En teoria, es qui compren sa camiseta vendran a nes dinar, per tant es podria pagar tot allá mateix.
Si qualku compra sa camiseta i despres no va a nes dinar, si que shauria de fer responsable de pagar la camiseta, ja que al ser baix comanda nomes se farán ses qui estiguin comanades.
Si qualku esta interesat amb la camiseta pero no pot anar o no li va be anar a sa trobada, tb la pot comprar, jo li podria mandar per correu, sense cap problema
Trobada STA. EUGÈNIA 27 Setembre (FINAL)
Bon dia!!!!
Doncs jo soc una d'aquestes, encara no se segur si podrem venir o no però si que em faria ganes tenir com a minim una camiseta.
De moment si voleu apuntar 2 camisetes amb nick.
Home: talla S nick: twin
Dona: talla M nick: maria1986
Crec que dilluns que ve ja confirmare si realment venim a la trobada o no
Doncs jo soc una d'aquestes, encara no se segur si podrem venir o no però si que em faria ganes tenir com a minim una camiseta.
De moment si voleu apuntar 2 camisetes amb nick.
Home: talla S nick: twin
Dona: talla M nick: maria1986
Crec que dilluns que ve ja confirmare si realment venim a la trobada o no
- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Perfecte Maria, noltros agafam nota de sa camiseta, en cas de que venguis a sa trobada, te la donariem alla, en cas de que no poguessis venir, ja ens posariem d´acord.
Quin tipo de camiseta vols? sa qui esta a nes foro. (blanc i negre) o vols un top mes femení?
Venga encantat
Quin tipo de camiseta vols? sa qui esta a nes foro. (blanc i negre) o vols un top mes femení?
Venga encantat
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
molt bé esport salom, però tinc un petit dupte, a la camiseta, el nik on es posarà¿?
a darrera com u jugadors de futbol, al braç, a davan, damunt el cor..
grasies mestre
a darrera com u jugadors de futbol, al braç, a davan, damunt el cor..
grasies mestre

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

doncs :m no se.
Eu deix al teu gust, supos que amb un toc mes femení, no?
Com les altres per dones que facis
Eu deix al teu gust, supos que amb un toc mes femení, no?
Com les altres per dones que facis
- Sportsalom
- Truquer novell
Vale Maria, quan mes dones me comanin camisetes, entre totes es decideix.
Guti pues mira, es nom feia contes posarlo al darrera, tipo futbolita, pero si teniu un altre sugerencia es pot canviar.
Gracis a tots per la colaboracio
Guti pues mira, es nom feia contes posarlo al darrera, tipo futbolita, pero si teniu un altre sugerencia es pot canviar.
Gracis a tots per la colaboracio
Au, Mateuet. Apunta'm també a mi. Que a l'instant no vos coneixeré i això no pot ser. Hi ha certs elements perillosos que assisteixen a l'event i han d'anar fermats curt. I si no els vetla qualcú, poden fer un desastre
Fins aviat.

Fins aviat.

apunte si es pot a er_damii

cucogas l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 10, 2008 21:13, en total s’ha editat 1 vegada.
Bé Mateu, com t'haurà informat el gran Sonse, nosaltres encara no sabem si anem. Si anarem, seriem: Sonse, Nardo, Pallorfa, Arrosianguiles i Amunt. Crec que de moment no valdria la pena que ens apuntarem ja que no ho sabem cert. Ja et dirà Sonse algo x u msn. Ens podriem apuntar només uns dies abans del Gran event ? Crec que dic en nom dels 5 Personatges que he mencionat que s'abstenen garrots, navalles, objectes punxants ........... que puguen fer perillar la nostra integritat física. Un abraç mestre
Bones a tothom.
Apuntau-me a nes dinar.
Salut a tots.
Apuntau-me a nes dinar.
Salut a tots.
Copes, refrescs no estan inclosos
Capdemul, això ho dius per jo que els refrescs no estan inclosos?
Encara no sé si podem venir, però si sols per jo no estan els refrescs inclosos m'ho pensaré...
SALUT I RADICALISMEEE
Capdemul, això ho dius per jo que els refrescs no estan inclosos?

Encara no sé si podem venir, però si sols per jo no estan els refrescs inclosos m'ho pensaré...
SALUT I RADICALISMEEE
- Sportsalom
- Truquer novell
Capdemul apunta a nen Menditauja que vendra amb un amic seu que es diu Tomás.
2 participants mes
2 participants mes