si fossem una centena mos aniría entre normal i bé a mem si se pot!!! venga a mem si arribam a 100 farem 10 trucs de 10 persones amb es 4 de espasa l'amo; es quatre de copes es segon; es quatre de bastos sa llengo bona; es quatre de oros sa llengo dolenta; es cinc de espases sa marilla bona es cinc de copes sa marilla dolenta... i per avall!!!! a mem si teniu collons d'arribar a cent!!!!
Jo lo que veig es que per fi tots es partits politics d'aquesta web opinen i és super positiu!!!! a mem si vé més gent!!! venga animeuvos que serà divertit Ben fi sona sa meva rossa per molt de guiski quebegui
Jo no he dit en cap moment que sonas malament es teu sexo , pero no me diras que lo de jugar a 10 no sigui una pasada , me conformaria a jugar de 8 .
Be una altra cosa en porxet m'ha dit que vol venir, aixi es que apuntel
Ja no sé si m'enrecordaré de com anava això... volia dir un parell de coses:
MOREY GAY (bé això ja ho sabia tothom, no vos ve de nou...) jajaja.
Millor pocs i bons... he vist la llista i... potser no arribam a 100 però... q cony no me fan falta 100 truquers per passar un bon dinar i un bon capvespre de trucs!!!
PIFOL apuntem pes berenar. S'ha de dur qualque cosa???
M'ho diu es garrotero.... jojojojojo a saber per què vares triar garrots... a Son Sant Marti hi havia un rastre sanguinós darrera es teu cotxe.... jo només vaig anara Platges de Muro.. i allò apuntava cap a Alcúdia....