amics trukers escoltau lo k posa en joangrimalt sobre es torneo de porreres,a bons premis en metalic axi k si esteis interesats i viviu a mallorca krek k val la pena.amos venga es k venguin benvinguts al meu poble
i sort i k el sen dugui un d aki si pot eser
torneo de porreres
Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
desertor, mal amic, transfugabud_ice ha escrit:Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.

Dit aixó i ara que me e espeiat un pok MOLTA SORT

** Xisco MASET **
No som desertor mestre maset. Me apuntat amb RC66611 que amb ell vaig gonyar sa medalla d'or que duc penjada. Amb tu només gonyam sa plata. Primer premi son 500 euros i segon son 200 euros.... convé gonyar jejejejejejemaset ha escrit:desertor, mal amic, transfugabud_ice ha escrit:Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.![]()
, joer cria corps i te treun ells ulls, per aixó ni tensenyo ajugar
.
Dit aixó i ara que me e espeiat un pok MOLTA SORT, Si es aixi jo no me puk apuntar, no vull gonyar al meu compi
en voler podem nar jugar pero eee? on vulgues jejeje
AL CENTRO I PA'DENTRO!
bud_ice ha escrit:No som desertor mestre maset. Me apuntat amb RC66611 que amb ell vaig gonyar sa medalla d'or que duc penjada. Amb tu només gonyam sa plata. Primer premi son 500 euros i segon son 200 euros.... convé gonyar jejejejejejemaset ha escrit:desertor, mal amic, transfugabud_ice ha escrit:Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.![]()
.
Dit aixó i ara que me e espeiat un pok MOLTA SORT, Si es aixi jo no me puk apuntar, no vull gonyar al meu compi
Ja informareu k tal ha anat jejeje
bud_ice ha escrit:No som desertor mestre maset. Me apuntat amb RC66611 que amb ell vaig gonyar sa medalla d'or que duc penjada. Amb tu només gonyam sa plata. Primer premi son 500 euros i segon son 200 euros.... convé gonyar jejejejejejemaset ha escrit:desertor, mal amic, transfugabud_ice ha escrit:Jo ja me ne anat a apuntar avui horabaixa.![]()
.

Pero ja diuen qui barata es cap sa grata i

SUERTE apanyero
** Xisco MASET **
De veres esta confirmat lo des torneig de truc de porreres
el divendres 13(VIERNES13
)A LES 17:30,nomes volia estar segur perque tenc es programe de ses festes des poble i NO consta
Es prega confirmacio!!!
Bones Festes
,

Es prega confirmacio!!!

Bones Festes

- cocarroi10
- Truquer novell
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. març 18, 2011 0:00
Bon dia senyors, com sabreu avui hi ha un torneig a porreres, a nes saló de joc, qualcu me podria dir exactament on és? gracieeeeees