torneo de porreres

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
lapsus
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: ds. des. 13, 2008 0:00
Ubicació: porreres cyty

amics trukers escoltau lo k posa en joangrimalt sobre es torneo de porreres,a bons premis en metalic axi k si esteis interesats i viviu a mallorca krek k val la pena.amos venga es k venguin benvinguts al meu poble
i sort i k el sen dugui un d aki si pot eser
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

bud_ice ha escrit:Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.
desertor, mal amic, transfuga :||: :||: , joer cria corps i te treun ells ulls, per aixó ni tensenyo ajugar :doh: .

Dit aixó i ara que me e espeiat un pok MOLTA SORT <:o)> , Si es aixi jo no me puk apuntar, no vull gonyar al meu compi :few:
** Xisco MASET **
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

maset ha escrit:
desertor, mal amic, transfuga :||: :||: , joer cria corps i te treun ells ulls, per aixó ni tensenyo ajugar :doh: .

Dit aixó i ara que me e espeiat un pok MOLTA SORT <:o)> , Si es aixi jo no me puk apuntar, no vull gonyar al meu compi :few:
No som desertor mestre maset. Me apuntat amb RC66611 que amb ell vaig gonyar sa medalla d'or que duc penjada. Amb tu només gonyam sa plata. Primer premi son 500 euros i segon son 200 euros.... convé gonyar jejejejejeje

en voler podem nar jugar pero eee? on vulgues jejeje
AL CENTRO I PA'DENTRO!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

bud_ice ha escrit:
maset ha escrit:

No som desertor mestre maset. Me apuntat amb RC66611 que amb ell vaig gonyar sa medalla d'or que duc penjada. Amb tu només gonyam sa plata. Primer premi son 500 euros i segon son 200 euros.... convé gonyar jejejejejeje

Ja informareu k tal ha anat jejeje
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

bud_ice ha escrit:
maset ha escrit:

:doh: :doh: :doh: a pessar de que ja mo diuen, jo també ho trop que xerr massa sense recopilar informació :scratch: , pero que hi hem de fer som així <:o)>

Pero ja diuen qui barata es cap sa grata i :sh: :sh: no quedares content amb sa d'or i volies mes, canviares i a menos arribares :few: :few:

SUERTE apanyero
** Xisco MASET **
PICOPICO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 10, 2010 0:00

De veres esta confirmat lo des torneig de truc de porreres :?: :?: el divendres 13(VIERNES13 /:X/ )A LES 17:30,nomes volia estar segur perque tenc es programe de ses festes des poble i NO consta :scratch:
Es prega confirmacio!!! :doh:
Bones Festes :!: :!: :!: , :dance:
:clap: :clap: :clap:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Idò sembla que sí que està confirmat, m'acaben d'enviar el programa oficial:

Imatge
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
cocarroi10
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 18, 2011 0:00

Bon dia senyors, com sabreu avui hi ha un torneig a porreres, a nes saló de joc, qualcu me podria dir exactament on és? gracieeeeees
tyutyu
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 02, 2010 0:00

:scratch: :scratch: :scratch:
:think: :think: :think: :think: :think:
2010 :few: 2011
:||: :||: :few: :||: :few: :few:
:-/? :-/? :-/?
Respon