mallorquins cap a menorca

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

hola!! jo crec q sa opcio mes bona es sa d'anar a ciutadella a dinar, lo q pasa es q ara "tornam a partir d nou", pero entenc q perdre 2 hores amb bus tmpc es plan, jo m'he anat mirant hotels a ciutadella, es questio de remenar! pero me sembla q fins q na mafalda no mus digui com estava lo des hamilton millor no tocar res (per si hagues qdat amb colq cosa)! ja tenc ganes de festaaaaaaaaa!!!!!
05ULISES05
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 36
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn

Bones a tots.

Avam si puc ajudar un poquet o encara ho embolic un poc mes.
Crec que lo primer que tendriem que sebre es quans veniu de Mallorca, per tratar de organitzar-ho.
Quedam en principi que sou vint?
Vale,,,, apuntat ,,, vint Mallorquins.
No se com va quedar na Mafalda amb el director del Hamilton, pero en el cas que anem allà, tema transport:
- He demanat quant valdria llogar un minibus de unes 20 places que vos transladi del barco al Hamilton i al vespre os torni. Això valdría 220 €, que dividit entre 20 surten a 11 euros per cap.
- Hi ha sa obció de venir noltrus amb cotxe a cercarvos, serien uns cinc cotxes. Na Mafalda i jo ja som dos, per lo que faltarien tres mes. (En aquest cas hi ha el tema de tornar, per si feim llarg, je,je, igual podem llogar el minibus nomes per anar de el Hamilton al barco).

Que trobau?
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

gracies 05ULISES05 per jo .. i per no molestaurvos millor si llogam un minibus o un maxi bus.......per jo si parlare amb sos demes i te dic coses....

FESSSSSSSTAAAAAAAAAAAAAAAAAA :twisted:
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Ok!! jo he mirat restaurants i tal per ciutadella! Per menjar no crec que hi hagues problema, es problema sera per si volem quedar fins tard per fer es truquets i aço!! Jo tambe podria venir amb es cotxe a cercar gent!! Ja som 3 cotxes, i sino, lo des minibus no me sembla uqe sigui tant car!! Pero weno aso no ho decidesc jo!! A veure si ho aclarim!!Ara veurem
05ULISES05
Truquer novell
Truquer novell

He xerrat ara amb na Mafalda, i ella ja va quedar amb principi al Hamilton per dia 14, pero nomes va quedar per uns vint.

Per això , he telefonat al hotel i he demanat si hi ha problema si som unes 35 persones.
El director me ha dit que per dinar no hi ha cap problema ja que es buffet i el menjador es gran i per lloc a on jugar (ens habilitaran el bar) fins a 40 persones tampoc (10 taules)

Crec que la obció més facil es anar al Hamilton, i mirar com arriben els mallorquins al hotel. (11 euros si son dos viatges de minibus o 5,50 euros si es un viatge, tampoc no es tant, no trobau?)
I si ja som tres cotxes, nomes en falten dos.
Es que cercar lloc ara per ciutadella on puguem jugar ho veig dificil.
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual

OK ULISSES! Jo tambe ho veig aixi!! Perque si hem de canviar de lloc sera mal de fer trobarne un on pugem tenir una sala per jugar!!Mus veim
05ULISES05
Truquer novell
Truquer novell

PERDIGOT:
T´ho escric aquí també, perque ho sapigues.
Tenc els polars dels menorquins.
La majoria son de migjorn, pero tu no se d´on ets.
Com vols trobarlo?
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

hola!
jo per es cotxe no me puc oferir! jeje! si colq me deixa un carnet... jaja! a jo me sembla bona idea, d'aquesta manera no perdrien tant d temps pes cami i no fria falta canviar d lloc per nar a dinar i jugar... per jo cap pega! per cert ulises, noltrus com els trobam? b, si els vols dur a n'es dinar... tu mateix! jeej!
sort!!
viciada
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn Gran

Boneees!!!

jo tambe puc venir amb es cotxe!!!!!
05ULISES05
Truquer novell
Truquer novell

Molt be viciada, ido ja som quatre cotxes.

Nomes fa falta un altre mes i ja podem dur la gent del barco al hotel.

Qui s´apunta????
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual

Ok Ulisses!! Jo som de Ferreries! Pero si no mus podem posar en contacte, li dones es meu a en menorqui i ell ja mel donara!ok?
i sino quan vaigis a migjorn, si no es molestia pases per ferreries i quedam i ja mel dones! Ok? Com tu vulguis i te vagi millor
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jajajja.porc tu
jeje mem si lerreglam tot duna vegada
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

redeu he pegat de calaratjada a santelm ,jo crec q per lo q val
millor un bus i ningu sa de molestar,sa gent si vol beura podra i no es conduira de bades q ja baste es accidents q hi ha.
pero molt content am sa gent de menorca i grasis per tot....
lo de porc nava per tu perdi q aixi denfora tenc coratge,jajajjaja pq daprop per mi marrufare jajjajja xxxxxxl uroooo,roperoooo
en carinyo una aferrada
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual

Ets es crak! Ok millor bus! Pus perfecte!! Ja s'atraca es dia!! Mus veim
05ULISES05
Truquer novell
Truquer novell

Bones tardes,

Una coseta, m´acaba de telefonar es director del Hotel Hamilton i me ha confimat que per dinar 40 persones no hi ha problema, però que per jugar tots , creu que no tindran prou ordenadors per tothom, per lo que ell proposava que els que tenguin portatil, seria bona idea es portarlo.

Bonu, dit queda. Després no digueu que no he avisat.

Ens veim aviat.
Respon