Val 12

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

No se si algú de voltros ha vist sa pel·licula "YO" de Rafa Cortés

http://www.lahiguera.net/cinemania/pelicula/2704/

Està ambientada al poble d'estellencs si no record malament, i el que em va sorprendre és una escena on gent del poble jugava a Truc al bar i després d'un val 9 feien un val 12.
Ho dic pq no se si és una cosa que es fa a alguns pobles de la serra, jo no ho havia sentit a dir mai.

Meam si es mestre Obrador ha d'afegir un botó...
MioTraGus
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 0:00
Ubicació: LLoseta
Contacta:

Així es, jo sempre que he jugat un truc ho he pactat al principi de la partideta. Es com a Consell que el cantons es fan de 9 punts tant per a bones com per a dolentes.

Bé es el meu primer missatge a aquest reconet, que per lo que he vist m'ha agradat molt.

Salut
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Tot pot ser...ja s'habia xerrat de ses normas endemicas de alguns pobles a altres fils d'aquest mateix forum de reglament i per aixo, quan encara aquesta web anaba amb volquers, fa uns anyets ja, es va votar un reglament diguemne...internacional :study: intentant recollir ses maneras de joc mes populars arreu de Mallorca. Poc despres començaren a frecuentar sa web els amics de Menorca i els de Valencia i molt amablement ells es varen adaptar a sa manera de jugar de sa web.

Que no se faci servir es val 12 a sa web, no vol dir que no sigui correcte, si no que aqui, a sa web es va adoptar aquesta manera de jugar per evitar complicacions. Imaginau que quan jugau a Retruc.net es com si anassiu a jugar a altre poble i jugau amb ses normes d'aquest poble. De fet casi ho som un poble, virtual, pero poble. :uep:

Salut
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

Jo diria q som més una familia ja q no un poble, jejejeje.

Bons trucs a tots!!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

A menorca, després del val nou ve el val 12, tant a ciutadella com a mô!
Imatge
KRUSENSTERN!!
Respon