No faig comptes du sa vídeo-càmera, aquest pic me toca sopar i jugar....
Vos ensenyaré a aguantar ses cartes a tu i a n'amfos, je, je...
Sopar de trukers dia 16 de Febrer a Pollença
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Cla rke si, a jo u pa amb oli mencantaaaaaaa, producte de la terra i ja fa stona ke no en menj!
Mateu si en JOve pot dur u garrots ke vulgui, pero entre cartes i cerveses no se on lagontarà..
En Rodolet i Jo confirmam la nostra assistènci. Ah i lo de dur pOllencines.. no me pareix mala idea, tenim una revanxa pendent
Salut a tooootsi totes!

Mateu si en JOve pot dur u garrots ke vulgui, pero entre cartes i cerveses no se on lagontarà..

En Rodolet i Jo confirmam la nostra assistènci. Ah i lo de dur pOllencines.. no me pareix mala idea, tenim una revanxa pendent

Salut a tooootsi totes!

Jo si hi ha dones (q en veig poques capdemul... aiii te n'hauré d'ensenyar de convocar gent...
), beure i trucs lo q menji serà lo de menos, pq si tenc gana lo q me fotis davant mo jalaré tot.
Enga ens veim q ja keda manco

Enga ens veim q ja keda manco

WuOo i les parelles no se sortearan??
que cabrons!!! i jo am qui m'arepleg??
jajaja bueno feu com vulgis, ja maplagare am lo qe sobriii XD
o si colqu vol venir am jo qe mo digi :d:d per jo encantat!!!
sort a tots!!
que cabrons!!! i jo am qui m'arepleg??
jajaja bueno feu com vulgis, ja maplagare am lo qe sobriii XD
o si colqu vol venir am jo qe mo digi :d:d per jo encantat!!!
sort a tots!!

- metget
- Truquer habitual
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
- Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada
CaPdeMul, esper que ja tenguis fet el quadre del torneig, no sigui cosa que després, en haver fet 2 gin-tònics no ens posem d´acord.
änims que ja falta manco, i no deixis de comanar arroç brut i porcelleta rostida per tots!!!
OPOSSICIÓ PU A I DURA!!!

änims que ja falta manco, i no deixis de comanar arroç brut i porcelleta rostida per tots!!!
OPOSSICIÓ PU A I DURA!!!

Mem capdemul, apunta els meus guardaespatlles, seran dos mes, així podré aguantar el garrot el cubata i jugar a truc al mateix temps.
Ja he parlat amb la direcció general de trafic i em negociat, que dissabte a vespre no hi haurà cap control de Pollença a Búger desde les 1:00 fins les 4:00 de la matinada. Je, je....
I en Gabellins i n'Amfos que es vagin preparant, que dissabte a vespre no anirem de bromes, si tot va be no arribaran a bones. Les ensenyarem com s'aguanten ses cartes..... ji, ji...
Ja he parlat amb la direcció general de trafic i em negociat, que dissabte a vespre no hi haurà cap control de Pollença a Búger desde les 1:00 fins les 4:00 de la matinada. Je, je....
I en Gabellins i n'Amfos que es vagin preparant, que dissabte a vespre no anirem de bromes, si tot va be no arribaran a bones. Les ensenyarem com s'aguanten ses cartes..... ji, ji...
Ja, ja, ja! Ja en fris, tenc ganes de vorer-vos i comprovar s´eficàcia organitzativa des futur cap de sa oposició: MR. CAPDEMUL.

Respecte de tu, Jovenet, n´amfos i jo hem decidit una cosa: en jugar contra tu noltros nomès volem dues cartes cada un. I encara mos ne sobraran per derrotar-te. Ja, ja, ja!

Respecte de tu, Jovenet, n´amfos i jo hem decidit una cosa: en jugar contra tu noltros nomès volem dues cartes cada un. I encara mos ne sobraran per derrotar-te. Ja, ja, ja!

- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
gabellins ha escrit:Respecte de tu, Jovenet, n´amfos i jo hem decidit una cosa: en jugar contra tu noltros nomès volem dues cartes cada un. I encara mos ne sobraran per derrotar-te. Ja, ja, ja!
![]()

No ho dubtis Gabellins
Redell quina feinada, primer na pirrieta, i desprès s´ejecutiu. Li hauré de dir a s´amfoset que vengui amb ses eines ben esmoladetes.
Però, bé, mel tot, que jo tambén en fris. Mem quina mos ha preparada es nostro crack pollencí.
Però, sobre tot, PROTESTOOOOOOOOOOOOOO.

Però, bé, mel tot, que jo tambén en fris. Mem quina mos ha preparada es nostro crack pollencí.

Però, sobre tot, PROTESTOOOOOOOOOOOOOO.

Capdemul no les veig apuntats!!!!Jove ha escrit:Mem capdemul, apunta els meus guardaespatlles, seran dos mes, així podré aguantar el garrot el cubata i jugar a truc al mateix temps.