ser si, i si no no.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

estic dacort en na malgarot , millor divendres
vendria molta mes penya
un saludo , mos veim
ESTORNELL
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 0:00
Ubicació: BUGER

JO TAMBEEEEEEEEE MAPUNTTTTTTTTTTT.PERO ME PER MI Q PER AQUI DE DONAR CLASES CAP,JAJAJJAJAJAJJAAAJAJA.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

ahhhhhh,ara q hi pens,deven haver de dur ses camisetes jajajajjaja,pq encara no les hem embrutades
i aixi no importara mira amb qui no volem jugar,jo estic enderrer de saber qui es en collons,pq amb ell no vull jugar q no en te ni puta ideaaaa,jajajajajjjajaja.vesador q es aquest puta........
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

es problema de fer-ho am,b divendres es ke en siglo es divendres te ple i no podria gaudir del sopar i truc amb noltros..... no es per res mes.....

i are no me vengue ke divendres hi ha feina , ki no a anat a fer feina mai despres de una marcha......bueno jo no..... :roll:

ayayay mos coneixem???????

preparet per dijous,...... encare no me nas gonyat mai en directe......ja no t'en recordes

i tu maset .....si tens por digueu....no posis escuses....jajajajaj...digali a sa mama ke vens amb jo i te deixara....
Respon