Primer gran sopar de retruc.net

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: Alaior (Menorca)

I tant que us convido Reservada, aquí tinc es gin i sa llimonada, només falteu voltros …. no serà vegades que ho hem dit, però clar, heu de venir aquí a Menorca, que allà també n’hi ha, però no és el mateix.
I si veniu, encara que esper haver vingut jo abans, jo ho arreglo tot, sopar i sortida, truc i el que faci falta, que ganes a noltros no ens falta, només heu de llogar un avió i fiuuuuuuuuuuuuuuu. :D :D

Per cert, per un altre cop, podríeu fer camisetes de diferents tipus pensant en noltros, les dones, amb tirants o cenyides ..... no sé si demano molt, però estic segura que a alguna que altra li agradaria més que una camiseta normal, Obrador, pensa que nosaltres som més presumides :wink:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Ubicació: ses salines
Contacta:

Dia 1 DS (després del sopar).

Quina disfrutada !!!

Ses camisetes varen quedar perfecte, el sopar de primera, i ... això de poder conèixer la gent amb qui compartim tantes estones per aquí, i poder fer aquells tres o quatre trucs en persona, ja va acabar d'arrodonir la vetllada.

És un privilegi poder gaudir d'uns company@s de truc com voltros.

Au, salut i sort :wink: .
XorreC
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

senzillament, espectacular (es sopar) vaig riura per ses butxaques. i va aser un plaer, coneixa tot akella gent.

i un saludo e nes de fora de mallorca ke no varen poder venir pero pensarem amb ells!!!.
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Ara que hi pens, en XorreC (Gran tipus), té raó ... varem trobar a faltar els menorquin@s i valencians.

Però en varem parlar, el proper sopar ... cap a MENORCA !!!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Ahir va ser una gran vetllada, d'aquestes que val la pena recordar. Qui mas qui menos va riure una bona estona que era de lo que sa tractava. Bon sopar i bona festa!

Ara ja mos coneixem ses fasumies... reservada me pensava series més feo. jajajajaja es conya! que vagi bééé

adeu a tots! i sobretot gracis a obrador, samadona, queralbs, taya... i en definitiva tots es que ho van fer possible.

P.D: Tenc sa botelleta d'herbes dins sa conservadora.... en fer es cafetet de mitjan horabaixa la testarem!

graande sa sarrieta!!
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual

Bones a tots

Queralbs veig que t’has aixecat prest, què no tens ressaca? Jajajajaja. Estic convençuda que ho vareu passar super bé, si ja jugant a trucs riem moltíssim. Vaig pensar en voltros, quina enveja que me vareu fer, però gràcies per tenir un pensament per tots aquells trucadors que viuen fora de Mallorca.

Per cert, us he agafat la paraula, ara ja està escrit que voleu venir cap a Menorca, així que us dono 1 any per venir a fer sa juerga per aquí, açò sí, primer vull venir jo. I com ja he dit abans, m’ofereixo a organitzar-ho tot, serà un plaer fer-ho per voltros.

Una abraçada, ciaooooo ...... ahhhhhh .... estem esperant les fotos.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Quina gran vetllada sa d'ahir vespre.

Bon sopar (enhorabona a n'en Lameton i companyia), bon ambient i en definitiva el plaer de comprovar el que ja suposava...

...sou de p... mare.

Es un sensacio extranya veure i posar cara als "nicks", i sobretot coneixer en persona a una gent que qui m'ho hagues dit fa cuasi un any cuant vaig començar a ficar-me per sa pàgina a fer els primers truquets virtuals.

Queralbs, sempre me guanyes, ja ho feies virtualment, i ara tambe ho vàres fer en persona, ets un krac!!!!, pero ja saps que va quedar una cosa pendent que no podem deixar passar, aixi que ja podem començar a pensar en el pròxim sopar, jaja.

Be, lo dit, que m'hos ho vàrem pasar benissim.
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Jocfora,

Gràcies pel que dius den queralbs, però tenc per mi t'oblides d'un detall important, ... jo no jugava totsol, ... o no vares veure samadona? :roll:

Ah, i podem tornar sopar quan vulguis, mem si en podem fer un plegats, com varem quedar.

Salut i sort.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Hola Queralbs, tens tota sa rao, mil disculpes a samadona, a mes, ara que hi pens, ella va dur el pes de sa partida, jaja.

samadona - Queralbs, una parella letal.

au, mos veim.
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

Hola gent, què, tots recuperats?

Quina gran vetlada la d'ahir!!!! :lol: :lol: Estic molt contenta d'haver-vos conegut a tots i dir-vos que ara encara tenc més juguera que no abans!!!!

Sou tots genials!!! Esper i estic segura que això es repetirà més d'una vegada...

Ahhh, i penjarem unes quantes fotos a veure mem si feim gola als que no varen venir... i en tornar-hi som el doble!!!!!

Una abrçada molt forta a tots...

