hi ha truc a Palma?

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
toxa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 22, 2006 0:00
Ubicació: Ciutat

bones, ja duc mes d'un any per aqesta gran web i n'agradaria sebre si colcu d'aquí sol anar a colcún bar per Palma que juguin a truc, o si en sabeu de colcú...

es q encara que ja me va be jugar a la web, mai he vist jugar per Palma
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

hi ha un fil en Vull colaborar
Directori de llocs on es Juga a Truc. Fes un tomb per ahí a vore si trobes el que busques :rabbit:
Imatge

Amunt Sempre!!
toxa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 22, 2006 0:00

moltes gràcies... malauradament a n'aquell fil no he trobat la informació que demanava... si colcú sap d'un bar o local a von se jugui a Palma que ho possi allà, gràcies.
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00

Jo tambe ho vull saber...aposta vaig encetar aquest fil de "directori de llocs on es juga a truc" pero ni por esas... :no:

Gracias a aquest fil, pero, vaig poder anar a demostrar ses nostres "dotes taurinas" per ses llunyanas terras d'Ariany i coneixer a un formidable grup de personas.
S'idea era aquesta, poder aprofitar un dissabte o un diumenge sense res que fer i convertirlo en una memorable jornada truquera, compartir aficio amb altre gent i gaudir de bona companyia.

Jo tambe estic a Ciutat i cada dia mir si qualcun dels trucadors "panesillos" se decideix a posar a quin bar es reuneixen per jugar a truc, pero se veu que hi ha por... :wink:

Au, animau vos a escriure i posar a on se juga per Ciutat, i si no, ja saps Toxa, me cridas i partim cap a Ariany, que alla els gin tonics surten gratis,je,je,je

(per cert,m'han comentat que per Genova,els diumenges es reuneixen a jugar,a un bar que hi ha a prop de sa casa Gonzalo, pero no ho he confirmat encara...he fet feina els 2 derrers caps de setmana i ho tenc pendent, pero en saber cosas ho posare al fil de directoris)

Salut!!!
somereta
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dc. maig 10, 2006 0:00
Ubicació: can picafort i inca

No se si conexeu un pub que es diu POSADA DEL LORO pel marítim. Doncs allà es fan campionats de truc cada any i estan molt be. Crec que comencen en setembre o octubre. En pipiolos i jo hi participam, i tamb son pare, el seu germa i es tio. A mem si vos animau ido!

Un salud! :uep:
Respon