Com a Kefe suprem de l'Oposició de Retruc.net (per cert, què era això de s'Oposició? Total no hi ha ni cristo ) me dedic a PROTESTAR. I si, PROTESTO!! PROTESTO I TORN A PROTESTAR PERQUÈ NO HI HA NI CRISTO QUE MONTI RES SI JO NO AGAF LA SOMERA.. VULL DIR LA MULA PER LES RIENDES...
Idoi dicho lo dicho susedicho me complau convidar-vos juntament amb en MOREY -màxim representant de les copes- al pròxim dinar de TRUQUIS, RETRUQUERS, AMANTS DEL TRUC en general que es durà a terme quan i on?
DIA: 9 DE MARÇ
LLOC: SA CREU (Petra)
HORA: 13.30H
PREU: 15€
MENÚ: ARROÇ BRUT, PORCELLA, VI, AIGUA, CAFÈ, POSTRE I CAVA
M'agradaria que tots els que ens conéixem i els nous que arriben poguessin assistir-hi. Ara mateix fa un any just (dia 10 de Març de 2012) vam fer el darrer dinar. Esper que puguem ser els mateixos i un parell més. AU SALUT A TOTS!!!
P.D. AHHHHHHHHHHHHHHHHH PENSAU A DUR CARTES EL QUE PUGUEU PERFAVORR!! ÉS IMPORTANT!!!
I fora dir res perque jo no tenc ordenador pero si es posas un poc de publicitat a sa página principal no mos aniría millor??? Perque vengui mes gent i tal.
Agraïriem que sa gent que no pugui venir segur que ho digui. Que llavor a lhora de pagar el menjar surt o més i no mos agrada pagar errors d'altra gent (no va per ningú en concret) demanam més publi per favor i mirarem de regatatjar es preu i que siguin menys dobers venga animau-vos
veig que no surt aqui sa gent apuntada des facebbookkk que hem de fer mullaaaa que es loco vveee m'entens que ve ooo puta locccoooo, lo que per jugar amb jo demanau cita previa que despues esperen per ser colla meva jajajajjaajajajaj
Hola i bones: Mam Matevet , fill meu , digues a la gent que digui si vol berenar o no , p.q. aixo de anar a comrar trempat i ver-mel d'entornar a casa es un tocada de gingols . I a mes me fa engreixar molt.
Aixi que per favor avisau , que si no no berenarem