No se si algú de voltros ha vist sa pel·licula "YO" de Rafa Cortés
http://www.lahiguera.net/cinemania/pelicula/2704/
Està ambientada al poble d'estellencs si no record malament, i el que em va sorprendre és una escena on gent del poble jugava a Truc al bar i després d'un val 9 feien un val 12.
Ho dic pq no se si és una cosa que es fa a alguns pobles de la serra, jo no ho havia sentit a dir mai.
Meam si es mestre Obrador ha d'afegir un botó...
Val 12
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- MioTraGus
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. feb. 28, 2008 0:00
- Ubicació: LLoseta
- Contacta:
Així es, jo sempre que he jugat un truc ho he pactat al principi de la partideta. Es com a Consell que el cantons es fan de 9 punts tant per a bones com per a dolentes.
Bé es el meu primer missatge a aquest reconet, que per lo que he vist m'ha agradat molt.
Salut
Bé es el meu primer missatge a aquest reconet, que per lo que he vist m'ha agradat molt.
Salut
Tot pot ser...ja s'habia xerrat de ses normas endemicas de alguns pobles a altres fils d'aquest mateix forum de reglament i per aixo, quan encara aquesta web anaba amb volquers, fa uns anyets ja, es va votar un reglament diguemne...internacional
intentant recollir ses maneras de joc mes populars arreu de Mallorca. Poc despres començaren a frecuentar sa web els amics de Menorca i els de Valencia i molt amablement ells es varen adaptar a sa manera de jugar de sa web.
Que no se faci servir es val 12 a sa web, no vol dir que no sigui correcte, si no que aqui, a sa web es va adoptar aquesta manera de jugar per evitar complicacions. Imaginau que quan jugau a Retruc.net es com si anassiu a jugar a altre poble i jugau amb ses normes d'aquest poble. De fet casi ho som un poble, virtual, pero poble.
Salut

Que no se faci servir es val 12 a sa web, no vol dir que no sigui correcte, si no que aqui, a sa web es va adoptar aquesta manera de jugar per evitar complicacions. Imaginau que quan jugau a Retruc.net es com si anassiu a jugar a altre poble i jugau amb ses normes d'aquest poble. De fet casi ho som un poble, virtual, pero poble.

Salut
Jo diria q som més una familia ja q no un poble, jejejeje.
Bons trucs a tots!!!
Bons trucs a tots!!!
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).