OK APUNTAT EN PUCK!
AH I PER CERT SI ES DINAR ES FA PES MAIG ES PERQUE SA GENT TENGUI TEMPS A ORGANITZAR-SE PER TROBAR PASSATGES I FETXES! ARA SI TROBAU QUE PES MAIG JA ES TEMPORADA ALTA, PER JO HO PODEM FER DEMA MATEIX! HOMBRES! QUANT HO HEM DE FER EN TEMPORADA BAIXA! LA SETMANA QUE VE O S'ALTRE?
(O S'OCTUBRE JA) BE ES QUI VULGUI VENIR DIA 24 DE MAIG JA HO SAP! ALE SALUT
DINAR DE TRUQUERS A MENORCA
a jo me encantaria venir pero me sera totalment imposible dia 24,sino weno tendre que anar cap a mallorca a coneixervos jejeje no es podria fer dia 17 ???? me sap greu posar pegas pero es que me encantaria venir !!!! jejeje sorry per posar travas ehhh
i si no se pot no se pot ehhh i ho sentho
i si no se pot no se pot ehhh i ho sentho
Caxis! Me sap molt de greu SISMES, saps que pasa, que es molt pero que molt mal de fer fer-ho venir bé per tothom amb es tema de ses feches i mira hem dit un dia i es qui pugui venir bé!
Lo seu serà fer una altre trobada devers es setembre o s'Octubre, sembla ser que aixi podrà venir casi tothom!
Una abraçada!
Lo seu serà fer una altre trobada devers es setembre o s'Octubre, sembla ser que aixi podrà venir casi tothom!
Una abraçada!
Holaaaaa!!!
com va això! no havia vist la data del dinar ... si no hi ha canvis, no podré venir perque tenc exàmens finals abans i despres ...
si hi ha canvis avisau-me!!!
passau-ho béee!!!
salut i bons trucs!
com va això! no havia vist la data del dinar ... si no hi ha canvis, no podré venir perque tenc exàmens finals abans i despres ...
si hi ha canvis avisau-me!!!
passau-ho béee!!!
salut i bons trucs!
JOOOOOOOOOOOOOOO
ME SAP SUPER DE GREU! pero ni sa madonaaaaaaaa, ni na merys, podran venir....
Pero no paseu pena, menorquins i menorquines, que per Sant Joan, mos tendreu a las 2, allà.......
CUCURRUCUCUUUUUUUUUUUUUUUUU
diosoooo.besitos a tothom

ME SAP SUPER DE GREU! pero ni sa madonaaaaaaaa, ni na merys, podran venir....
Pero no paseu pena, menorquins i menorquines, que per Sant Joan, mos tendreu a las 2, allà.......
CUCURRUCUCUUUUUUUUUUUUUUUUU
diosoooo.besitos a tothom
olaaaaaaaa!!
veig q ja estic apuntada!! jej! me pens q d moment me podeu esborrar, pq com molts d noltrus tmpc me va massa b, tb faig feina d temporada i encara no se ni turnus ni res, i si tenc turno d capvespre no podre venir, axi q ja confirmare jo mes envant tb! no es per falta d ganes, pero el deber...
salut per tots
veig q ja estic apuntada!! jej! me pens q d moment me podeu esborrar, pq com molts d noltrus tmpc me va massa b, tb faig feina d temporada i encara no se ni turnus ni res, i si tenc turno d capvespre no podre venir, axi q ja confirmare jo mes envant tb! no es per falta d ganes, pero el deber...
salut per tots
HAVE A NICE DAY

- losella
- Truquer novell
- Entrades: 39
- Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
- Ubicació: MAHON (MENORCA)
- Contacta:
PERDI, EN VISTA DE K A CASI TOTOM SA FECHA K AS PROPOSAT, NO LI VA GAIRE BE, ME PAREIX K LO MILLO SERIA FE UNA TROBADA DESPRES DE SA CAMPAÑA D'ESTIU, DIGUEM OCTUBRE O NOVBRE, K POR LO K VEIG NIA MOLTS K FAN FEINA DE TEMPORADA, PERO BE JA EN PERLAREM.
Per jo tambe! Millor, pk per lo vist casi ningu va de res!
Ja el farem ido! S'octubre, novembre o l'any que ve....
Ale salut!
Ja el farem ido! S'octubre, novembre o l'any que ve....
Ale salut!