Marató de Truc a Inca "Club de Truc Es Cos"

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
EsCos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 01, 2008 0:00

Els propers dissabtes dies 3 i 10 de octubre es celebrarà una Marató de TRUC al CLUB DE TRUC ES COS a Inca.

El preu d'inscripció serà de 20€ per persona amb sopar de truquers incluït.

Pròximament incluiré els premis que vendran en funció del nombre d'inscrits i d'altre ajudes.

El telèfon per més informació és el següent: 971-88-05-66 (demanau per en Miquel i telefonau per la tarda).

Pàgina web: www.musicbarescos.com

Au, animeu-vos a participar-hi!!
Macguiver
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 0:00

Nomes es jugarà dia 10 de octubre, animauvos serà divertit i despres sopar hauren de fer 4 beures
Macguiver
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 0:00

:cry: :cry: Amem :scratch: que no s'apuntarà ningú, que jo estic apuntat o sigui que la marató serà facileta, vamos animauvos serà divertit. :pray: :pray:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Jo tenc por :cry: :cry:

i a mes per llucmajor començen ses fires :few: tot son excuses :O) , si pogués venir ja hauria fet renou, pero que es dia 3 o dia 10 o totdos

sort per els participants i sobre tot per tu macguiver com a primer delegat i representant del nostre grup :uep: :uep: COPES AMUNT :uep: :uep:

:ditr: :ditr:
** Xisco MASET **
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

Jo com a cap de recepcio de ses copes :dance: :dance: vendria a jugar, a mes que me cau aprop, PERO, m'agafa en pont del Pilar :||: :||: mals dies, x això no hi podre anar, xro els que hi vulguin anar, vos puc dir que a Inca hi ha molt bons trukers :few: :few: i que pasareu gust de participar-hi.
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
Respon