Torneig a la UIB

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Primer event!!

Entre jo i un parell d'amics va sorgir la idea d'organitzar un torneig de truc a la Universitat (al Guillem Cifre per concretar) ja que em pareix que els truquers que hi tenim per allà no són pocs...

El cas és que ja tenim més o menys pensats els dies de celebració, i també tenim el vist i plau de l'amo del bar (amb el que tenim una excel.lent relació), per tant només falta anar captant truquers amb ganes de jugar.

Hem escollit els divendres capvespres, que és quan la gent ja sol haver acabat les classes i ja té en ment la festeta de la nit... Què millor que jugar un truquet abans de partir?

Anem a les dades:

- Els divendres de 5 a 7:30 - 8:00 de l'horabaixa.

- De moment la duració és indefinida, tot anirà en funció del nombre de parelles inscrites.

- Hem fixat com a preu 5 euros per persona.

- El premi serà un bon percentatge de la recaptació, més un trofeu.

Consider que és una bona oportunitat per coneixer-mos i fer quatre rialles junts.

No fa falta dir que qualsevol persona hi està convidada, sigui d'on sigui i vagi a la Universitat o no.

Si us interessa, comentau-ho en aquest fil, deixant la vostra adreça electrònica, així com el vostre nom i el de la vostra parella.

Bé, crec que ja està tot dit, si falta alguna cosa ja la aniré afegint.

Res més per la meva part. Esper que us faci ganes.

Vagi bé!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Quin poc èxit!!

Bé, vos volia dir que això és imminent. Ho començaríem es novembre.

De veres que no l'interessa a ningú, ni de sa UIB?

Si per algun motiu trobau que ses bases no estan bé, com per exemple els horaris o que 5 euros per persona és molt o qualsevol cosa, digau-ho!!!

S'accepten propostes!!
Undertaker
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
Ubicació: Palma

No es mala idea,
es que sa veu que la gent es fica poc per aquest foro.
Aquest divendres hi ha partides?
I el premi?
el guanyador s'enduu la recaptació (es a dir 4 parelles, a 5€, guanya 80 €) o hi ha premi per el 1º, 2º, 3º.?
Ara mateix no estic segur si podré asistir o no, (sempre que hi hagués partida aquest divendres), i si n'hi ha, encara es poden apuntar?
Entre avui i demà parlaré amb la "meva" parella, i vos diré coses.
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Per fi algú es decideix a contestar. Gràcies Undertaker. Haurem de fomentar la visita al fòrum com bé dius, perquè sinó...
Undertaker ha escrit:No es mala idea,
es que sa veu que la gent es fica poc per aquest foro.
Aquest divendres hi ha partides?
Encara no. Necessitam saber el número de parelles, que de moment són quatre.
Cada dia li pec una ullada a aquest fòrum per si algú diu alguna cosa, però ja veus s'èxit que té. No sé si es problema és que no es vol participar o simplement que la gent no visita es fòrum...
Undertaker ha escrit: I el premi?
el guanyador s'enduu la recaptació (es a dir 4 parelles, a 5€, guanya 80 €) o hi ha premi per el 1º, 2º, 3º.?
4 parelles a 5 euros serien 40 euros, quantitat ridícula per a promoure res. Si per exemple comptessim amb unes 10 parelles, si que ja hi hauria una suma no molt alta però si motivadora. El segon, el tercer i el quart se'n durien premi si el nombre de parelles fos elevat, possibilitat que ara mateix no es contempla...
Undertaker ha escrit: Ara mateix no estic segur si podré asistir o no, (sempre que hi hagués partida aquest divendres), i si n'hi ha, encara es poden apuntar?
Entre avui i demà parlaré amb la "meva" parella, i vos diré coses.
Moltes gràcies Undertaker per haver-nos avisat. Per qualsevol cosa ja saps.

Una cosa si que et demanaria: xerra amb gent!! Avisa de que retruc.net existeix i de que hi trobaran informació per fer un torneig!!

Se me nota desesperat?? jjejeje... hi estic :lol:

Lo dit, que gràcies!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Jo m'apunt a ne's teu torneig! jejeje

pro a jo es divendres no me va bé!

Així que te faig una proposta. montel per un dia de vacacions, dins es nadal o si m'apures dins es pont i jo venc!

Saluuuut!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Així m'agrada jod...!!! :lol:

Gent com tu amb ganes de jugar (i de conèixer-mos) és el que cercam!!

Gràcies Bud, un altre cap a la llista. Tot i que estam lluny de celebrar-ho per una evident manca de personal, no està descartat ni molt menys. Si arribam a un nombre considerable de parelles, t'avisaré.

Queda apuntada sa teva proposta i... gràcies!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Si montes qualcuna cosa per aquestes fetxes de vespre, n'hercules i jo mos apuntam, que tenim una mica de monillo de fer trucs presencials...
maciax
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dt. des. 06, 2005 0:00

Bones!!! jo vos proposaria un bar d'Inca com a lloc presencial si els voleu organitzar per ses vacances de Nadal. L'amo és un tio collonut i hi ha un parell de taules. Això des divendres i durada indefinida, queda molt... indefinit i jo amb sa feina no sé quins divendres podria venir i quins no. si qualcú vol organitzar res, que se posi en contacte amb mi maciaxer@yahoo.es
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Estic segur de vos he de conèixer...

Maciax, qualsevol proposta és benvinguda. Et convid a obrir un fil per aquelles idees que puguis tenir, i així les podrem discutir i/o aportar coses.

Salut!
Respon