boicot contra lafaltaenvide
- cibermajete
- Truquer novell
- Entrades: 15
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 0:00
Pues nada despues de mucho pensar y darle vueltas al coco he llegado a la conclusion de que por muchas partidas de valenciano que juegue jamas podre coger a lafaltaenvide, por tanto he creado en mi mente un plan macabro para desvancarlo de la 1ª posicion, y queria ayuda para crear un grupo de apoyo, por tantocomento mi plan, seria que el bueno de obrador expusiese su contraseña y nuestro grupo de boicot jugase un dia uno y otro otro con el nick de la faltaenvide y se dejasen perder, a todo esto, debo añadir que por la ayuda invito a unas copas, bueno para inscribierse en el grupo solo pido una donacion de 50 euros, gracias
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
hombre seguent de ses espasetes jajaja tornam estar a lo mismo.
no te merit,NO TE MERITTTTTTT!!!!
ESO HUELE,a nes mallorqui casi va pasar lo mateix pero no les va anar be:
tot es va acabar quan un grup terrorista les va amenasar jajajaja i llevors deien q era aleatori.
no te merit,NO TE MERITTTTTTT!!!!
ESO HUELE,a nes mallorqui casi va pasar lo mateix pero no les va anar be:
tot es va acabar quan un grup terrorista les va amenasar jajajaja i llevors deien q era aleatori.
- lafaltaenvide
- Truquer expert
Aiaiai, a vore si ara al saber lo llamamos suerte
Per cert , cuant de temps fa que un opositor no es lider de res?
en envida era copero, i el de ara es radical....
Cada dia es sembleu mes al Madrid, mucha estrellita i despres no guanyeu res.
jo de vosaltros ficharia a MOUTRUQUIÑO a vore si....

Per cert , cuant de temps fa que un opositor no es lider de res?
en envida era copero, i el de ara es radical....

Cada dia es sembleu mes al Madrid, mucha estrellita i despres no guanyeu res.
jo de vosaltros ficharia a MOUTRUQUIÑO a vore si....

- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
- cibermajete
- Truquer novell
Pensandolo mejor, donativo 10 euros

- lafaltaenvide
- Truquer expert
No si jo no subestim res, el que dic es basat en els fets.collonsdepuput ha escrit:No subestimes a un rival... mira sense jugar cap partida nomes de rentes i ja estic a nes TOP10 i en ayayay ja ve en força....
...
No eu respost la pregunta.... Cuant fa que un garroter no es lider de res?
Molt de bla bla bla pero forment ni un grá.....

- lafaltaenvide
- Truquer expert
Badw... jo trob que aquest Sibermajo es totalment OPOSITOR a nen Lafalta..
mem si hauriem de pensar en nous fitxatges perquè ultimament tenim la plantilla baixa de fondos.. entre canteranos cedits i veteranos k pengen les botes..
Badwwww que en feia de temps no sabia jo den Collonsdepuput.. tesorero sin tesoro jajajaja.
No idoi mem. Jo també eu trob que es ben hora de revolucionar un poc això.. cagoncristo de crisis ara no som SeSeERRe jo. Nesesito 30 €rillosss!!
Be idoi lo ke vos deia k axo està mort una altra vegada cony, es ben hora d'estirar un poc la cosa eh?? AU PROTESTO PK ES BEN HORA DE POSAR LES COSES FORA ORDRE

Badwwww que en feia de temps no sabia jo den Collonsdepuput.. tesorero sin tesoro jajajaja.
No idoi mem. Jo també eu trob que es ben hora de revolucionar un poc això.. cagoncristo de crisis ara no som SeSeERRe jo. Nesesito 30 €rillosss!!
Be idoi lo ke vos deia k axo està mort una altra vegada cony, es ben hora d'estirar un poc la cosa eh?? AU PROTESTO PK ES BEN HORA DE POSAR LES COSES FORA ORDRE
tranki CIBER, aixó mateix me pasa a mi i no hi ha manera de ser el darrer, es puta TOMEUFS sempre me fot el puesto
.
tal vegada podriem fer una aliança
per derrocar als susodichos opresors/dicatadors/maleantes/usureros........... de sa nostra , si nostra real posició.

** Xisco MASET **
- cibermajete
- Truquer novell
Si si sera cuestion de hacer alianza, yo te ayudo con tomeufs y tu con jose, a ti no te cobro el donativomaset ha escrit:tranki CIBER, aixó mateix me pasa a mi i no hi ha manera de ser el darrer, es puta TOMEUFS sempre me fot el puesto.
tal vegada podriem fer una aliança
per derrocar als susodichos opresors/dicatadors/maleantes/usureros........... de sa nostra , si nostra real posició.