Dinar Retruc.net Revival dia 10 de Març a SES TORRES
Jo tambe en vull i no mhan apuntat

SES COPES NO S'ENGATEN!!! PERÒ AJUDEN!!
Oleeee claro q vos volem ja era hora

SES COPES NO S'ENGATEN!!! PERÒ AJUDEN!!
Vengaaa apuntemmm i apunta en Marlon k li he donat permís..jojojojo!!
.....i es berenar den Pifol k no el m perd!!!!Mmmmm!!!!!!!
Copessss arresseremmmm!! Vamosssssssssssssssssssss!!!!!!
Ah!! i n'Etoo k també ve amb na Karenina.

Copessss arresseremmmm!! Vamosssssssssssssssssssss!!!!!!
Ah!! i n'Etoo k també ve amb na Karenina.

Si se puede vendré a dar unas clases después de comer!!

Bueno bona gent, moltes gràcies a tots per assistir a la diada d'ahir
Tot i els contratemps que vam tenir, al final em sembla que va sortir tot bastant bé i el dinar va ser prou bo.
Me sap greu que vos haguessiu de movilitzar cap a Son San Martí sobretot els qui venieu de tan lluny.
Realment no tenia previst de que ens fessen aquesta jugada i a mi particularment em va encendre bastant la sang.
Però bé, el que importa és que vos vaig poder veure a tots un altre cop i això me va causar una bona sensació.
Fins i tot la gent que després de dinar es va apuntar a fer 4 trucs es mereix una ovació
GRÀCIES A TOTS!!!
Per cert, després direu que en Morey i jo som uns tiratrucs.. muajajajaja ens vam cansar de fer 3-0 cada vegada

Tot i els contratemps que vam tenir, al final em sembla que va sortir tot bastant bé i el dinar va ser prou bo.
Me sap greu que vos haguessiu de movilitzar cap a Son San Martí sobretot els qui venieu de tan lluny.

Però bé, el que importa és que vos vaig poder veure a tots un altre cop i això me va causar una bona sensació.
Fins i tot la gent que després de dinar es va apuntar a fer 4 trucs es mereix una ovació
GRÀCIES A TOTS!!!

Per cert, després direu que en Morey i jo som uns tiratrucs.. muajajajaja ens vam cansar de fer 3-0 cada vegada

DOY FE ( cabrons !!!! )

DOY FE ( cabrons !!!! )

i sense resJOENVIT ha escrit:Per cert, després direu que en Morey i jo som uns tiratrucs.. muajajajaja ens vam cansar de fer 3-0 cada vegada
DOY FE ( cabrons !!!! )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()