Bones a tots,
Després de l´exit de la trobada que es va fer a Sta. Eugènia, la gent del poble es va interesar per aquest tipus de event, etc i ho va trobar interesant, i un amic meu me va comentar sa idea de fer una trobada on sa gent del poble pogues apuntar-se, tothom que volgués.
El lloc seria el poliesportiu de Santa Eugènia, ja que el bar on es va fer l´altre trobada, era gaire petit. El poliesportiu té unes instalacions bastant bones, ja que si teniu fills, poden pasar un dia al costat de camps de futbol de gesta, tenis, castells inflables, etc…
També hem decidit posar premis, per incentivar a sa gent a que participi, i tambè perque ens va sabre greu que els guanyadors no tenguessin cap obsequi després d´haver guanyant; tot i que lo important es participar i sobretot a n´aquestes trobades, on nomes estarhi, ja hi val la pena, pensam que un premi incentivará a sa gent.
Per a dur a terme aquesta idea contam amb tots voltros, tant els qui vareu venir a Sta.Eugènia el dia 27 de septembre, com els que per una cosa o per una altre no poguereu venir. Aquí es limit de places seria de 80-90 persones
El premi si no hi ha res de nou será un viatge o be un bono per un cap de setmana a un hotel de luxe amb spa.
Tambè hi haura premis per la segona, tercera i cuarta parella.
Esper contar amb tots vosaltres
Nova quedada
- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Es dia si no hi ha res de nou será es dia 22 de novembre
Axo esta molt bé eh???
Si necessites res ja ho saps

Si necessites res ja ho saps
Molt be,molt be.
Au ido ya puedes apuntarme,supongo que mas adelante ya conoceremos mas detalles.
Au ido ya puedes apuntarme,supongo que mas adelante ya conoceremos mas detalles.

jo esper k ens deixen... jo vull jugar! wuajajajaja

mem si mos dejeran asistir enekest
saraoooooo
CUCOGAS ER_DAMII Y KAMUKA
- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Bueno genteta vos explic mes novetats, sha fet una web per sa quedada de dia 22 (www.truc2008.com)
Alla sa gent es pot apuntar, pero sa gent de retruc com sempre es pot apuntar aqui.
El tema que estic intentant baixar es el preu, en teoria seria 20 dinar + 7 inscripcions (ja que els premis serán bons
El primer premi tendrá 400 euros per gastar en qualsevol viatge, i s´agencia de viatges es portará be i deixará triar dies, destí etc... També es podria canviar per hotels de luxe a Mallorca.
Es segon premi será un lote de botelles de vi, pero una cosa, a sa final no val deixarse perdre, per guanyar es vi eh borrachuzos?
També al acabar hi haurá una ceremonia de premis amb l´espeaker que esteia a Son Moix, i donará bastant d´ambient.
Alla sa gent es pot apuntar, pero sa gent de retruc com sempre es pot apuntar aqui.
El tema que estic intentant baixar es el preu, en teoria seria 20 dinar + 7 inscripcions (ja que els premis serán bons

El primer premi tendrá 400 euros per gastar en qualsevol viatge, i s´agencia de viatges es portará be i deixará triar dies, destí etc... També es podria canviar per hotels de luxe a Mallorca.
Es segon premi será un lote de botelles de vi, pero una cosa, a sa final no val deixarse perdre, per guanyar es vi eh borrachuzos?
També al acabar hi haurá una ceremonia de premis amb l´espeaker que esteia a Son Moix, i donará bastant d´ambient.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
joder macho!
amb lo currada que esta la diada aquesta i jo no i podre asistir
si per u diaris posa: un jove sa suicidat... sere jo! xD
bé, esper que vagi mol be la quedada!
SALUT I RADICALISME!
amb lo currada que esta la diada aquesta i jo no i podre asistir