Dinar a SA CREU dia 9 de MARÇ 2013
SES COPES NO S'ENGATEN!!! PERÒ AJUDEN!!
- joaquin_isa
- Truquer novell

- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
pues nada al final no podre ir me save mal no poder estar con vosotros
joaquin_isa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 15:41, en total s’ha editat 1 vegada.
- esnoopy_26
- Truquer novell

- Entrades: 1
- Membre des de: dv. feb. 24, 2012 0:00
- Ubicació: Santa Margalidaa
Holaa a tothoom!! que encara hi ha temps per apuntar-se? si es així en pots apuntar a dos més? a jo mee fa moltes ganes venir si no hi ha res de nou jejeje
Bueno ido mos pots apuntar a jo essnoopy_26 i a n'e-pic? nose si estic escribint aixo be perque no he escrit cap vegada a n'aquest fórum jejeje esper no liarla xdd
Bé ido ens veim a sa Creu saludoos a tooots!!!
Bueno ido mos pots apuntar a jo essnoopy_26 i a n'e-pic? nose si estic escribint aixo be perque no he escrit cap vegada a n'aquest fórum jejeje esper no liarla xdd
Bé ido ens veim a sa Creu saludoos a tooots!!!
JA SOLS FALTEN DOS DIESSSSSSSSSSSSS

- fornalutxenc
- Truquer novell

- Entrades: 28
- Membre des de: ds. des. 13, 2008 0:00
perdonau me sap greu pero no puc de cap manera asistir al dinar de dissapte, esper que no causi cap contratemps
un recort per tots
tanpoc vendra voltor negre
un recort per tots
tanpoc vendra voltor negre
Baixa de darrera hora... UELLOSETINA,no vindrà.
I ARA, HAURÉ, DOESTAR UN ANY SENCER PER FER UNA ALTRE DINAR????????????

Venga Vale... No estarem un any! estarem 364 dies que vos pareix dia 8 de març del 2014 a Sa creu.. ha estat bò.... No sé si obrir el fil...

SES COPES NO S'ENGATEN!!! PERÒ AJUDEN!!
Tot i només poder estar una estoneta, he disfrutat de tomar uns cantons i veure cares conegudes... badeu, feia mesos que no collia unes cartes, ja en tenia ganes. Un 10 tot, gran dinar.