PD: efectivament, la parella Queralbs-Samadona a la relaitat també som letals!!! :P :P
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual

Bones a tots

Na toninaina m’acaba de passar unes quantes fotos des sopar d’ahir vespre, té una paciència ….. m’ha explicat d’una en una qui éreu cadascun, la veritat és que sí que fa gràcia posar una cara darrera una nick, sobre tot quan fa temps que juguem plegats. Gràcies xateta, per un moment he sentit que també hi era.

Taya, m’han dit que has fet moltes fotos, ja me les pots enviar ... jejeje, li demanes es meu e-mail a n’Obrador, té es meu permís.

Adéu a tots
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Molt que pero molt be es sopar,va esser un plaier es conexervos a tots
Crec que tots mos o pasarem benisim
Mafalda i la resta de menorquins es proxim eu de venir tots i no peseu pena que tendreu un lloc per dormir
Be lo dit va esser una pasada
Gracis a tots els que o fereu posible
Una abrassada a tots
toninaina
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 227
Membre des de: dv. des. 23, 2005 0:00
Ubicació: Llucmajor

QUINA MONADA DE VESPRE! :P :P :P

En tedrem per xerrar molt..., va esser una vetllada genial.

Completa... un bon sopar, uns truquets i sobretot coneixer-mos.

No passeu pena els que no vareu venir que estic ben segura que ho repetirem!

Un gustasso truquers!

:lol: :lol:
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual

Gràcies cocotin per l’oferiment, avam si vindrem una carretada i no hi cabrem

:lol: :lol: :lol:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bones tardes a tots.

No vos pensaeu que me aixec de jeure, no le vaig agafar tant grosa, jejejeje 8) .

Lameton bon sopar. :P

Organitzadors, Enhorabona :P

Una vetlada realment diferent, una experiencia diferent. Ja que no podies comentar com eres fa uns anys cuant anaves a s'escola. "espardal que t'as aprimat, ten records a sa clase de gimnasia que no podies correr de bolleta que eres, i coses semblants que a pesar de tot mos fan riure en recordarles........"

Bé ido aqui no va eser aixi. "Uep i tu ets en ....... :wink: , jo som en tal.... :wink: , cagondena en vares ver gonyar, jugarem plegats, en feres trampes, feies senyes ilegals, pensava que eres o no eres ...:?: (mascle o famella) per es nom, jjejejejejeje :P , dic aixo perque cualcu sen va dur sorpreses, jejej :twisted: :twisted: , son anecdotes, en definitiva se creació d'una grapada d'amics trukers. que esper que en so temps poc a poc mos coneixerem més fins i tot arribar a tenir a cada poble aquells diferents punts, que en entrar a fer un café a n'es poble que sigui en veure "S'escut" i cridis En "Maset Retruca" :P se aixequin cares noves a saludarte o ja conegudes ,que simplement, com es normal te sona sa fisonomía pero no saps de von te surt, jeje :P . Serem "The Trukers Gourmets Klan".

Mafalda, te contestaré, cuan dius Queralbs que t´has aixecat de prest, ido no casi segur no se va colgar de auforic que anava, perque jugant amb " En "Reservada" , "Sa Madona" i no sé en qui més va gonyar. Com pots veure li recalque a n'En Jocfora, que no jugava totsol, es clar totsol poc fa, jijijijijijijijijijijijij, :mrgreen: que som de dolent eh Queralbs. :mrgreen:

Amb honor a Queralbs/Reservada i Valunou/Collonsdepuput, amb sa cara ben alta diré que mos varen eser superiors, no arribarem a n'es seu nivell, varem perdre. Bé vaig fer alguna putada que erem a Campos i en "Quel" alias granhermano encara em pegava betcollades, pero ja se sap es petits sempre fan ses putades.

Queralbs te demanaré si em dones permís per dir es motiu perque no podies dormir, segur vares pasar tota sa nit cabitlant com se te va pasar per alt aquest detall, jejeje :twisted: :P Bé no el diré pero donaré alguna pista com saps no puc estar callat. Ido va eser descubrir haver jugat amb una parella que relament no va eser qui se pensava, jajajajaj, :P :P , au ho deixarem així, bromes a part. Queralbs la setmana que vé no venc a berenar, perque no tenc collonis. Jeje Negativo me hauras de soportar.

Veritat que aixó es repetirá a Mallorca, Menorca, Valencia,..... on sigui, se questió es que es ferá i vendrá mes gent.

Per acabar si amb cualcu no mos saludarem, i si tant emocionants com estaveu jugant pensareu que mos anarem sense despedirmos. Perdonau va eser s'emoció :oops: ,en torna mos veim jajajjajajaja :lol: :lol:

Bé si veis alguna errada :? o cosa que no se ajusta amb sa realitat es simple coincidencia.jejejejje :wink: :P

Salut i bon estiu a tots, que sa dona ja en crida per sopar.

8) 8) 8) Xisco M a s e t 8) 8) 8)
Respon