TRUQUERS MENORQUINS
hola mafaldaa!! vaig ser jo sa q me vaig despistar amb lo d dinar o sopar, pero ja ho tenc ben clar pq na viciada ja se n'ha ocupat de ben explicar-me es plans! jaja! noltrus nam corrent sa veu, crec q mes no ho podem fer, me sembla q migjorn esta enterat d lo des dinar d retruc... jajaj! en perdigot ho podria anar escampant per ferre i a poc a poc... be, q crec q serem uns quants!! (sobretot d migjorn, jeje)! au, sort i bon truc!
mafalda, te perdon q hagis dit q mus guanyaries pq has dit q som feineres i craks... i una cosa compensa s'altre... mentres es 4 sapiguem sa veritat ja val (noltrus som ses q us guanyarem amb molt d gust)! jajaja!!!
- Mafalda
- Truquer habitual
- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
EJEM, EJEM, EJEM, que tenc toseta, crec que no ho has entès bé no tts ..... jajajaja.....sereu voltros sí, tens raó, però sereu voltros ses que perdreu ..... jejejeje
Riure veig que sí que ho farem, i molt
Au, vagi bé, records

Riure veig que sí que ho farem, i molt
Au, vagi bé, records
be mafalda, ho dixarem axi... jaja! d riure riurem molt, esta a la vista!! jaja! i ell... clar, no podia ser menus i havia d dir colq coseta! jajaja!!
UEP!!Bon dia!! Xerrant amb en Nyac hem pensat que si no trobau puesto pes dinar, podriem anar a l'Excelentisim Restaurant Sa Branca (je je je), aço d'exel·lentissim, d'Es Migjorn Gran! Despres trobariem un lloc per anar a fer es truquets!! No se, es una idea!! (Pes Migjorners: As Casal o a s'AJR, podriem fer es truquets, si ho feim a S'AJR, en Nyac diu que posara una barra amb refrescos i demes!! Ok?
hola!! sa veritat es q es una altre opcio q podem tenir en compte si lo des hamilton no nagues be, ara ja ho tenim encaminat cap alla i seguiria per aconseguir-hi nar, pq no sabem fins kin punt disposariem des locals q heu dit, ja q es casal s'obra a n'es joves es caps d setmana i s'ACR no en tenc ni idea d com deu funcionar... pero bonu, quan na mafalda digui una cosa o altre ja tirarem cap a un una banda o altre! q si nam a dinar as castell tenim es port d mo b devora per fer festa fins les tantes!! jajaja!! salut i sort!!
- Mafalda
- Truquer habitual
Ahir vaig telefonar a s’hotel Hamilton.
Me van dir que per es dinar cap problema, però que per dia 14 d’abril les sales estaven ocupades, però podríem quedar en es bar sense cap problema. És a dir, dinem i anem a jugar a ses taules des bar mentre fem cafè, copa i puro. M’ha dit que a les 21.30 fan ball i hauríem de partir, però crec que estarà bé fins aquesta hora no? Són unes quantes ja.
Digueu que trobeu, així ja li podem dir a n’Obrador que ho posi a sa pàgina perquè tothom s’enteri bé. També hauríem de sabre un poc abans quants serem per reservar taula, jo tinc es e-mail des director i he quedat que li enviaria es total de persones, abans sobre tot li he de dir que sí o que no.
Per cert, una setmana després també tenien ses sales ocupades, però de totes formes crec que així anirà beníssim.
Fins ara
Me van dir que per es dinar cap problema, però que per dia 14 d’abril les sales estaven ocupades, però podríem quedar en es bar sense cap problema. És a dir, dinem i anem a jugar a ses taules des bar mentre fem cafè, copa i puro. M’ha dit que a les 21.30 fan ball i hauríem de partir, però crec que estarà bé fins aquesta hora no? Són unes quantes ja.
Digueu que trobeu, així ja li podem dir a n’Obrador que ho posi a sa pàgina perquè tothom s’enteri bé. També hauríem de sabre un poc abans quants serem per reservar taula, jo tinc es e-mail des director i he quedat que li enviaria es total de persones, abans sobre tot li he de dir que sí o que no.
Per cert, una setmana després també tenien ses sales ocupades, però de totes formes crec que així anirà beníssim.
Fins ara
Boneees!!!!
A jo me va perfecte!!!!!
A jo me va perfecte!!!!!
- Mafalda
- Truquer habitual
Val, així ja ho tirem endavant idò, jo enviaré un correu en es director dient-li que sí, i que un poc abans li direm exactament quans som perquè ens reservi una taula.
Hem d’obrir un nou fil per dir qui ve en es dinar? Per exemple, amb es títol de Primer gran dinar de truquers a Menorca, o algo així , perquè sa gent es vagi apuntant o no fa falta? Què diuen es de sa pàgina?
Hem d’obrir un nou fil per dir qui ve en es dinar? Per exemple, amb es títol de Primer gran dinar de truquers a Menorca, o algo així , perquè sa gent es vagi apuntant o no fa falta? Què diuen es de sa pàgina?
- Mafalda
- Truquer habitual
I per cert!!!
Encara hi sou a temps tots es de Mallorca per venir fins aquí a jugar amb noltros. Chichotaaaaaaa que no vindràsssssssss????? ....... jajajaja ..... no podré jugar amb sa meva parella, catxis!!!
Agafar es vaixell és un bot i podeu aprofitar es diumenge per veure Menorca.
Encara hi sou a temps tots es de Mallorca per venir fins aquí a jugar amb noltros. Chichotaaaaaaa que no vindràsssssssss????? ....... jajajaja ..... no podré jugar amb sa meva parella, catxis!!!
Agafar es vaixell és un bot i podeu aprofitar es diumenge per veure Menorca.