Collons que no he pensat a dir si voliem carn o peix !!!!!
Doncs apuntau 1 de Carn x PiC i 1 de Peix x Davor. Xd
Primer gran sopar de retruc.net
Bones . Serem 3 .MUL ; TONIO ; COCOTIN .
Tots 3 menjarem Entrecot.
Mem si vos animau , i som molts a nes soparillo.
Adeu i fins Divendres
Tots 3 menjarem Entrecot.
Mem si vos animau , i som molts a nes soparillo.
Adeu i fins Divendres
Jo també hi seré
Una de carn de volta i volta per jo.
Au fins divendres!
Dueu cartes que no han de faltar taulades de joc 
Per cert.... a quina hora és

Una de carn de volta i volta per jo.
Au fins divendres!

Per cert.... a quina hora és

- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
bones, nosaltres serem:
espardenya........carn
caparrut.............peix
coranteputes......carn
valunou.............carn
collondepuput.....carn
serem alla divendres amb una setade grossssaaaaaa
dew i fins divendres.
espardenya........carn
caparrut.............peix
coranteputes......carn
valunou.............carn
collondepuput.....carn
serem alla divendres amb una setade grossssaaaaaa
dew i fins divendres.
Bones, nosaltres serem 2 na Linadiscount i en TofolBo.
Na lina menjara peix i jo carn (mig fet).
Au idò fins divendres si deu vol.
Na lina menjara peix i jo carn (mig fet).
Au idò fins divendres si deu vol.
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
Tots volem tita, que es peix no fa paJove ha escrit:Bones. Nosaltres no ens perdem cap festa, definitivament serem tres. Ja ens direu el preu. AYAYAY; ESTORNELL; EL-PASIFICADOR.
Adeu i fins divendres.
jo i rc no mos perdrem es sopar!
jaume es segons clasificats des torneig sen pudien dur doble postre trob, jejejeje
jaume es segons clasificats des torneig sen pudien dur doble postre trob, jejejeje
- Mafalda
- Truquer habitual
- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
Bones, bones, bones trucadors
Ja m’agradaria venir, però ara a l’estiu és complicat, per aquí a Menorca tot són festes i no hi ha temps, però ben cert que si en feu un altre al hivern o a sa tardor jo m’apunto, ja n’hi ha més d’un que ens ha ofert la casa per dormir. Me feia il•lusió conèixer a alguns de vosaltres com ara ses dues noies, na toninaina i na TaYa, i des joves no diré noms per no haver gelosies .... jejejee.... que n'hi ha uns quants .... bonu, al menys diré que m’encantaria conèixer es meu “prefe”, en chichota, que segur ha de ser un bon element, o no? ..... avam que diuen els altres.
Penseu en fer moltes fotografies per posar-les en el fòrum.
De part de en ULISES i meva que xaleu molt en es sopar, des d’aquí farem una pomada a sa vostra salut.
Ja m’agradaria venir, però ara a l’estiu és complicat, per aquí a Menorca tot són festes i no hi ha temps, però ben cert que si en feu un altre al hivern o a sa tardor jo m’apunto, ja n’hi ha més d’un que ens ha ofert la casa per dormir. Me feia il•lusió conèixer a alguns de vosaltres com ara ses dues noies, na toninaina i na TaYa, i des joves no diré noms per no haver gelosies .... jejejee.... que n'hi ha uns quants .... bonu, al menys diré que m’encantaria conèixer es meu “prefe”, en chichota, que segur ha de ser un bon element, o no? ..... avam que diuen els altres.
Penseu en fer moltes fotografies per posar-les en el fòrum.
De part de en ULISES i meva que xaleu molt en es sopar, des d’aquí farem una pomada a sa vostra salut.
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Obrador,
Ja has vist què diu na Mafalda, així que a veure si quan hagi espassat aquesta calorada insuportable en podem fer un altre i s'hi apunta una barcada de menorquins.
Fotos esperam fer-ne, però els de Menorca també n'heu de penjar al fòrum, ... no voldrem estar en desavantatge
.
Per cert, Mafalda, si t'hi fitxes, al fil de "vaja quina pandilla" hi ha una foto on hi ha en xixo, i qualcú va dir que és el 3r per l'esquerra
.
Au mem, que aquesta web encara se convertirà en un Club del Gourmet, amb tant de parlar de sopars.
Salut i sort, truquers.
Ja has vist què diu na Mafalda, així que a veure si quan hagi espassat aquesta calorada insuportable en podem fer un altre i s'hi apunta una barcada de menorquins.
Fotos esperam fer-ne, però els de Menorca també n'heu de penjar al fòrum, ... no voldrem estar en desavantatge

Per cert, Mafalda, si t'hi fitxes, al fil de "vaja quina pandilla" hi ha una foto on hi ha en xixo, i qualcú va dir que és el 3r per l'esquerra

Au mem, que aquesta web encara se convertirà en un Club del Gourmet, amb tant de parlar de sopars.
Salut i sort, truquers.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:

Mes que un club de gourmets, crec que pareixerem un club de frikis. Ja mos imagin, tots amb la camiseta verda (o blanca) menjant com a simios i frissant d'acabar per fer trucs

Un altre que s'apunta des de Llucmajor:
Pere: Carn
Això serà una festada!

Pere: Carn
Això serà una festada!