Dinar + Torneig de Nadal a Sta. Eugènia

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 56
Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00

Després de sa trobada a Sta. Maria, volem propasar una trobada a Sta. Eugènia, que es va suspendre.
Sa trobada es fará dia 20 de desembre, i quedarem devers la 13:00. El dinar será a les 14:00 i será arròs brut i frit de matances amb postre, aigua i vi.

Important: El dinar hauria de ser puntual ja que aixi els que vulguin anar al karting poden compaginar ses dues coses :D

Es celebrará al polideportiu de Sta. Eugènia, per tant si teniu infants, podrán pasar el dia al costat de camps de futbol de gespa, camps de tenis, basquet, etc i ademés el propi polisportiu te Castells inflables que son gratuits.

En acabar el dinar, es prepararán les taules, i començarem a fer trucs.

Es lloc es bastant ampli, pero com sempre hi haurá un limit de participants. El preu serà de 21 euros, i per variar un poc i donar un poc de motivaciò als jugadors, hi haurá 3 premis per les tres primeres parelles del torneig de Nadal

1 premi: PANERA DE NADAL
2 premi: 4 Plats de Disseny
3 premi: 2 bolis amb estoig

PER MES INFORMACIÓ CRIDAR AL 685 84 34 26

Esperam que vos apunteu i contar amb el màxim de gent posible.
Llista de Assistents

1-Sportsalom
2-Tomás
3-Papagall
4-MCD
5-Fadrí
6-Puret
Sportsalom l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 05, 2008 22:28, en total s’ha editat 9 vegades.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Coincide con la quedada de karts... :think: .No se como estara la cosa,ya te dire mas adelante
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Sportsalom ha escrit: 1 premi: Lote de botellas de vi
2 premi: 4 Plats de Disney

Disney?? :lol: :eh: :eh: :eh: :eh:

O Diseny??
Imatge
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

capdemul ha escrit:
Sportsalom ha escrit: 1 premi: Lote de botellas de vi
2 premi: 4 Plats de Disney

Disney?? :lol: :eh: :eh: :eh: :eh:

O Diseny??
jajajaaj ja esta corregit, volia posar disseny

Volia posar sa quedada per gener, pero son els examens de la Universitat, i molta gent no podria venir, aixi que abans de ses festes de nadal pot ser un bon dia.
Logicament, Capdemul cont amb tu.
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

SI Teniu qualque dubte cridau al 685 84 34 26
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

Es premi será una panera de Nadal, així es mes complet que lo des Vi.
:d
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

Apuntarvos rapid, ja que sha de comanar sa panera de Nadal.
Gracies
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

sa panera ja esta comanada :D
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

A veure magradaria sabre una cosa

Per quin motiu sa gent no s´apunta?
per es dia que es?

Voleu que ho canvii

Saltre trobada ja habia aparaulat un viatge amb una agencia de viatges, aquesta he comanat una panera, i despres no s´apunta NINGU.
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

Jo crec q es perque les feim massa espeses. No se, tambe cauen en festes de Nadal casi. Particularmet me va agradar la que montares l'altre vegada.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Si, mestre SportSalom, opin un poc com en Pesero, és una mala data. Pensa que sa gran majoria de gent deu haver agafat vacances... A part que cau aferrat a la diada que es va fer a Santa Maria... Atrasala si de cas un poquiu i així pentura anirà millor.

Salutacions :salut: .
clepin
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 13, 2006 0:00

JO JA TE VAIG DIR Q TENIA SOPAR DIVENDRES I SOPAR DISABTE .
CREC QUE QUI MAS QUI MENOS LI PASERA LO MATEX
NOSE SI TE CONVE PROPOSSARLO MES ENDEVANT Q ANIRIA MILLOR PERO TU MATEX.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Hombre yo si no fuera por los kars iria pero todo no puede ser,como mucho pasar despues a hacer dos partiditas,por lo demas supongo que es un poco de todo,kars,fiestas....si lo puedes atrasar creo que sera mejor,pero tambien ten en cuenta que de aqui a poco sacaran la comida de invierno de la pagina tambien...
Imatge
Sportsalom
Truquer novell
Truquer novell

A veure jo vos entenc, pero mheu dentendre a jo, Vaig proposar una trobada a santa eugenia, i despres se va proposar sa de santa maria el mateix dia, jo ja habia fet un cartell, habia anat a una agencia de viatges per aparaular un viatge, i diferents premis, pero al final sa gent va preferir anar a Santa Maria, i vaig anular sa trobada.

Després la vaig proposar abans de Nadal, perque en Nadal sa gent sol tenir mes compromisos, i en gener molts d´estodiants tenen examens, i vaig pensar que dia 20 era un dia adequat.

Per tal de motivar un poc a sa gent vaig decidir posar 21 euros de preu (20e dinar i 1 euro per comprar una panera de Nadal i així els guanyadors tenguéssin un detall per haber guanyat. Sa panera ja esta comanada i pagada.

I ara me veig amb sa obligació de suspendre sa trobada, perque ningu s´apunta.
També el que me sap greu es el fet d´anar dues vegades al mateix lloc i tenir que cancelar el sopar, aixo es el que realment me sap greu.

Jo no culp a ningu en concret, nomes faltaria, pero me sent un poc decebut, perque proposar dues trobades i tenir que suspendrerles me sap greu.
Demanar disculpes a nen MCD I papagall que a ses dues trobades shan molestat a posar-se en contacte amb jo per poder quedar.
Inclús vaig pensar adelantar un poc es dinar, perque els pilots des kartings poguessin venir.

En fí, després de sa primera trobada me vaig quedar amb ses ganes de fer-ne una mes grossa, i quan vaig trobar que l´amo des polideportiu me deixava els dos pisos, i totes les instalacions per noltros, no se, me va fer ilusió, i quan em vaig moure per conseguir premis, etc, i despres veure com sa resposta ha estat nula me sentit frustrat.

Ara, el mes que ve hi ha sa trobada general de retruc, si me senvant voleu que sa trobada de Sta. Eugenia es faci, es fará sense cap problema.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Por mi claro que si,me sabe mal por todas las molestias y el tiempo que habras perdido,se ve la buena intencion. :clap:
Imatge
Respon