Torneig de truc a Sa Pobla

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Bones truquers!!!!
Volia sebre si a qualcu li faria ganes apuntar-se per fer un truc a sa pobla.
El preu d'inscripció es de 20€ per parella i comença dimarts dia 14 a la plaça de Sa Pobla a les 20:00h i la final sera dia 15 a la mateixa hora.
El termini d'inscripció es fins dilluns dia 13, sé que es molt precipitat però ho he sabut avui mateix.
Volia fer una crida, per si a qualcu li intessa assistir i ja qui hi soc, si qualcu vols ser la meva parella per riure una estona, pq amb jo, poca cosa farem... :few: :few:

Revisare aquest fil dilluns per si qualcu esta interessat. Esper noticies voltres!!!!
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Un poco justo,por mi podriamos ir,dime mas cosas y te lo confirmo
Te envio mi telefono por privado
Imatge
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Bones!!
En sap greu però no podrà ser, a Cala Rajada esteim en plenes festes del Carme... Un altre pic serà!!
Esper que vagi molt bé, ja ens informareu de com ha anat :ditr:
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

uep!

avui vos vendré a veure una estoneta si puc, sort!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Ya no hace falta que vengas,hemos tenido un mal dia y no hemos llegado a la fase final :doh: ,pero bueno siempre podemos quedar y te invitas a unas cañas para quitar el mal sabor de boca jejeje, ya sabes paco cuando quieras nos apuntamos a otra :ditr:
Imatge
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

que va, no he pogut venir a nes final, he estat per sa pobla, pero peresa m'ha fet anar a sa plaça...
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

JOENVIT ha escrit:Ya no hace falta que vengas,hemos tenido un mal dia y no hemos llegado a la fase final :doh: ,pero bueno siempre podemos quedar y te invitas a unas cañas para quitar el mal sabor de boca jejeje, ya sabes paco cuando quieras nos apuntamos a otra :ditr:
Esto esta hecho!!! I espero que tengamos un poco mas de suerte que ayer. Pero bueno, lo que dicen, reir un poco y pasarselo bien, aunque ayer no le veia yo la gracia.... :||: :||: :||: :||: jejejejejejeje!!!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

JOENVIT ha escrit:Ya no hace falta que vengas,hemos tenido un mal dia y no hemos llegado a la fase final :doh: ,pero bueno siempre podemos quedar y te invitas a unas cañas para quitar el mal sabor de boca jejeje, ya sabes paco cuando quieras nos apuntamos a otra :ditr:
Aquest punyerero aleatori :||:
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Si no hablan revientan....,pensaba que con sonse se habian terminado todas las tonterias pero veo que no,la lastima es que vengan de parte del equipo,buen comportamiento si señor,se ve que no importa tanto que la gente este dejando de jugar. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

JOENVIT ha escrit:Si no hablan revientan....,pensaba que con sonse se habian terminado todas las tonterias pero veo que no,la lastima es que vengan de parte del equipo,buen comportamiento si señor,se ve que no importa tanto que la gente este dejando de jugar. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Uep Ricardet, sincerament, crec que en jocfora no mes ta fet una conyeta, tampoc es per a tant :wink: ., i si importa i molt que la gent deixe de jugar.
Ara que he pasat al costat dels moderadors he vist la enorme feinada que porta dur aso endavant i te puc asegurar que se estan pensant moltes i bones coses per a impulsar, mes si cap, la pagina.
Tambe hem de tindre en conter que es estiu i historicament baixa la cuota de partides.
Imatge

Amunt Sempre!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Me referia que no juegan en general,pero be,por lo otro puede ser una coña ,pero ya cansa tanta tonteria y sinceramente no creo que no lo haya puesto por otro motivo que tocar las narices.Esta claro que ganando tan facil como gana el la mayoria de veces no tendra que decir nada en contra.
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Ay ricardo, una bona dita mallorquna diu

"d'allà on no n'hi ha, no n'hi cerquis"
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Ya se que no puedo esperar mucho mas de tu parte,gracias por la informacion de todas maneras.Ya puedes hacer valer tu posicion para cerrar el tema cuando quieras.
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Vaya manera de calentar un foro, no me lo puedo creer Ricardo.
Si todos sabemos el caxondeo que haces con aleatori, y la quejas. Y despues de esta coña te pones así. Pues te aseguro que Guillem me lo quito de la boca.
Lo siento si soy o no de los moderadores, pero mi opinion es que queremos calentar el foro sin motivo alguno.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

per tirarmos conyes hi ha la politica!
enga ricardoo!
que no t'ho a dit amb mala llet!
FORA BREGUES! :uep:

:ditr: :ditr: :ditr: :ditr: