oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
aixi m,agrada messsss es meu nom
bbbbb,esta beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
au fins dissabte si deu vol..............bon trucs i rialles.......
Mem, bones a tots.
Primer de tot, enhorabona per sa convocatòria Un èxit total!
Qualqu me pot explicar es programa d´actes?
Au, fins dissabte i bons trucs!
A les 12:00 arribada de les autoritats.....
A les 12:15 concentració de l'oposició radical per donar la benvinguda a les autoritat (es repartiran coctels molotov)
Després servei de primers auxilis, i servei d'ambulància.
Quan les forces de seguretat arribin, partirem a dinar amb els qui han quedat vius....
Que te pareix bé? Gabellins
Jove l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 02, 2008 20:19, en total s’ha editat 1 vegada.
Boooneeees! Ei capdemul! Una coseta, aquí a Inca ara es 3r carrer que dius per girar cap a l' esquerra es direcció prohibida pq han eixemplat es parking, avui ho he vist, hauries de modificar les indicacions per la gent pq així no s' embullin.
Hauria d ser voltar al segon carrer, tot recte fns al final, llavors girar cap a l' esquerra, després dreta i tot recte. D' aquesta manera hi pega de ple, a més q es veu. De totes formes mira-ho per si m' he equivocat val?
somereta ha escrit:Hauria d ser voltar al segon carrer, tot recte fns al final, llavors girar cap a l' esquerra, després dreta i tot recte. D' aquesta manera hi pega de ple, a més q es veu. De totes formes mira-ho per si m' he equivocat val?
JO... somereta..la veritat es que no hi he estat mai xD xD
pero be, es igual, tamateix en som molts jajajajaja
JO VULL UN MAPA!!!!!!!!!!!!!! UN MAPA DELS TEUS CAPDEMUL!!! q jo aniré amb tú, però si tu no saps on para això... bé anam!!! però com ja sabeu... demanant s'arriba a kualsevol banda.
bones somereta,NO es direccio prohibida.
ja k quan passes la rotonda hi 2 carrers un davora laltre k es compte com un sol carrer akest leu de contar com un totsol i aixi sik surten ses contes,ok??
esper kno vos perdeu i si aixo pasa feis el k diu en MoLLeRo demanau i arribareu ( xo demanau per la piscina coberta,tabe hi ha una cantxa de basket,un campet de futbol,i un park ) si akesta informacio vos serveix ms vorem alla.