apuntin a nu sr. lapmayor
gràcies!
Trobada d'estiu '09
ay quina rabiii!!! justament aquest cap de setmana del juliol seré a Menorca a ses festes de's Mercadal. no podré venir... Amb ses ganes que tenia de donar dues clases de truc juntament amb mestre masset... ais ais
ara me passaré per s'altre fil pq almanco me faceu sa camiseta!
saluuuut i que vos ho passeu molt bé
ara me passaré per s'altre fil pq almanco me faceu sa camiseta!
saluuuut i que vos ho passeu molt bé
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Olaaaaaaaaa!!!! Ens podeu apuntar a na xifo i a jo. Gràciesssssss
- estel-caparrut
- Truquer habitual
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
Bueno, un cop ha sortit el programa de festes del Carme he pogut comprovar que no hi ha res que ens obligui a quedar al poble el dia del dinar, així que si no et sap greu ja ens pots apuntar a Asdoro i a jo!
Quines ganes de tornar a veurens, i això que no fa tant però sempre quedem amb ganes de mes!
SALUT I RADICALISMEEE

SALUT I RADICALISMEEE

Jo no se si apuntarme o esperar. Estic fent una serie de gestions amb posibles "taxis" per poder venir pero encara no esta clar del tot... Apuntem i si no pogues venir ja avisaria
Mestre cuatre de nous que volen gonyar molts de trucs:
- Kito42
-MiquelB
-Pau
-Xim
- Kito42
-MiquelB
-Pau
-Xim
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
42 i subiendo...TONINO ha escrit:I COM POTS VEURE TAMBÉ AL DINAR PROGRAMAT A SES TORRES PER JULIOL DE ESSER CASI UNS 90 PAX, ARA NOMES VAN DE MOMENT UNS 26??

- puck
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: dc. gen. 31, 2007 0:00
- Ubicació: Sencelles - Mallorca
Jo també me podeu apuntar. Aquesta vegada, potser vengui sense en Losella, però com que he estat bon alumne, ja me pot deixar totsol.
El que li demanaria a nen Capdemul és que canvii d'una vegada de glosa, o és que només en sap una i la repeteix cada vegada. Jejejejjejeje

El que li demanaria a nen Capdemul és que canvii d'una vegada de glosa, o és que només en sap una i la repeteix cada vegada. Jejejejjejeje

- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
Bernatmano i Ynaira.
Mos veim.
Mos veim.