Quines ganes de veure-vos a tots en directeeeeeeeee!!!!!! Però una cosa, m'haureu d'ensenyar a jugar, després de taaaaaant de temps per mi que ja he oblidat com es juga...
Sort que sou bons al·lots i m'ensenyareu
Marlon i Namarlon: Veniuuuu que farem fora voltrossssss!!!!!!!!!!!
I els que sempre hi ereu, a veure si vos animau!!
PD Vull berenar den Pifol!!!!!!!!
Dijous en principi és u darrer dia. Està clar que si li dic a nu restaurant que som 34 i en venen 35 no passarà res. Ara bé, si s'apunten 20 persones divendres me tocarien les p..lotes ja t'ho pots imaginar
capdemul ha escrit:Bueno senyores i senyors. Ha arribat el dia en que els 'espadaxines' tirassin les espases i que els garrots ens fessem amb el poder. I PROTESTOOOOOOOOO QUE FEIA DE ESTONA QUE NO PROTESTAVA JODER
I es que si no ens hi posam nosaltres no fotrem res. Bé, lo dicho dicho i que enguany no hi ha moderadors ni polles i hem hagut de posar fil a l'asunto.
El dinar serà al lloc conegut per tots, SES TORRES D'ARIANY. El menú el de sempre, Buffet per un tubo i bueno bonito barato 20€. Així que si no hi ha res de nou mos veim dia 10 de Març a Ses Torres a les 13.30h per començar a dinar a les 14.00h i porer fer trucs a rompre.
AH!! I UNA COSA. LA GENT QUE TENGUI BARATLLES DE CARTES QUE LES DUGUI PER FAVOR. VOS HO DIC PERQUÈ JO NOMÉS EN TENC UN MANAT AU SALUT I ENS VEIM AVIAT TRUQUERS.!
Dia: 10 de Març de 2012
LLoc: Ses Torres d'Ariany
Menú: Buffet/20€
Hora: 14.30h
Diversió: Si hi ha en Pífol i les sobrassades = Màxima
NOU AVÍS!! SI VOLEU BERENAR DE BON GÈNERO (Sobrassada, botifarró etc etc de bona qualitat digau-ho i en Pifol passarà comptes després!)
Mam una cosa::study:
Jo no he dit res de fer pagar; si cualcu vol ajudar vale.
Lo que jo deia era per saber lo que via de dur.
No es lo mateix que berenem deu que vint, i no he de dur lo mateix per deu que per a vint.
¿ Comprendido cabesa ??
De totes maneras veig que som pocs a berenar.
Que se pensen que mos n'anirem tant aviat?
jejeje jejeje jejejeje
Bueno senyores i senyors. Ha arribat el dia en que els 'espadaxines' tirassin les espases i que els garrots ens fessem amb el poder. I PROTESTOOOOOOOOO QUE FEIA DE ESTONA QUE NO PROTESTAVA JODER
I es que si no ens hi posam nosaltres no fotrem res. Bé, lo dicho dicho i que enguany no hi ha moderadors ni polles i hem hagut de posar fil a l'asunto.
El dinar serà al lloc conegut per tots, SES TORRES D'ARIANY. El menú el de sempre, Buffet per un tubo i bueno bonito barato 20€. Així que si no hi ha res de nou mos veim dia 10 de Març a Ses Torres a les 13.30h per començar a dinar a les 14.00h i porer fer trucs a rompre.
AH!! I UNA COSA. LA GENT QUE TENGUI BARATLLES DE CARTES QUE LES DUGUI PER FAVOR. VOS HO DIC PERQUÈ JO NOMÉS EN TENC UN MANAT AU SALUT I ENS VEIM AVIAT TRUQUERS.!
Dia: 10 de Març de 2012
LLoc: Ses Torres d'Ariany
Menú: Buffet/20€
Hora: 14.30h
Diversió: Si hi ha en Pífol i les sobrassades = Màxima
NOU AVÍS!! SI VOLEU BERENAR DE BON GÈNERO (Sobrassada, botifarró etc etc de bona qualitat digau-ho i en Pifol passarà comptes després!)
Bones tardes!!! esteis a punt tots per coneixerme?? doncs a mi també me pots apuntar.. vos ensenyaré a tirar cantons, faves bordes, només necessit una sabatilla per trepitjarvos com a formigues!!! apuntem moneot que jo també vendré
MONJA ha escrit:pifol, jo t'ajudaré a menjar el que duguis, que no se digui que només menj de lo des convent.
ha!!!!!!!!!! i faré un dolç per sa berenada
Mam Mateu com putes has posat es berenar a tot-hom y a jo no me possas res?
Quin puta desastre, jo som es primer per berenar.
I si jo no puc berenar no berenarà ningu.