I el dinar d'hivern de 2013 ??????

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

Ara mirant fotos de la galeria d'imatges he trobat que falten un parell d'enllaços a aquests darrers anys, mestre Obrador... :roll: :scratch: :| :mrgreen: No hi ha dinar d'hivern enguany? perqué si no es aixi preparam es de l'any que vé o es d'estiu a nes Bueno Bonito Y Barato ( i de tot per tots ) ( aquesta darrera frase sempre queda torta :scratch: :scratch: :scratch: ) però bé... Bueno es Dinar a ses Torres d'Ariany d'hivern de 2012 que jo vull veure cares noves, cares conegudes, I cares amigues! :mrgreen: :mrgreen:
SES COPES NO S'ENGATEN!!! PERÒ AJUDEN!!
LaRocaLoca
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dv. oct. 21, 2011 0:00
Ubicació: vilafranca de bonany

Aixo que ha dit es mestre morey me pareix perfecte jo que m'havia apuntat a n'es de l'any 2011 i ja havieu dinat jajajajaj esper es faci i poder-hi assitir
maties4
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 0:00

A jo m'agradaria poder-hi assistir per primer pic a un event d'aquests :salut:
caimari67
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 42
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 0:00
Ubicació: Caimari

Jolins Morey, me pensava que ja havies perdut un paner quan he llegit es títol del fil :few: :few: :few: :few: :few: :few:
LaRocaLoca
Truquer novell
Truquer novell

meam no diran res si se fa comptes fer o si no jo tenc ganes de coneixer personatges de per aqui, algun ja les conec pero d'altres no vamoosss que riurem a punta pala
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Si me donau un temps.. crec que hi podré posar solució. Gràcies
Imatge
morey
Truquer habitual
Truquer habitual

Si haguesis de utilitzar ajuda d'un copero no dubtis en dir-ho! jo t'ajud! però ha de ser un dissabte!!!! venga , a proposar dies i vorem mem que hi podem fer!!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Jo com que el mes de Febrer el tenc saturat. Em podria comprometre a organitzar-lo les setmanes del 3 o el 10 de Març. Podria cridar a Ses Torres (O a qualque altre lloc, s'accepten sutgerències) i reservar el local. No tenc cap problema ni un.

Així doncs.. Gas a s'aparato
Imatge
morey
Truquer habitual
Truquer habitual

Dia 10 a Ses Torres :think: :think: sona molt bé això i es menú??? que feim? pa amb oli? per jo ja pots obrir es fil per dia 10 ( bé jo vot a favor d'aquest dia perque dia 3 no me va bé ) :roll: i jo vull venir :D :roll: en qualsevol cas proposau dies, obrim es fil i en funció de sa gent que hi hagi apuntada feim un dinarillo a Ses Torres donarem fins dia mmmm fins dia 10 de febrer per proposar dies i a partir de dia 10 de febrer obrirem es fil pes dia que ho volgue fer. Dacord? Se aceptan sugerencias. Convidaria a que tothom que llegesqui el missatge ho informi a la sala o a la gent queli faci il·lusio venir ja que si hem de ser 10 truquers, mos bastara un tauleta i presentarmos alla no importarà reservar sa taula ni res :pray: ojala siguem més. En fi feis-ho a saber a pares,mares, fills, FILLES, germans, GERMANES, cosins, COSINES, coneguts, CONEGUDES, inclús si voleu desconedugts i DESCONEGUDES . No és que m'hagi fet aficionat a nel Mallorqueta amb tant de colorido que ja ho era :scratch: :scratch: ( no sé perqué dic això, bé sí que ho sé que volem DONESaixí que animàuvos ( capdemul he posat lo de ses mares fora vermellet perque no hem de rebre cap troncada de ningú) :study: :study: i ara en serio com més siguem més riurem. per tant triau dies per fer la quedada. Dinarillo amb cantitat, bon preu, bona companyia i unes bones rialles, ( i si duim sort... a lo millor també berenam :D ) venga ànim!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Només voldria afegir una cosa de moment.. si les persones anomenades per tu en vermellet no saben jugar a truc.. :study: que feim?

Passam al plan B no?
Imatge
LaRocaLoca
Truquer novell
Truquer novell

Jejejje dia deu de mar Aniria niquelat i a sestorres perfecte
morey
Truquer habitual
Truquer habitual

capdemul ha escrit:Només voldria afegir una cosa de moment.. si les persones anomenades per tu en vermellet no saben jugar a truc.. :study: que feim?

Passam al plan B no?
Obviament Plan Ballantines :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
LaRocaLoca
Truquer novell
Truquer novell

Cap de mul. Quan obriu elfil per apuntarse a la quedada? Que ja hi ha ansies
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Quan cridi a Ses Torres. Esperau que enviaré un privat a nu "jefe" de la pàgina :study:
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

8O
Respon