Dia 10 a Ses Torres

sona molt bé això i es menú??? que feim? pa amb oli? per jo ja pots obrir es fil per dia 10 ( bé jo vot a favor d'aquest dia perque dia 3 no me va bé )

i jo vull venir

en qualsevol cas proposau dies, obrim es fil i en funció de sa gent que hi hagi apuntada feim un dinarillo a Ses Torres donarem fins dia mmmm fins dia 10 de febrer per proposar dies i a partir de dia 10 de febrer obrirem es fil pes dia que ho volgue fer. Dacord? Se aceptan sugerencias. Convidaria a que tothom que llegesqui el missatge ho informi a la sala o a la gent queli faci il·lusio venir ja que si hem de ser 10 truquers, mos bastara un tauleta i presentarmos alla no importarà reservar sa taula ni res

ojala siguem més. En fi feis-ho a saber a pares,mares, fills,
FILLES, germans,
GERMANES, cosins,
COSINES, coneguts,
CONEGUDES, inclús si voleu desconedugts i
DESCONEGUDES . No és que m'hagi fet aficionat a nel Mallorqueta amb tant de colorido que ja ho era

( no sé perqué dic això, bé sí que ho sé que volem
DONESaixí que animàuvos ( capdemul he posat lo de ses mares fora vermellet perque no hem de rebre cap troncada de ningú)

i ara en serio com més siguem més riurem. per tant triau dies per fer la quedada. Dinarillo amb cantitat, bon preu, bona companyia i unes bones rialles, ( i si duim sort... a lo millor també berenam

) venga ànim!