apuntin a en.. XESK!
salut i radicalisme!
Trobada d'estiu '09
Olaaaaaa!!!! Podeu apuntar en queli, ara no se ben be si és queli o quelipuntaso, però be apuntau-ne un des dos i ja vos aseguraré quin és!! Gràciessss
podeu apuntar
Rama i Caimarienca
a6
Rama i Caimarienca
a6

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Si encara soc a temps, m'agradaria assistir aquesta trobada!!!! Nomes dinar i dos trucs. Asis!
Ja esta confirmat!!! No és en queli, és en quelipuntaso! Gràciesssss, i perdó per sa confusió!!!!!!!!
- envinagrat_2
- Truquer novell
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 0:00
Apuntau Polla en VinagrEEEEE !!!
Fins dia 18

Fins dia 18

Bones, pots apuntar sa bessonada Sollerica. PAPAGALL I MCD. Fins dia 18
i salud a tots/es.

i salud a tots/es.

Bones, ens agradaria apuntar-m'hos a n'en fadri i puret gracisss..
Au, apuntaa
na nure i na nairam, i aprofit per convidar-vos a les festes de Pollença a tots i totesssssss!!!!!!!
:8
na nure i na nairam, i aprofit per convidar-vos a les festes de Pollença a tots i totesssssss!!!!!!!

bones
ens podeu apuntar a en Basa i Natruques
Grasis i fins dissabte!!!

ens podeu apuntar a en Basa i Natruques
Grasis i fins dissabte!!!

mirau mestre Obrador, kina feta no ma pasat: dia 18 de juliol
dinar a ses torres , jo encantada ,no tenia res, ( i s'homo enganat), au ido, ja tenia es dia mes feliç del mes!!!!!!.
IDO NOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! teng un dinar ke no pug fallar de cap manera( potadetes i rabietes) i una comunio al horabaixa ( mes potadetes i rabietes )
aixi que, mestre Obrador, me queden sis mesos per resar i fer bonda, perque no me surti CAP imprevist ( rosari pasat ), per el dinar de ses
torres, que , esper, confii i preg, tengueu a bé organitzar per el mes de gener del 2.010.
De totes maneres dia 18 tots es meus pensaments estaran amb voltros.
Se despedeix de vosté i de l'equip dels moderadors ( copes, akesta es per tu), una monja caiguda en desgràcia.
dinar a ses torres , jo encantada ,no tenia res, ( i s'homo enganat), au ido, ja tenia es dia mes feliç del mes!!!!!!.
IDO NOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! teng un dinar ke no pug fallar de cap manera( potadetes i rabietes) i una comunio al horabaixa ( mes potadetes i rabietes )
aixi que, mestre Obrador, me queden sis mesos per resar i fer bonda, perque no me surti CAP imprevist ( rosari pasat ), per el dinar de ses
torres, que , esper, confii i preg, tengueu a bé organitzar per el mes de gener del 2.010.
De totes maneres dia 18 tots es meus pensaments estaran amb voltros.
Se despedeix de vosté i de l'equip dels moderadors ( copes, akesta es per tu), una monja caiguda en desgràcia.
Apunta barona,malgaroth y joenvit,no es seguro del todo pero mas vale estar apuntados