I LA TROBADA D'ESTIU?????????

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

mem q passa aki??? esto está dejado de la mano de dios!!!!!! cada any per juliol es fa una trobada a les torres d'ariany i enguany ni s'en parla, ni es veu cap moviemtn NI NA DE NA HOSTIA!!!!!!!!!!! mem si espavilam!!!!
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:few: :few: :few: :wink:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

:-/?
Imatge
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

:||: :||: M:-) M:-) X:) X:) :scratch: :scratch:
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:shift: que quedi entre noltros i d'aixó :ssh: :ssh: pero com a primicia estiuenca vos puk dir que e sentit que deien que no diguesim perque sempre tot se sap i se conta a senreves de com sa sentit a dir i sobre tot si lo primer que han dit es no o diguis pero o sé de bona tinta :few:

:doh: :doh: crec que com sempre me som acostat a "los cerros de Ubeda" i no e dit res en clar :||: :||:

Bé ido lo que e senntit i no ho repetigueu, :uep: enguany no se farà a ses torres d'ariany sino a sa Torre de Sa Dragonera, tot un cap de setmana de camping amb ses serquentanes i cualque mussol per ensenyar a jugar a truc, que segur no dirà res pero si fitsarà de com se juga. :liar: :liar:

Bueno part de cupa de que me hagui enrollat tant es :sh: :sh: , perque volia fer un truc :||: :||: i no HAY NADIE QUE VULGUI JUGAR AVEC MOI :doh: :doh:
** Xisco MASET **
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

:few: :few: :few: :few:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Respon