Dinar a Sa Fonda de Lluc dia 19 de Setembre

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Trukito
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 34
Membre des de: ds. gen. 03, 2009 0:00
Ubicació: Jo som du Moll

Aix quina pena no poder venir :doh:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

pacotorres69 ha escrit::salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

Un bon dinar acompanyat amb molt bona gent. Se pot demanar res més?

Ja tenc ganes de veure les fotos que ens varen fer!
:clap: :clap: :clap: :think: pero hauries pogut dir algo respecte a ses COPES :few: :few: , jo que sé per exemple, despres de un bon dinar .... :think: acompanyat de bones COPES plenes de vi.

....amb molt bona gent :study: , aqui si que has quedat bé de no dir res de COPES, ja que en GUTI et talla els Ous i més si xerassis bé :few: i de ses fotos :doh: :doh: no pensarem a fer cap foto a cap COPA :doh: , encara que fos de jugar a petanca o a mus. <:o)> <:o)> .

després d'aquesta breu intervenció amb pla amistós i de rialla, dir i aplaudir al nou amic HEMET per sa seva organització, enhorabona a sa cuina també ja que es dinar va ser :ditr: ben bo :eh: i aqui si trukito una pena no poder venir :doh: te varés perdre un bon dinar :doh:

Jo particularment agraïr s'influencia :few: també del nou amic "Granera".

Bé dit tot aixó un plaer de haver conegut a nova gent i d'haver pasat una estona agradable amb tots els assitents.

P.D. Ni va haver quatre :scratch: que la agafaren llarga :few: , pero que llarga, llarga, i casi csai sense beure.
i com que estavem a un lloc públic puc dir un dels comentaris que se varen sentir. :O) :O) "Jo no men vaig d'aqui fins que li hagui gonyat una partida :||: :||: "
Aixó si es secret de confesió, étic i moral no me permet revelllar els implicats :few: .
** Xisco MASET **
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

un que no sap jugar a truc ha escrit: P.D. Ni va haver quatre :scratch: que la agafaren llarga :few: , pero que llarga, llarga, i casi csai sense beure.
i com que estavem a un lloc públic puc dir un dels comentaris que se varen sentir. :O) :O) "Jo no men vaig d'aqui fins que li hagui gonyat una partida :||: :||: "
Aixó si es secret de confesió, étic i moral no me permet revelllar els implicats :few: .

:few: :few: :few: :few:
kamuka
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 0:00
Ubicació: SON FERRER

:scratch:

fotos
:think: <:o)> <:o)> <:o)> <:o)> <:o)>
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

kamuka ha escrit::scratch:

fotos
:think: <:o)> <:o)> <:o)> <:o)> <:o)>
Ses fotos ja estan penjades a la galeria d'imatges, :ditr: Senyor obrador.
Una penada per enviarles, me va costar 10 mails :oops: :oops:
jejejjejeje
Ale a veurer-les a veure q tal X:) M:-)
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Han quedat una monada! :clap: les vaig haver de redimensionar. En tornar-hi, per enviar-les sense problemes, les pots fer tornar petites abans d'enviar-les, així pesen menos i arriben millor :ditr:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Respon