Bones tardes a tots.
No vos pensaeu que me aixec de jeure, no le vaig agafar tant grosa, jejejeje

.
Lameton bon sopar.
Organitzadors, Enhorabona
Una vetlada realment diferent, una experiencia diferent. Ja que no podies comentar com eres fa uns anys cuant anaves a s'escola. "espardal que t'as aprimat, ten records a sa clase de gimnasia que no podies correr de bolleta que eres, i coses semblants que a pesar de tot mos fan riure en recordarles........"
Bé ido aqui no va eser aixi. "Uep i tu ets en .......

, jo som en tal....

, cagondena en vares ver gonyar, jugarem plegats, en feres trampes, feies senyes ilegals, pensava que eres o no eres ...

(mascle o famella) per es nom, jjejejejejeje

, dic aixo perque cualcu sen va dur sorpreses, jejej

, son anecdotes, en definitiva se creació d'una grapada d'amics trukers. que esper que en so temps poc a poc mos coneixerem més fins i tot arribar a tenir a cada poble aquells diferents punts, que en entrar a fer un café a n'es poble que sigui en veure "S'escut" i cridis En "Maset Retruca"

se aixequin cares noves a saludarte o ja conegudes ,que simplement, com es normal te sona sa fisonomía pero no saps de von te surt, jeje

. Serem
"The Trukers Gourmets Klan".
Mafalda, te contestaré, cuan dius Queralbs que t´has aixecat de prest, ido no casi segur no se va colgar de auforic que anava, perque jugant amb " En "Reservada" , "Sa Madona" i no sé en qui més va gonyar. Com pots veure li recalque a n'En Jocfora, que no jugava totsol, es clar totsol poc fa, jijijijijijijijijijijijij,

que som de dolent eh Queralbs.
Amb honor a Queralbs/Reservada i Valunou/Collonsdepuput, amb sa cara ben alta diré que mos varen eser superiors, no arribarem a n'es seu nivell, varem perdre. Bé vaig fer alguna putada que erem a Campos i en "Quel" alias granhermano encara em pegava betcollades, pero ja se sap es petits sempre fan ses putades.
Queralbs te demanaré si em dones permís per dir es motiu perque no podies dormir, segur vares pasar tota sa nit cabitlant com se te va pasar per alt aquest detall, jejeje

Bé no el diré pero donaré alguna pista com saps no puc estar callat. Ido va eser descubrir haver jugat amb una parella que relament no va eser qui se pensava, jajajajaj,

, au ho deixarem així, bromes a part. Queralbs la setmana que vé no venc a berenar, perque no tenc collonis. Jeje Negativo me hauras de soportar.
Veritat que aixó es repetirá a Mallorca, Menorca, Valencia,..... on sigui, se questió es que es ferá i vendrá mes gent.
Per acabar si amb cualcu no mos saludarem, i si tant emocionants com estaveu jugant pensareu que mos anarem sense despedirmos. Perdonau va eser s'emoció

,en torna mos veim jajajjajajaja
Bé si veis alguna errada :? o cosa que no se ajusta amb sa realitat es simple coincidencia.jejejejje
Salut i bon estiu a tots, que sa dona ja en crida per sopar.
Xisco M a s e t