i ses fotos d menorca?

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

holaaa!! tenc ganes d veure ses fotos de sa trobada a menorca i com q m'han dit q ja les havien vistes, encara mes!! jaja! mafalda si no esteim ben monus no les penjis, eh! jeje! au ido! am si prest hi ha una sorpreseta!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Aaau, ja hi son! a la fi :lol:

Per cert, heu sortit molt guapos tots! M'ha agradat veurer-vos les cares, llàstima que molts no sapiguem qui són :roll:

Salut!
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: Alaior (Menorca)

Bé, per arreglar-ho, com li vaig prometre a na taya he posat els noms, en falten un parell que segur que na tts o na viciada els acabaran de posar.

Per cert, crec que no vaig ni posar que m’ho havia passat molt i molt bé en es dinar, no és que no pensi en tots voltros, tot el contrari, que després d’organitzar el dinar amb tots els menorquins era el mínim que podia fer, però vaig partir de viatge dues setmanetes per feina, però en Ulises crec que ja ho va posar pels dos. Au idò, ja queda dit, ho vam passar beníssims, i un 10 per es mallorquins que es van desplaçar fins a s’illa veïna a fer un parell de trucs, pena des mal temps, que molts es van marejar.

Ara fins sa pròxima, sigui s'illa que sigui.

Bon truc a tots
Respon