Aquest cap de setmana dels dies 15, 16 i 17 a Capdepera celebrem el mercat medieval, es una fira però de coses artesanes i la gent que despatxa als estants va vestida amb roba "medieval", la veritat es que esta bastant bé, i si vos fa ganes pasar uns dies diferents vos convidem que vengueu a fer una volta i coneixer el poble. En asdoro, na monja, en judaspriest, en enduscap i jo, que som jugadors ( uns mes que els altres) d'aquesta pàgina tenim un bar montat aquests dies,per descomptat no vos podem convidar a tots a beure, però si a que vengueu a fer un poc de festa!
El millor per aparcar es elegir uns dels llocs assenyalats per l'organització com parking, ja que intentar entrar al poble si no es coneix es complicat, encara que dintre del poble hi han aparcaments si sou agossarats podeu mirar d'entrar. En tot cas el millor es mirar d'aparcar dintre del polígon que es molt visible pels que venen en direcció d'Artà, si no seria agafar la rotonda venguent de per Son Servera, que te com a direccions Capdepera, Cala Rajada i es veu un lletrero que posa S'Heretat, un pic a aquesta rotonda heu de prendre direcció Cala Rajada, es a dir l'esquerra.
En quant al estant el tenim montat dins la plaça del Ajuntament, ens coneixen com els del peixet fregit, no te perdua!!
copes, com va reina? jo por poc que pugui vendre al castell medieval encare que plogui, lo que si puc no em vull perdre es el peixet frit que feis, esper trobar el bar vostro (je, je, je) pel qui no ho sap normalment esta per sa plaça del ajuntament i es de lo milloret que hi ha amb tema de menjua i simpatia
Boness!!! Està fent un aigua de bimbolla, però ara mateix arribem de montar i preparar tot per demà
Dosmes, t'acabes de guanyar una cervessa gratuita per aquesta propaganda que ens has fet!!!! Moltes gràciess
peixet i mes peixet, i despres des peixet............. l'amo
ara ja se perke na copes mos dona peixet
jjjjjjjjj
i si voltros ho voleu saber, haureu d venir!!!!!!!!!!!!!!!!!!