Anireu a l'acampallengua?
Jo tenc una "pregunta per vostes": per que retruc.net no anuncia tots aquests events de caire cultural que esdevenen a les Illes? ja es hora que retruc.net es mulli, no ho trobau?
Crec que retruc.net es la prova viva que catalunya, comunitat valenciana i illes balears parlen una mateix llengua, si no, com explicau que usuaris d'origen tan diferent s'entenguin, si no parlen la mateixa llengua?
Visca la terra!
Fes-te enfora becadeta
que no és hora de dormir.
Ara me pega soneta
qui ho havia de dir.
Fes-te enfora becadeta
que no és hora de dormir
Vou veri veta, Vou veri vou
te’n vas soneta i no fas renou
Vou veri veta soneta fuig
per l’escaleta direm arruix
No veus que la nostra terra
te demana deixondit
I que al fons de nostra entranya
ja comença a pegar crits
Això que en diuen Espanya
ja fa temps que està podrit.
Sa podridura ens escanya
ja no és hora de dormir.
Dels ulls la nostra estrelleta
no la deixeu apagar,
mentre Mallorca està estreta
ningú els ulls no ha d’aclucar
Mallorca volen eixorca
li volen esvair els fills
però els bons fills de Mallorca
amb cançons no els fan dormir
Carnetes deixondidetes,
així m’agrades a mi,
ni jo dormiré avui vespre
ni a tu et deixaré dormir.
Vetllarem fins que el nou dia
repiqui en el finestral,
la son peresa congria
i gens no en necessitam.
Lletra: Guillem d’Efak
Música: Biel Majoral.
[/i]
Acampallengua '08 i retruc.net
Està molt bé el que has dit però....treulallengua ha escrit:Anireu a l'acampallengua?
com explicau que usuaris d'origen tan diferent s'entenguin, si no parlen la mateixa llengua?
Visca la terra!
No parlem una mateixa llengua?? Que jo sàpiga casi tothom (n'hi ha que xerren amb castellà) parla dialectes catalans. Però tot això és una mateixa llengua.
Bé, apart d'això estic a favor de la teva proposta i estaria bé això d'anunciar events com l'acampallengua o per exemple concerts que es facin per pobles de tot Mallorca.
Ahir per exemple, ESOS KUERNOS ROCK a Pollença va ser tot un èxit.
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Capdemul crec que no has entés lo que ha volgut dir en/na treulallengua.
VE a dir que si ni ha que diven que no es la mateixa llengua, perque mos entenenen. Evidenment es una pregunta retòrica, està clar que per lo que jo he entés ve a dir i a expressar que si que xerram tots la mateixa llengua.
Treulallengua, jo si que hi aniré a l'acampallengua lo mes segur.
I permí segons u punts de vista du directors de la pagina no crec que interessi decantar-se cap a un lloc o cap a l'altre en aquest sentit de fer propaganda, ja que segurament totduna sels criticaria de nacionalistes o de feixistes o de coses pitjors.
Aquesta es una pagina per jugar a truc i així ha de ser. I això que mos podem reivindicar igual.
També es un punt positiu que tenim u forums per anunciar el que volguem, son de lliure opinió.
Salut i Radicalisme!
VE a dir que si ni ha que diven que no es la mateixa llengua, perque mos entenenen. Evidenment es una pregunta retòrica, està clar que per lo que jo he entés ve a dir i a expressar que si que xerram tots la mateixa llengua.
Treulallengua, jo si que hi aniré a l'acampallengua lo mes segur.
I permí segons u punts de vista du directors de la pagina no crec que interessi decantar-se cap a un lloc o cap a l'altre en aquest sentit de fer propaganda, ja que segurament totduna sels criticaria de nacionalistes o de feixistes o de coses pitjors.
Aquesta es una pagina per jugar a truc i així ha de ser. I això que mos podem reivindicar igual.
També es un punt positiu que tenim u forums per anunciar el que volguem, son de lliure opinió.

Salut i Radicalisme!
Estic d'acord en que es podrien anunciar aquests tipus d'events, sense necessitat de ficar-s'hi de manera política sino tan sols cultural, ja que es truc vulguis que no és un joc que forma part de sa nostra cultura. Per això, per l'Acampallengua s'està mirant de fer un taller de truc, serà de les 16.00 a les 18.45, probablement miraré de ser-hi com a voluntària. Encara no és segur però si qualcú està interessat en venir a trucar una estona que m'ho digui i ja aniré informant!
Salut!
Salut!
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
No et falta raó treulallengua, i si bé retruc.net no es posiciona políticament en cap sentit, faltaria més, sí que cada moderador i jo personalment tenim la nostra pròpia visió dels fets.treulallengua ha escrit:Anireu a l'acampallengua?
Jo tenc una "pregunta per vostes": per que retruc.net no anuncia tots aquests events de caire cultural que esdevenen a les Illes? ja es hora que retruc.net es mulli, no ho trobau?
Crec que retruc.net es la prova viva que catalunya, comunitat valenciana i illes balears parlen una mateix llengua, si no, com explicau que usuaris d'origen tan diferent s'entenguin, si no parlen la mateixa llengua?
Visca la terra!
Quan a la meva postura particular respecte al tema lingüistic és clara, és la que admet l'Estatut i la que defensa la comunitat educativa: el català és la llengua pròpia de les Illes Balears, evidentment amb tota la riquesa de varietats que es puguin parlar i sentir.
Això que dius que retruc.net es la demostració d'aquest fet i es pot comprovar que s'entenen fent xat usuaris de tan diferents orígens.
Retruc.net no té cap inconvenient en anunciar diades, concerts i el que calgui per potenciar la cultura a les Illes o la Comunitat Valenciana... el problema sempre és el temps per dedicar-hi...
Per cert m'han xiulat les orelles que hi han d'anar Obrint Pas i Anegats....
Serà gros...

Serà gros...

- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
jovee,, ejeje aclaració de la xiulada, Obrint Pas i Anegats toquen aquest cap de setmana precisament dissabte dia 17 de maig a Palma per mor de lo de la diada de l'OCB.
A l'acampallengua no hi podran assistir, cap du dos grups.
Au idòoo dissabte tot quisqui a ciutat!
Salut
A l'acampallengua no hi podran assistir, cap du dos grups.
Au idòoo dissabte tot quisqui a ciutat!
Salut
uepaaaaaaaaaaaa!!!
feia uns dies que estava desconectada, i això ha voltat!!!
jove, a l'acampallengua hi haurà ELS PETS I ANTONIA FONT!!!
jo faré el possible per anar-hi, al manco una estoneta tot i estar d'examens finals ...
bona proposta la de treulallengua, sincerament, no estaria malament obrir un fil d'anuncis, on poder publicar tot allò que pugui reivindicar tot allò de la nostra terra!
au idò, salut i radicalisme!!!!!!!!
feia uns dies que estava desconectada, i això ha voltat!!!
jove, a l'acampallengua hi haurà ELS PETS I ANTONIA FONT!!!
jo faré el possible per anar-hi, al manco una estoneta tot i estar d'examens finals ...
bona proposta la de treulallengua, sincerament, no estaria malament obrir un fil d'anuncis, on poder publicar tot allò que pugui reivindicar tot allò de la nostra terra!
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Vos anim a fer-ho!lluiseta ha escrit: bona proposta la de treulallengua, sincerament, no estaria malament obrir un fil d'anuncis, on poder publicar tot allò que pugui reivindicar tot allò de la nostra terra!