quiero un polar i camiseta
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Estic a Valencia i estic interesat en ferme amb un polar i una camiseta talla XL en ambos casos de rtruc.net. Per favor indicarme que tengo que hacer. Gracies per la atencion. Un Saludo, sort i peces.
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Benvolgut lafaltaenvide,
Recollim el teu interès en aquestes prendes de retruc.net, però en cada cas s'han encarregat per a grups, no per una sola persona, amb la qual cosa el preu seria superior.
El tema de l'enviament seria una despesa a afegir. Per tot això, ara mateix te sortiria bastant més car que el preu que s'ha pogut fer per a la resta, encara que no és impossible, depèn de tu.
En qualsevol cas, des de retruc.net ens hem plantejat la possibilitat d'obrir una botiga on line de productes com aquests, però de moment només és una idea. Esperem que aviat pugui ser una realitat.
Un poc de paciència.
Gràcies per compatir tantes estones amb noltros.
Salut i sort!
Recollim el teu interès en aquestes prendes de retruc.net, però en cada cas s'han encarregat per a grups, no per una sola persona, amb la qual cosa el preu seria superior.
El tema de l'enviament seria una despesa a afegir. Per tot això, ara mateix te sortiria bastant més car que el preu que s'ha pogut fer per a la resta, encara que no és impossible, depèn de tu.
En qualsevol cas, des de retruc.net ens hem plantejat la possibilitat d'obrir una botiga on line de productes com aquests, però de moment només és una idea. Esperem que aviat pugui ser una realitat.
Un poc de paciència.
Gràcies per compatir tantes estones amb noltros.
Salut i sort!
- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Idò és una bona idea!!!Queralbs ha escrit:En qualsevol cas, des de retruc.net ens hem plantejat la possibilitat d'obrir una botiga on line de productes com aquests, però de moment només és una idea. Esperem que aviat pugui ser una realitat.
Doncs vos donc una suggerència per si vos envalentonau:
Encalentidor de tasses per USB de retruc.net
Després de dinar sempre vé de gust fer un truquet, i amb un cafetó ja no te dic res. Que se refreda es cafè! no vos heu de moure de s'escritori, engegau aquest xismet per USB i l'encalenteix. Una monada.

Salut
socrates l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 10, 2007 21:16, en total s’ha editat 1 vegada.

Reputes, això es massa modern per jo
Xisco Maset 

xDD
I en s'estiu, el enfriador de bebidas! Cristo, això pareix un teletienda:
http://www.tecnoregalos.com/enfriador-b ... -1241.html

I en s'estiu, el enfriador de bebidas! Cristo, això pareix un teletienda:
http://www.tecnoregalos.com/enfriador-b ... -1241.html

- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
jocfora ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo vaig posar sa mateixa cara que vosaltres quan ho vaig trobar.Queralbs ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
Però si ho venen, supòs que serà perquè la gent ho compra.
Seguint amb la botiga on-line; Maset, recordes aquest fil?
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... ight=#2580
Conclusió: "La realitat supera la ficció"
Salut

Mestre SOCRATES, estic realment estorat, no em queda mes remei que treurer.me es capell davant tu i fer-te una reverencia en molt de gust. Joder com bé has dit sa realitat supera sa ficció, jejeje.
Si de truc en sé poc, d'informatica encara menos, Jo si que he quedat amb sa boca oberta cuan he pitjat damunt es fil que indicaves, jajaja. Aixó m'has d'ensenyar com fer-ho
, que falseres qja en sé.
No sé si per bé o per malament, pero estic content que algú m'hagui recordat ses bogueries que un moment determitat puc arribar a pensar, jaja.
Si necesites idees ja ho dirás, per feina no som massa bo.
_Will_ aquest trasto teu per s'estiu fa gelat????.
adew
Xisco MASET

Si de truc en sé poc, d'informatica encara menos, Jo si que he quedat amb sa boca oberta cuan he pitjat damunt es fil que indicaves, jajaja. Aixó m'has d'ensenyar com fer-ho

No sé si per bé o per malament, pero estic content que algú m'hagui recordat ses bogueries que un moment determitat puc arribar a pensar, jaja.

Si necesites idees ja ho dirás, per feina no som massa bo.

_Will_ aquest trasto teu per s'estiu fa gelat????.
adew